האחים שהפכו לאויבים: מה יקרה כשגיא רוזן וטל מורד ייפגשו באיחוד?

הם היו החברים הכי טובים שהתחילו את המשחק בברית אחת יחד עם ירדן וטניה, אבל אז גל הצטרפה ואיכשהו הם הלכו והתרחקו - עד שהגיע ניסיון ההפיכה שבו טל תכנן להדיח את גיא; האם עכשיו באיחוד השניים יחזרו לימים ההם, או שמא הדם הרע ביניהם יסלים והם יפצחו בקרב אימתני? | הישרדות, שבוע האיחוד

זמן צפייה: 00:16

נפתח בחידה לשבת: מישהו יודע איזה חתול שחור עבר בין גיא רוזן לטל מורד? כאילו, השניים חברו לברית אחת מיד כשהתחיל המשחק - אבל פתאום טל התהפך והחליט להדיח את גיא, ואז גל התערבה, ואז ירדן התעצבנה ואז דניאל ציוני פרש - ולא הבנו כלום; רגע לפני שהשניים ייפגשו שוב באיחוד, ניסינו לעשות קצת סדר בכל מה שקרה ביניהם - כי גם אנחנו כבר קצת מבולבלים.

לכתבות נוספות בהישרדות:

נתחיל מהימים הראשונים שלהם כחברי שבט טגאלוג: טל וגיא נקשרו כבר בהתחלה וכרתו ברית יחד עם טניה לאורן וירדן זוהר. אלא שאז, גל רובין התקרבה לטל - והשניים הפכו לפתע לבסטיז. היא רצתה להצטרף לאותה ברית, אולם ירדן התעקשה שלא - ופה החלו הסדקים הראשונים בין כולם. בהמשך, הגיע המעבר של טניה לשבט בייבאין, והברית החזקה הלכה והתפרקה אט-אט.

בוקר אחד, טל וגל תתכנו הפיכה של ממש והחליטו להדיח את גיא. ירדן, שנקלעה לשיחה ושמעה את הכול מהצד, נדהמה מהצביעות של השניים והתלבטה ארוכות אם לחשוף את התוכנית בפני גיא, אולם בסוף החליטה שלא. במועצת השבט שהגיעה יום לאחר מכן, ניסיון ההפיכה יצא לדרך ואכן טל וגל הצביעו נגד גיא - אלא שלפתע דניאל ציוני פרש מהמשחק, ובאותו ערב לא התקיימה הדחה.

גיא רוזן, טל מורד, הישרדות, שבוע האיחוד
הישרדות | צילום: רשת 13

בנקודה זו גיא החל לחשוד בנעשה בשבט, אבל אחרי שיחה עם טל השתכנע שהכול בסדר ביניהם. בהמשך הוא עבר לבייבאין ולא ממש דיבר על הקשר שלו עם טל. עכשיו, כשהם יתאחדו, יהיה מעניין לראות אם השניים יחזרו למה שנותר מהברית ההיא וימשיכו יחד עד לגמר, או שמא הדם הרע ביניהם יסלים והם יפצחו בקרב אימתני?