איזה שורד תפס את המקום הראשון בטבלת העוקבים השבועית - ומי נכנס בסערה ל-TOP5?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי הדיח את קייסי מראשות הטבלה, האם מאיה קיי התאוששה מאיבוד הפסגה - ומי מנצחת בקרב שלה מול גל רובין? | מועצת הלייקים, פרק 5

זמן צפייה: 02:02

חשבנו שבשבוע שעבר הייתה רעידת אדמה אבל זה עוד כלום לעומת מה שקרה השבוע – אז איזה שורד חדש תפס את המקום הראשון בטבלה, מי הפתיע ונכנס לראשונה לחמשת הגדולים - ומה קורה בין מאיה קיי לגל רובין?

אז אחרי שקייסי זכתה בתואר השורדת הראשונה שהצליחה לעקוף את מאיה קיי, והגיעה היישר לראש הטבלה, יש לנו חדשות בשבילכם! השבוע טל מורד עשה את הקפיצה הגבוהה ביותר במספר העוקבים באינסטגרם. בימים האחרונים הוא הוסיף לחשבון הפרטי שלו מספר מטורף של 18,500 עוקבים חדשים! אחריו ברשימה נמצאת מאיה קיי שנראה כי היא די התאוששה מאז השבוע שעבר.

לכתבות נוספות:

מאיה קיי וטל מורד כובשים את הפסגה
מאיה קיי וטל מורד כובשים את הפסגה | צילום: מועצת הלייקים

אבל, עם כל הכבוד למאיה וטל, יש שורד אחד שהפתיע אותנו בענק! בשבוע שעבר הוא אפילו לא נכנס למועדון העשר קיי, אבל עכשיו הוא כבר עומד על מעל 15 אלף עוקבים! ואם זה לא הספיק לכם – הוא אפילו נכנס השבוע לחמשת הגדולים כשהוסיף לחשבון שלו מעל ששת אלפים עוקבים רק השבוע. מדובר כמובן בשורד גיא רוזן. אולי המעבר לבייבאין זה מה שהביא לו את הברכה?

השבוע גם נחשפנו ברשתות ליריבות לא קטנה בין גל רובין למאיה קיי, אחרי כמה עקיצות בתגובות אחת לשנייה, החלטנו להרים את הכפפה ולבדוק במיוחד בשבילכם – מי מנצחת ברשתות? אז בימים האחרונים נראה כי הקרב מאוד צמוד אבל ללא ספק ניתן לראות שמאיה קיי היא זו שמובילה בכמות העוקבים שנוספו לה לחשבון. מאז שידור הפרק הראשון ועד היום היא הוסיפה לחשבון שלה כמעט מאה אלף עוקבים. לגל, לעומת זאת, נוספו כמעט 47 אלף עוקבים חדשים.

מאיה קיי מול גל רובין
מאיה קיי מול גל רובין | צילום: מועצת הלייקים

ורגע לפני סיום – איך אפשר שלא לדבר על נטשה? אני בטוח שכולכם התעסקתם במחשבה על כמות העוקבים שהיא צברה השבוע, אז לא נשאיר אתכם יותר מדי במתח, הנה הנתונים: מאז הפעם הקודמת שבדקנו, נטשה צברה עוד 150 עוקבים חדשים לחשבון והיא כבר מתקרבת ל-700 עוקבים. אולי גם היא תפתיע בשבוע הבא?

כמות העוקבים של נטשה
כמות העוקבים של נטשה | צילום: מועצת הלייקים