הבריתות, התרחישים - והמזימה של קייסי: כל מה שצריך לדעת לקראת המועצה

ספיר על המוקד כי היא הרגיזה את שיקר על חוסר המעש שלה בשבט, טניה בטוחה שהיא שייכת לברית החזקה כפי שסיכמה עם דורין אבל אף אחד לא הבטיח לה כלום, ומאיה? היא מבחינתה מרגישה נבגדת ולא משתייכת לאף ברית • אז מי לדעתכם יהיה המודח הבא הישרדות? הצביעו בסקר | הישרדות, שבת, אחרי החדשות, ברשת 13

זמן צפייה: 00:36

אחרי שישה ימים של שקט יחסי (ספיר ושיקר - עד מתי תריבו?!) חברי בייבאין חוזרים למועצת השבט לאחר שהפסידו במשימת החסינות השבטית, וייפרדו מחבר שבט נוסף ושלישי במספר. אז רגע לפני שזה יקרה (שבת, 21:30 ברשת 13) עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות:

עד המעבר של דורין לשבט טגאלוג, חלוקת הבריתות אצל בייבאין הייתה די ברורה: ברית אחת של סהר, ספיר, מאיה ודורין אל מול אלית ושיקר, כשקייסי עומדת באמצע. אלא שאז, פסגת ההחלטות החליפה בין דורין לטניה והמשחק נפתח מחדש.

דורין וטניה סיכמו ביניהן כי יחליפו בריתות אחת עם השנייה וכך יגיעו עד לאיחוד, אלא שעד כה לא שמענו הבטחה של סהר או ספיר שטניה אכן נכנסה על התקן של דורין. להפך, כמה מהשורדים הבינו שלו ישמרו על טניה - היא תחבור מיד עם האיחוד לבן בריתה הראשון במשחק, גיא רוזן - ולא תהסס להדיח אותם אחד אחרי השני. מכאן, שמקומה של טניה, כאמור, כלל לא מובטח.

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

מנגד, קיימת הברית של אלית ושיקר, שנראה כי מתחילת המשחק חוששים - ובצדק - שהם על המוקד. אממה? השניים ממש לא מתכוונים לוותר בכזאת קלות, ואחרי שבוע עמוס בוויכוחים עם ספיר - עליה נטען שהיא לא עוזרת בתחזוק השטח - הם מתכננים מהלך להדחתה, ואפילו קייסי הצטרפה למזימה וניסתה לגייס אליה את מאיה.

האם מאיה תסכים להדיח את בת בריתה? ובכן, לא נופתע אם כן. כולנו זוכרים מה קרה במשימה האחרונה: בזמן שסהר וספיר תקפו את דורין על המעבר החלק שלה לשבט טגאלוג, דורין לא נשארה חייבת וסיפרה למאיה שהשניים תכננו למקם אותה אחרונה בברית. זה, אלא מה, ערער את קיי שהבהירה שמבחינתה הברית נגמרה. סהר, מצידו, עשה מאמצים רבים לשכנע אותה אחרת - אבל הביף הסמוי שלה עם ספיר גורם לנו לחשוב שהיא דווקא תשמח להצטרף למהפכה של קייסי ולהצביע נגד ספיר.