מי השורד שנכנס למועדון ה-10K - ומי הצטרפה לראשונה לחמשת הגדולים?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי נמצא בפסגת העוקבים - ומה קורה עם נטשה מאז הירידה במספר העוקבים? | מועצת הלייקים, פרק 3

זמן צפייה: 02:42

שבוע נוסף עבר ואיתו מגיעים שוב העדכונים שכולם חייבים לדעת! אז מה קרה באמת בקרב בין ספיר קשתי לטל מורד, מי השורד שנכנס סוף סוף למועדון העשר קיי, מי השורדת המפתיעה שהגיעה לראשונה לטופ פייב, וגם: מה קורה עם נטשה מאז מגמת הירידה בעוקבים?

מזל טוב! השבוע זכה להצטרף למועדון העשר קיי השורד סהר כהן, שהתחיל את העונה עם כ-3,000 עוקבים בלבד. מאז שידור הפרק הראשון, הוא צבר לחשבון הפרטי שלו יותר מ-11 אלף עוקבים, ועכשיו הוא כבר עומד על יותר מ-13,000 עוקבים. עוד ידיעה משמחת מגיעה מגזרתה של קייסי שחצתה השבוע את רף 50 אלף העוקבים!

לכתבות נוספות:

ואם נסתכל על המאבק בין השבטים, אז בייבאין מוביל עם כמות עוקבים מצטברת גבוהה בהרבה עם מעל ל-680 אלף עוקבים. חלק נכבד מהניצחון שייך לשורדת טניה לאורן, שהודות לחילוף בין השבטים היא הביאה חיזוק משמעותי. ואנחנו לא מדברים על השוקולד, אלא לחשבון שלה שמכיל כרגע 189 אלף עוקבים.

בייבאין מול טגאלוג
בייבאין מול טגאלוג | צילום: מועצת הלייקים

כשצפיתם בקרב על צמיד החיים בין ספיר לטל, אני בטוח שחשבתם רק על דבר אחד - מי מנצח ברשתות? אז בואו נעשה רגע סדר - ספיר התחילה את העונה עם קצת יותר מ-54 אלף עוקבים. לעומת זאת טל, התחיל את העונה עם 33 אלף עוקבים. אבל מה קרה מאז? ספיר עדיין מובילה בגדול עם מעל ל-81 אלף עוקבים מול טל שמחזיק בקצת יותר מ-61 אלף עוקבים, אבל טל עשה קפיצה גבוהה יותר בכמות העוקבים שנוספו לו מתחילת העונה עד עכשיו.

קרב העוקבים של טל וספיר
קרב העוקבים של טל וספיר | צילום: מועצת הלייקים

אחרי שבשבוע שעבר בישרנו על ירידה בכמות העוקבים של נטשה, כעת ניתן לספר כי נראה שהיא לקחה את הנושא לתשומת ליבה ובימים האחרונים היא מציגה מגמת עלייה בכמות העוקבים באינסטגרם.

כמות העוקבים של נטשה
כמות העוקבים של נטשה | צילום: מועצת הלייקים

ולסיום, אלו הם חמשת השורדים שעשו את הקפיצות הגבוהות ביותר במספר העוקבים מאז הדיווח האחרון שלנו: מאיה קיי במקום הראשון, ספיר קשתי מטפסת למקום השני לאחר שבפעם הקודמת היא לא נכנסה לטופ פייב. השבוע, היא עשתה עלייה משמעותית של עשרת אלפים עוקבים לחשבון! אחריה נמצאים בטבלה טל מורד, גל רובין וקייסי זפטה עם עליות מרשימות גם בגזרתם.

חמשת הגדולים
חמשת הגדולים | צילום: מועצת הלייקים