אבן שיש לה הופכין: אצל מי לדעתכם נמצאת אבן הגורל?

כבר עשרה שורדים הודחו עד כה ועדיין לא נמצאה האבן שתשרוד את האש ותבטל באופן מיידי את ההדחה: מי מהנותרים בשבט אולן מחזיק בכוח שעשוי לשנות את המשחק כולו? (ואולי, בכלל, האבן נשארה אצל דניאל ציוני שפרש ולא באמת עבר את מבחן האש?) • הצביעו בסקר | הישרדות, הערב ב-21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 00:39

אז מה היה לנו עד כה בעונה השישית של הישרדות? עשר מועצות שבט, תשעה מודחים ופורש אחד; חזרה מהאי הסודי, איחוד שבטים ומציאת שני פסלוני חסינות אישית. כל זאת ועדיין לא גילינו מי מחזיק בפריט הכי חשוב במשחק: אבן הגורל החסינה לאש.

לכתבות נוספות בהישרדות:

במועצה הראשונה, נזכיר, גיא זו-ארץ הציג לשורדים 18 אבנים, כשעל כל אחת מהן תבליט של חיה אחרת - אבל רק אחת מהן חסינה לאש. אחרי שכל שורד בחר אבן אחת, גיא הסביר כי זו תלווה אותם לאורך המשחק, ובמעמד ההדחה - בתום הקראת הקולות ועוד לפני שהוא מכבה את הלפיד - האבן תונח בתוך קערת אש. אם האש תכלה את האבן, השורד יודח סופית מהמשחק. אם היא תשרוד את הלהבות - ההדחה תבוטל ואותו שורד שהחזיק באבן יוחזר באופן מיידי למשחק.

אבן הגורל, הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

עד כה, כאמור, האבן טרם נמצאה: האבנים של תשעת המודחים שעזבו את המשחק נשרפו כליל, ואבן אחת של דניאל ציוני הפורש כלל לא הוכנסה לתוך האש ונראה שלכולם לא נדע מה היה עולה בגורלה. יש לציין כי האבן של גיא שיקר נשרפה והוא הודח - אבל הוא חזר כשורד מהמניין כחלק ממשימה אחרת, אך אין באמתחתו אבן חדשה.