איזה שורד רשם ירידה באינסטגרם מהפרק הראשון - ומי ניצחה בקרב בין דורין לגל?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי נמצא בפסגת העוקבים, מי צריך להשתפר - ואיזה שורד עשה את הקפיצה הגבוהה ביותר השבוע? | מועצת הלייקים, פרק 2

זמן צפייה: 01:49

שבוע חדש הגיע, ומועצת הלייקים מתכנסת שוב כדי לראות - מי שומר על הפסגה, מי הפתיע אותנו בענק ומי חייב ממש להתחיל להתעורר על עצמו?

תיראו מופתעים - מאיה קיי שומרת גם השבוע על התואר הנחשק – השורדת עם כמות העוקבים הגדולה ביותר. השבוע היא עשתה עלייה נוספת של 24 אלף עוקבים לחשבון הפרטי שלה, ונכון לרגע זה היא עומדת על 330 אלף עוקבים.

אי אפשר להתעלם מהמתח שקורה בין דורין לגל. בטח כבר הבנתם שהשתיים לא עוקבות אחת אחרי השנייה, אבל מי מנצחת ברשתות? אומנם דורין מובילה עליה בפער במספר העוקבים עם 145 אלף, אבל דווקא גל היא זו שעשתה קפיצה גבוהה יותר בכמות העוקבים שנוספו לה מתחילת העונה - 15,600 עוקבים.

קרב האינסטגרם של גל ודורין
קרב האינסטגרם של גל ודורין | צילום: רשת 13

כתבות נוספות:

סהר כהן וגיא רוזן התחרו השבוע ראש בראש בדו קרב על כוח ההשתקה. גיא רוזן אומנם ניצח במשימה, אבל בקרב החשוב ביותר, האינסטגרם, סהר מוביל בענק עם תוספת של יותר מ-6,500 עוקבים לחשבון מאז עליית העונה.

קרב האינסטגרם של סהר וגיא רוזן
קרב האינסטגרם של סהר וגיא רוזן | צילום: רשת 13

ועכשיו לחלק הקצת מבאס - נטשה - מה קורה? מאז שידור הפרק הראשון השורדת הקשוחה במגמת ירידה במספר העוקבים. אנחנו יודעים שאת יכולה להיות פייטרית רצינית, אז קדימה!

כמות העוקבים של נטשה
כמות העוקבים של נטשה | צילום: רשת 13

ולסיכום, קבלו את חמשת הגדולים של השבוע – מאיה, קייסי, טל, גל ודורין עם העליות הגבוהות ביותר במספר העוקבים. האם הם יצליחו להישאר בפסגה גם בשבוע הבא?

חמשת המובילים באינסטגרם
חמשת המובילים באינסטגרם | צילום: רשת 13