מהפך בפסגה: מי הדיח את מאיה קיי מראשות טבלת העוקבים השבועית?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. מי הורידה עוקב מאחת השורדות - ומי עדיין לא נכנסו למועדון ה-10K? | מועצת הלייקים, פרק 4

זמן צפייה: 02:26

עוד שבוע הגיע והפעם הוא עמוס באירועים שהשאירו את כולנו בהלם! מי השורדת שתפסה את המקום של מאיה קיי בפסגה? מי הורידה עוקב לספיר קשתי? ואיך אפשר בלי להתעדכן בכמות העוקבים של נטשה.

השבוע קיבלנו מהפך בפסגה, כשמאיה קיי איבדה את המקום הראשון בטבלת המובילים של השבוע, והיא אפילו לא נכנסת לשלושת הגדולים!!! אז מי תפסה לה את המקום הנחשק? הפתעה – קייסי זפטה מטפסת בפעם הראשונה לראש הטבלה עם מעל ל-14 אלף עוקבים שהיא צברה השבוע. מיד אחריה נמצאים השורדים גל רובין וטל מורד שגם הם השיגו נתונים מרשימים ברשתות השבוע. אבל מה קורה עם מאיה? היא יורדת למקום הרביעי עם 12 אלף עוקבים שנוספו לה לחשבון בימים האחרונים.

חמשת הגדולים השבוע
חמשת הגדולים השבוע | צילום: מועצת הלייקים

לכתבות נוספות:

בשבוע המסעיר הזה קרה גם מקרה שאי אפשר להתעלם ממנו – דורין דותן החליטה להוריד עוקב מספיר קשתי, אבל נכון לרגעים אלה, ספיר עדיין עוקבת אחרי דורין. מהלך מתוכנן אתם חושבים? התקרית הזאת היא הזדמנות מצוינת לבדוק מי עשתה עלייה גבוהה יותר של עוקבים השבוע? אז נכון שדורין מובילה בכמות העוקבים עם 156 אלף עוקבים, אבל ספיר מובילה עליה עם עלייה גדולה יותר במספר העוקבים שנוספו לה גם בהשוואה לשבוע שעבר וגם בהשוואה לשידור הפרק הראשון.

ספיר מול דורין בקרב על העוקבים
ספיר מול דורין בקרב על העוקבים | צילום: מועצת הלייקים

עבר כבר חודש וחצי מאז תחילת העונה, אז בואו נתמקד רגע בשורדים שעדיין לא זכו להיכנס למועדון ה-10K: נטשה, אבירן, אלית, גיא שיקר וגיא רוזן טרם זכו בתואר הנחשק. מי שממש מתקרב לשם הוא השורד גיא רוזן, שמחזיק במעל ל-8,500 עוקבים, אבל ניכר שיש עוד הרבה עבודה.

כמות העוקבים של השורדים
כמות העוקבים של השורדים | צילום: מועצת הלייקים

אחרי ששבט טגאלוג כבר מחזיק בניצחון שלישי ברציפות במשימות, היינו חייבים לחזור ולבדוק מה קורה עם השבטים בחיים האמיתיים? וכמובן שאני מתכוון לאינסטגרם – אז למרות ההדחה הכואבת של טניה, שבט בייבאין ממשיך להוביל בפער עם מעל לחצי מיליון עוקבים במצטבר!  בואו, זה הניצחון הכי חשוב.

שבט בייבאין מול שבט טגאלוג
שבט בייבאין מול שבט טגאלוג | צילום: מועצת הלייקים

ולפני סיום – איך אפשר בלי הפינה האהובה – מה קורה עם העוקבים של נטשה? אז אני שמח לעדכן שגם הפעם נטשה נמצאת במגמת עלייה. השבוע נוספו לחשבון הפרטי שלה מעל 200 עוקבים!

כמות העוקבים של נטשה
כמות העוקבים של נטשה | צילום: מועצת הלייקים