מי הכפיל את מספר העוקבים שלו פי עשרה - ואיזו שורדת חצתה את רף ה-100K?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז אילו שני שורדים רשמו הישג מרשים השבוע, מה קורה בקרב בין אבירן לשיקר - ואיך נראית החמישייה המובילה? | מועצת הלייקים, פרק 7

זמן צפייה: 01:57

נותרנו עם תשעה שורדים בלבד ובעוד חודש אחד מהם הולך לקחת את כל הקופה – אבל עד אז, מי השורדת המפתיעה שהגיעה למאה אלף עוקבים, מי הכפיל את מספר העוקבים שלו פי עשרה - ומה קורה בין אבירן לשיקר?

השורד שהפתיע אותנו במיוחד השבוע הוא סהר כהן. מאחד שהתחיל את העונה עם 3,000 עוקבים בלבד, הוא הצליח להכפיל את מספר העוקבים שלו כמעט פי עשרה, והיום הוא כבר מחזיק ביותר מ-32 אלף עוקבים.

לכתבות נוספות בהישרדות:

תגידו מזל טוב לשורדת גל רובין! אחרי שעקבנו סביב האירועים במשולש בינה לבין מאיה וטל, השבוע היא הגיעה למאה אלף עוקבים וזו לגמרי סיבה למסיבה. נכון שמאיה וטל עדיין מובילים עליה בפער בכמות העוקבים, אבל בתור אחת שהתחילה את העונה עם קצת יותר מ-27 אלף עוקבים והצליחה לצבור מעל ל-72 אלף במהלך העונה - זה בהחלט הישג מרשים.

אחרי שאבירן זכה במשימת הפרס השבוע, שיקר היה בטוח שגם הוא יצטרף לארוחה ובין השנים נוצר קרע. אז החלטנו לבדוק – מה קורה איתם בקרב על העוקבים. אז בתחילת העונה החשבונות של שניהם נראו מאוד צמודים, אבל כבר לפני חודש אפשר היה לראות ששיקר, שהתחיל את העונה עם קצת פחות עוקבים מאבירן, הצליח להגדיל בצורה משמעותית את הפער בין השניים.

ועם כל הכבוד לאבירן ושיקר, אלו הם חמשת המובילים של השבוע האחרון. הזוג הנצחי, מאיה וטל, שומרים על המקומות הראשונים גם השבוע! לעומתם, קייסי מאבדת את מקומה לטובת גל שצברה בימים האחרונים עוד 3,500 עוקבים לחשבון. הפעם גם סהר כהן נכנס לרשימה המכובדת עם עוד 2,000 עוקבים שצבר השבוע.