הבריתות, התרחישים - והכוח של אבירן: כל מה שצריך לדעת לקראת המועצה

בפעם הקודמת חברי שבט בייבאין החליטו בסופו של דבר להדיח את טניה, אבל יכול להיות שעכשיו הם יניעו מחדש את המהלך להדחת ספיר שקצת עולה להם על העצבים; מהצד השני, גם אלית על המוקד כי... נו, כל שבוע מחדש אותו סיפור וגם הפעם הם טוענים שהיא לא תורמת במשימות; ולמי אבירן יעניק את כוח ההצבעה הכפול? • אז מי לדעתכם יהיה המודח הבא הישרדות? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:36

וואי וואי שבט בייבאין, מה יהיה אתכם? שוב אתם חוזרים לרצף ההפסדים? בסוף תגיעו לאיחוד בלי שורדים בכלל! אז רגע לפני עוד מועצת שבט שבסופה ניפרד מאחד השורדים הצהובים, עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

סליחה שאנחנו נשמעים כמו תקליט שבור, אבל גם השבוע אלית על המוקד: חברי השבט סבורים שמפאת גילה היא קצת מתקשה במשימות ולא תורמת לקבוצה כשזה מגיע לעניין הפיזי. לנו מהצד זה דווקא נראה שאלית נותנת את המיטב, ומה גם שלא פייר להפיל עליה כל הפסד בכל פעם מחדש. לפעמים, מה לעשות, גם הכוח הפיזי של סהר ושיקר או הנמרצות של ספיר וקייסי לא יכולים אל מול הכוח של טגאלוג.

מולה, בדיוק כמו בשבוע שעבר, גם מקומה של ספיר לא בטוח כלל: נזכיר למי שכבר הספיק לשכוח, שבהדחה הקודמת קייסי ושיקר ניסו לקדם מהלך להדחתה, אלא שהחשש מחבירה של טניה לגיא רוזן גבר על הרצון להדיח את ספיר - ובסופו של דבר טניה היא זו ששילמה את המחיר. האם השניים ינסו להניע מחדש את הצעד ההוא?

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

יכול להיות שכן, אבל ממה שכבר למדנו להכיר את קייסי - היא לא ממהרת להתחייב לאף אחד. בתחילת השבוע ראינו שקייסי דווקא חזרה לברית עם סהר וייתכן שהיא גם תצביע איתו נגד אלית, אולם ספיר מתקשה להאמין לה וחוששת שמא קייסי לא נאמנה ב-100%. האומנם?

אם כן, מצב הבריתות בשבט הוא כזה: מצד אחד, אלית ושיקר אל מול ספיר, סהר ומאיה קיי כשקייסי באמצע. נתעכב לרגע על מאיה: אנחנו עדיין לא בטוחים אם היא בכלל חזרה לברית אחרי שהצהירה שהיא לא. קיי, כזכור, שמעה מדורין שסהר וספיר הציבו אותה אחרונה ברשימה ועזבה את הצמד, אבל אחרי כמה שיחות עם סהר השתכנעה לחזור. ועדיין, לא בטוח שמאיה לא תנקום את העלבון ותצטרף לברית של אלית בהדחה נגד ספיר.

ואל תשכחו שיש את אבירן: הוא ניצח בדו-קרב על צמיד החיים והמוות, ובכוחו להעניק קול כפול לאחד מהשורדים בשבט בייבאין. לדבריה של ספיר, היא כבר שכנעה את אבירן לתת לסהר, בן בריתה, את הכוח העצום, כך שלכאורה - מקומה בשבט מובטח. אבל מה נגיד לכם? אחרי שש עונות כל ילד כבר יכול לדקלם מתוך שינה: בהישרדות, זה לא נגמר עד שגיא זו-ארץ מכבה את הלפיד.