החסינים, המתלבטים - והחוששים: זו תמונת המצב בשבט בייבאין לפני ההדחה הראשונה

הבריתות שנרקמו כבר בימים הראשונים על האי בלבלו אותנו לגמרי: דורין עם מאיה, מאור עם שיקר, אלית חוששת לגורלה וסהר וקייסי עדיין מתלבטים במי לבחור. וכמעט ששכחנו כי לשניים מהשורדים יש שרשרת חסינות • אז רגע לפני שניפרד מאחד השורדים, עשינו לכם קצת סדר עם הנעשה בשבט בייבאין; ומי לדעתכם יהיה המודח הראשון? הצביעו בסקר | הישרדות, ההדחה הראשונה

זמן צפייה: 00:41

אף אחד לא רוצה להיות המודח הראשון אבל מישהו חייב בסופו של דבר לשאת את התואר המבאס: שלושה ימים אחרי שנחתו לראשונה על האי - וכבר מגיעה מועצת השבט הראשונה של חברי שבט בייבאין, אשר הפסידו במשימת החסינות הקבוצתית לשבט טגאלוג.

לכתבות נוספות:

בפרק הקרוב (שבת ברשת 13) ניפרד מאחד השורדים, אבל תהיו בטוחים שעד אז חברי השבט הצהוב - גם אלו שבטוחים בבריתות שלהם ובמעמדם במשחק - לא ינוחו על זרי הדפנה. זה לא יהיה ספוילר אם נגלה לכם ששקט לא יהיה שם (מזכירים לכם שהרחש-בחש שם החל דקה אחרי שהשורדים ירדו מהסירה שהביאה אותם לאי, כן?).

וכך נראית תמונת המצב בשבט:

סהר כהן מוגן מהדחה לאחר שניצח במשימת החסינות האישית; דורין דותן-פרקש מוגנת מהדחה לאחר שגיא רוזן מהשבט הסגול העניק לה את שרשרת החסינות שבה ניצח בקרב מול גיא שיקר.

ואילו בריתות נוצרו עד כה?

הברית הראשונה - וכנראה החזקה ביותר בשבט בייבאין, היא זו שמובילה דורין וכוללת בתוכה את נבו שמיר, מאיה קיי וספיר קשתי. הברית השנייה, או שמא - אוסף השורדים שלא הצליחו להשתחל לברית החזקה - נוצרה על ידי מאור שושן וכוללת בשלב זה רק אותו ואת גיא שיקר.

אבל רגע, מה עם סהר, קייסי ואלית? ובכן שני הראשונים עדיין מתלבטים ולא החליטו למי מהבריתות לחבור; האחרונה, חוששת למקומה וכבר הספיקה להתעמת עם בנות השבט לא פעם - אבל לא באמת חברה לאחת הבריתות שנוצרו ולא ידוע עם מי תלך ברגע האמת.

מכאן, שנכון לעכשיו המודח הראשון יגיע מאחד השורדים שלא הצטרף לברית של דורין, אלא שאם שלושת המתלבטים יחברו למאור וגיא - המצב יתהפך נגד אותה ברית חזקה; אבל חכו: אם רק שניים מהמתלבטים יצטרפו למאור והשלישי יעדיף להישאר ניטרלי - יכול להיות שכבר במועצה הראשונה יירשם תיקו בין ההצבעות.

ועכשיו תורכם להצביע: