מי השורדת שסוף סוף הגיעה למועדון ה-10K - ומי מנצח בקרב בין טל לקייסי?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי ציינה בימים האחרונים אבן דרך מרשימה והוכיחה שההתמדה משתלמת - וכיצד נראית טבלת המובילים השבועית? | מועצת הלייקים, פרק 8

זמן צפייה: 01:57

שבוע נוסף עבר ואנחנו מתקרבים בצעדי ענק אל הגמר שייערך באחד באפריל. עד שזה יקרה, בדקנו בשבילכם מי מבין שמונת השורדים עומד בראש פסגת העוקבים באינסטגרם, מי השורדת שהגיעה ל-10K - ומי מנצח בקרב בין קייסי לטל?

נפתח עם אלית, השורדת שהתחילה את העונה עם יותר מ-1,000 עוקבים, ציינה אבן דרך בחייה כשסוף-סוף נכנסה למועדון הע-10K - זאת אחרי שלאורך העונה כולה צברה את העוקבים החדשים שלה בפעימות קטנות ומדודות. על זה נאמר: ההתמדה משתלמת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

מועצת הלייקים
מועצת הלייקים | צילום: רשת 13

ונעבור לחמשת המובילים של השבוע: מאיה קיי הוסיפה לחשבון עוד 9,000 עוקבים – מה שמשאיר אותה במקום הראשון. אחריה נמצאים גל רובין, טל מורד וקייסי זפטה, אבל שימו לב להפתעה: מי שמצטרף השבוע לטבלת המובילים בהופעת בכורה הוא אבירן שמואל, שתופס את המקום החמישי והמכובד.

מועצת הלייקים
מועצת הלייקים | צילום: רשת 13

ובטח שמתם לב שטל וקייסי צברו מספר זהה של עוקבים חדשים השבוע, אז החלטנו לבדוק למי מהם יש את החשבון המנצח: בתחילת העונה השניים נראו ממש צמודים, אבל לפני קצת יותר מחודש, טל פתח פער רציני - והיום הוא כבר עומד על 136K, לעומת קייסי שמחזיקה בכמעט 93K.

מועצת הלייקים
מועצת הלייקים | צילום: רשת 13

ומה קורה אצל נטשה? אומנם בחשבון של אשת הברזל נרשמו אי-אלו תנודות, אבל בסך הכול היא יכולה להיות מרוצה מעצמה כי בימים האחרונים רואים מגמת עלייה במספר העוקבים, ואם היא תמשיך כך - אולי נראה הפתעה בהמשך העונה.

מועצת הלייקים
מועצת הלייקים | צילום: רשת 13