כשמריחים את הסוף - אף אחד לא בטוח: כל מה שצריך לדעת בדרך למועצה

אחרי שנותר חסר הגנה ובריתות, אבירן מבין שכל האמצעים כשרים ומנסה לחמם את טל על אלית. טל מאמין לו ומתכנן מהלך להדחתה - ומצד שני מתחיל לשקול את פירוק הברית עם סהר • אז מי יהיה המודח הבא? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:34

אתם שומעים את זה? זה הלב שלנו שעדיין בוכה על הבגידה של טל במאיה! נו מילא, לפחות אנחנו יודעים שהיום הם יחד וככל הנראה השאירו את הסאגה הזאת מאחוריהם. ומה עכשיו? עכשיו אנחנו נכסים לישורת הסוף-סופית-סופנית עם ששת השורדים האחרונים, ונראה שכעת, כשמריחים את הגמר ומחממים מנועים - כל האמצעים כשרים ואף אחד לא בטוח; אז רגע לפני מועצת השבט (שבת ב-21:30 ברשת 13), עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

נפתח עם אלית, ונאמר: שאפו. שאפו ענק לאישה שכבר מהיום הראשון במשחק ועד לאחרונה הייתה צריכה להילחם על מקומה בכל מועצה מחדש והגיעה עד לשלב זה. אז כל הכבוד לאלית, אבל האם היא תצליח גם להתברג לחמישייה הסופית? לא בטוח, שכן בשלב זה אין לה שום ברית להסתמך עליה. נכון שלאלית יש קשר טוב עם סהר ונכון שהיא הולכת יד ביד עם קייסי, אבל כשהגמר מתקרב - ואחרי ההדחה של מאיה שריסקה את האמון שלנו - לא נתפלא אם מישהו מהם יצביע נגדה.

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

ולמה שמה בכלל הועלה כאופצייה להדחה? בגלל אבירן. הוא, שנותר חסר כל הגנה או פסלון חסינות, מבין שכל עוד המטרה לא מכוונת כלפיו - מה טוב. בשיחה עם אלית וקייסי הוא הצליח לגרום לראשונה להצהיר כי טל יהיה המודח הבא, ומיד אץ ורץ לספר זאת לטל. אז, החל טל הפגוע במסע שכנועים להדחת אלית, וניסה לגייס גם את סהר - שאומנם הסתייג מעט בשל הקשר שלו עם אלית, אבל כבר דיברנו על כך שהחברות במשחק הזה מתה מבחינתנו, לא?

וזה עדיין לא הסוף: טל בעצמו הצליח לבלבל אותנו כשרגע אחד ישב עם סהר וכאמור הציע להדיח את אלית, ורגע אחרי שוחח עם אבירן וזמם להוציא את סהר עצמו. אבירן, אגב, גם הוא עלול להישלח הביתה שכן ייתכן מאוד שהשחקנים יבינו שלו ישבו לצידו בגמר הוא יקח להם את קולות המושבעים: הוא לא באמת עשה מהלך משמעותי שזעזע את המשחק, הוא לא הרגיז אף אחד ואם כבר אז להפך - הוא ויתר על פסלון חסינות למען חברתו, כך שאין ראוי ממנו לזכות, מבחינתם.

טל מורד
נשבר לנו הלב. טל מצביע נגד מאיה | צילום: הישרדות, רשת 13

אבל עזבו הכול. אנחנו כבר מנוסים ויודעים שכל התיאוריות שלנו יכולות לקרוס בשנייה אחת: אולי פתאום טל ירצה לנקום את הדחתה של מאיה ויתהפך על גל, אולי גל בכלל תרצה להוציא את קייסי - ויכול להיות שקייסי פתאום תיזום מהלך נגד סהר.

נסיים בספירת מלאי: לטל יש צמיד וטו והוא יוכל למנוע מאחד השורדים להצביע. לגל יש פסלון חסינות ויתרון במשימת החסינות האישית. בפרק של שבת נגלה מי יזכה במשימת החסינות האישית וגם, אל תשכחו שטרם נחשפה אבן הגורל שנמצאת אצל מי מהשורדים.