איזו שורדת עשתה את הקפיצה הגדולה ביותר באינסטגרם - ומי שילש את מספר העוקבים?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - התחיל כשהעונה עלתה לאוויר. אז מי נמצא בפסגת העוקבים, מי צריך להשתפר - ואילו שורדים לא עוקבים אחד אחרי השני? | מועצת הלייקים, פרק 1

זמן צפייה: 01:53

הם נלחמים אחד בשני על אי בודד, בתנאים הכי קשים שיש, אבל כעת מתחיל הקרב האמיתי והחשוב ביותר – זה שקורה באינסטגרם. מעכשיו, ובכל שבוע, נעשה לכם סדר מי נגד מי, למי עלו העוקבים, מי עשה את הקפיצה הכי משמעותית - ומי נשאר ממש אבל ממש מאחור?

נכון להיום, השורדת המדורגת בראש הטבלה היא מאיה קיי עם 306 אלף עוקבים. אומנם נתוני הפתיחה שלה היו גבוהים משאר השורדים, אבל היא גם עשתה את הקפיצה הגדולה ביותר במספר העוקבים מאז עליית התכנית, כשהתווספו לחשבון הפרטי שלה מאז תחילת העונה 34 אלף עוקבים.

לכתבות נוספות:

ומה לגבי שאר השורדים? טל מורד, קייסי זפטה, ספיר קשתי, גל רובין ודורין דותן רשמו גם עליות מרשימות במספר העוקבים מאז שידור הפרק הראשון, והם מתברגים במקומות גבוהים בטבלה. מעניין לדעת שכמות העוקבים של השורד גיא רוזן עלתה פי יותר משלושה מאז פרק הבכורה.

כרגע, בתחתית הרשימה נמצאים ניר, אבירן ונטשה עם עלייה של כמה עוקבים בודדים בלבד, אבל תאמינו לי, המצב יכול להשתנות בכל רגע.

ומה לגביי ענייני הפולו בין השורדים? שמנו לב שהמתיחות בין ניר וטל כנראה יצאה מגבולות האי והגיעה עד לארץ - וגילינו שנכון לרגע זה, השניים לא עוקבים אחד אחרי השני ברשתות. מי שכן עוקבות אחת אחרי השנייה, ומאוד קשה לפספס את החברות שלהן, הן קייסי ומאיה שדואגות להזכיר לנו יום יום כי למרות המשחק, לפעמים תוכלו למצוא חברים בהישרדות.