מאיה על הכוונת וגל מאושרת: כל מה שצריכים לדעת בדרך למועצה

השורדים של שבט אולן הבינו שהשורדת המתוקה מתוקה מדי ושאם הם יגיעו איתה לגמר היא כנראה תיקח את כל קולות המושבעים. אז, הם החליטו כמעט פה אחד להדיח אותה - ויש מי שכבר שמח לאיד עוד לפני שהמהלך יצא אל הפועל • אז מי יהיה המודח הבא? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:42

מאיה קיי, תתעוררי כבר - אוקיי? השורדת הכי יפה שמתחזקת זוגיות עם השורד הכי יפה נמצאת על המוקד של כולם ואם היא לא תשים לב מה קורה סביבה, היא בוודאות תהיה המודחת הבאה. באף אחד מהריקאפים השבועיים שלנו לא היינו כאלה חד-משמעיים, אבל הפעם אנחנו מתקשים למצוא תרחיש אחר מלבד הדחתה של מאיה; אז רגע לפני מועצת השבט (שבת ב-21:30 ברשת 13), עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

אנחנו קצת מבולבלים: איך קרה שבוקר אחד כל השורדים התעוררו באנטי על מאיה? מעבר לעובדה שהיא חלק מהברית החזקה של טל, גל וסהר ומלבד היותה הבסטי של קייסי - היינו מצפים מהשורדים להמשיך את המהלך שהתחילו במועצה הקודמת עם הדחתה של נטשה, ולהוציא את אבירן. אז מה בדיוק השתבש בדרך?

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

הראשון ליזום את המהלך הוא אבירן. השורד שנבגד פעמיים סוף סוף הבין שאם לא יפעל במהרה - הוא ימצא את עצמו מהר מאוד אוכל חביתה עם נטשה וספיר קשתי בווילת המושבעים. אז, ומתוך הנחה שרוב השורדים יודעים שאם יגיעו עם מאיה לגמר היא תקבל את רוב קולות המושבעים, הוא החל להפנות את האש כלפיה.

לצידו במהלך, אלית - שמלבד אי-החיבור שלה למאיה, לא באמת מצויה בברית כלשהי ועליה לעשות הכול על מנת להתקדם צעד נוסף לקראת הגמר. משנתקבלה ההחלטה, אלית ואבירן עלו לפסגת ההחלטות ושם, בין בליל ההחלטות שנדרשו לקבל, קבעו כי במועצה הבאה למאיה ימתין כבר קול מראש בכד ההצבעות.

הלאה לגל: אנחנו באמת צריכים לפרט? מהרגע שטל ומאיה התחברו על רקע רומנטי היא הביעה הסתייגות מהקשר שלהם באמתלה של "אני לא רוצה שטל יתבלבל". לא פעם גל ניסתה להדיח את מאיה, אבל בסופו של דבר ירדה מזה בכל פעם מחדש. עכשיו, כשהצעד מגיע בכלל מאבירן ואלית ויש כבר קול אחד שממתין בכד, גל מתכוונת לרכב על הגל ולהדיח את מאיה במיידי.

מאיה קיי וטל מורד הישרדות
נגמר הירח דבש? מאיה וטל | צילום: הישרדות, רשת 13

נמשיך לקייסי וסהר: השניים עשו כברת דרך ארוכה עם מאיה איתה הגיעו עוד משבט בייבאין, ונראה שהחברות ביניהם היא הרבה מעבר למשחק. קייסי דיברה הרבה על הקשר שלה עם מאיה והודתה שיהיה לה קשה מאוד לרשום את שמה על פתק; סהר מצידו כבר חווה איתה משבר בעבר אבל רכש את אמונה בחזרה, והוכיח לא אחת שהוא משחק לפי צו מצפונו ועל פי הערכים שבא איתם מהבית. ובכל זאת, שניהם מבינים שמאיה המתוקה לא "לכלכה" מספיק את הידיים שלה במשחק, ושאם יגיעו איתה לגמר הם כמעט בוודאות יפסידו לה את הניצחון.

ומה טל יעשה? האם הוא יפריד בין המשחק לחיים האמיתיים ויצביע יחד עם כולם נגד מאיה? האם הוא ינסה להציל אותה במהלך של הרגע האחרון? האם הוא ידיח את עצמו במקומה? כך או כך, העיקר שהיום הם יחד ושום דבר לא יפריד ביניהם <3

ונסיים בספירת מלאי: לגל יש שרשרת חסינות ופסלון, למאיה יש קול שממתין לה בכד ההצבעות ובשבת נגלה מי יקבל צמיד וטו ויוכל לאסור על אחד המתמודדים להצביע. וכמובן, שחשוב לזכור שטרם נחשפה אבן הגורל שנמצאת אצל מי מהשורדים.