הדחה שנייה בשבט בייבאין בתוך 24 שעות: מי ילך הביתה?

מסכנים חברי שבט בייבאין: מילא להפסיד במשימה הראשונה ולהיות הראשונים שמדיחים את אחד השורדים - אבל להפסיד את החסינות בפעם השנייה ברציפות ולהיפרד ממישהו נוסף, וכל זה בפחות מיממה? מבאס, אבל אלו החוקים וזה המשחק וכבר הערב תתקיים מועצת שבט נוספת שבסופה הדחה • אז מי יהיה המודח השני? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:35

אנחנו כבר מכירים את הפורמט ויודעים שמועצת שבט בהישרדות מתכנסת אחת לשלושה ימים, אחרי משימת חסינות שבטית, משימת חסינות אישית וכמובן המון ריכולים, בריתות ובגידות. ובכן, לא עוד! בעונה הזו נראה שבעל הבית השתגע, שכן הפעם - 24 שעות בלבד אחרי המועצה הראשונה שבסופה נפרדנו ממאור שושן - תתקיים מועצה נוספת, עם הדחה נוספת - בלי שום משימת חסינות אישית או תחרות על צמיד חיים כזה או אחר.

חברי שבט בייבאין, שהמשיכו את רצף ההפסדים מהמשימה הראשונה והפסידו גם הפעם, ייאלצו להיפרד מחבר שבט נוסף. אין לנו מושג מי זה יהיה, אבל הפרומו מבטיח הדחה מפתיעה במיוחד. אז אנחנו, כפי שבטח כבר הבנתם, לא באמת יכולנו לשבת ולחכות בחוסר מעש עד לשידור. במקום זאת, עשינו קצת סדר בחלוקת הבריתות באי הכי אמוצליוני ורועש שראינו מזה תקופה; אז מה בדיוק קורה שם?

הברית החזקה בהנהגת דורין כוללת כזכור אותה ואת נבו, מאיה, סהר וספיר. הם, כאמור, הדיחו את מאור ונשבעו אמונים עד לאיחוד, לפחות. אממה? בפרומו ראינו שספיר מתחילה להתעורר ולשחק את המשחק ומנסה לגייס את סהר לפעול יחד איתה ולעשות, אולי, מהלך על דורין. לכו תדעו מה השניים מתכננים ואם הם אכן יפעלו ברגע האמת.

מנגד, יש את שיקר ואלית - שאולם לא חברו לברית באופן רשמי, אבל הם היחידים שעמדו לצד מאור ולא הצטרפו לברית של דורין, כך שלא נופתע אם מישהו מהם יהיה על המוקד (ועדיין לא הזכרנו את החששות של אלית, שמיומו הראשון של המשחק - ועדיין - בטוחה שהיא המודחת הבאה).

ורגע, מה עם קייסי? היא, נזכיר, העדיפה בהדחה הקודמת להישאר ניטרלית, אלא שמהפרומו עולה שגם היא הבינה שהגיע הזמן להפשיל שרוולים, להתחיל לשחק - ויוזמת שיחה עם דורין. האם ברית סודית נרקמת מתחת לאפנו?