משולש אהבה או שיר פרידה: מה יקרה כשגל וטל יפגשו את מאיה באיחוד?

אנחנו כבר לא יכולים לחכות לאיחוד של צמד האוהבים הכי מתוק על האי. באמת, קצת אסקפיזם מכל הריכולים, המזימות והבוץ שהשורדים מתפלשים בו; אבל רגע, עוד לפני שטל ומאיה ייפגשו הם יצטרכו להתמודד עם הקנאה של גל - שטוענת שהיא בסך הכול רוצה לשמור על בן בריתה. טלנובלה טורקית זה כאן | הישרדות, שבוע האיחוד

זמן צפייה: 00:17

מה זאת אומרת "מה יקרה כשטל יפגוש את מאיה באיחוד?", הרי כולנו יודעים שהשניים מנהלים עוד מאז תום הצילומים זוגיות פוטוגנית ומעוררת קנאה! השניים גרים יחד, מתאמנים יחד ובימים אלו הם אפילו נופשים להם בתאילנד, הרחק הרחק מסערת ברברה. אז למה בכל זאת אנחנו שואלים את מה שאנחנו שואלים?

לכתבות נוספות בהישרדות:

קודם כל, אנחנו אוהבים שאלות קיטבג. דבר שני, כל מה שציינו קודם אלו דברים שקרו אחרי התוכנית, אבל אותנו מעניין לדעת איך באמת התהווה הקשר בין השניים. ניצנים ראשונים שלו כבר ראינו עוד באחד הימים הראשונים במשחק, אז טל פלרטט עם מאיה באמצע המשימה. "היא הסיחה את דעתי", הסביר לאחר מכן.

גל רובין, טל מורד, מאיה קיי, הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

אחר כך השניים נפגשו בפסגת ההחלטות והמשיכו עם מפגן הלאבי-דאבי שלהם ("את מושכת את המבט שלי"; "גבר חסון יושב מולי, אני נהנית"); בהמשך הם יצאו לדייט לילי תוך כדי מועצת השבט, ואז אל המשימה שאחרי טל הגיע עם פרח - אותו כמובן העניק למאיה.

אבל לא הכול ורוד: בת הברית הצמודה של טל, כידוע, זו גל. היא, אשר העבירה איתו את הלילות הקרים, לא הסתירה את הסלידה שלה מהקשר שנרקם בינו לבין מאיה בטענה שהיא לא רוצה ששום דבר יסיח את דעתו. מאמינים? גם אנחנו לא - וחיזוק לכך קיבלנו כשגיא רוזן הבהיר כי "גל מקנאה - גם אם היא לא מודה בזה".

אז אין לדעת מה יקרה - אבל מה שבטוח: משעמם לא יהיה פה.