האם הברית החזקה בטגאלוג התפרקה - ומי באמת נמצא בסכנת הדחה? עושים לכם סדר

רגע לפני מועצת השבט שבה נגלה מי יהיה המודח השישי של העונה (שבת, רשת 13) – החלטנו לעשות לכם סדר עם כל מה שקרה השבוע בהישרדות: אז מה היה במלחמת החיים והמוות - ומי צריך להיות בלחץ לקראת המועצה? | בדרך למועצה, פרק 2

זמן צפייה: 02:29

ירדן מגלה על התוכנית של טל וגל לבגוד בברית, שבט בייבאין ממשיך ברצף הפסדים ואבירן מקבל כוח אדיר. רגע לפני מועצת השבט שבה נגלה מי יהיה המודח השישי של העונה (שבת, רשת 13) – החלטנו לעשות לכם סדר עם כל מה שקרה השבוע בהישרדות. זהירות, ספוילרים.

האם הברית החזקה בטגאלוג התפרקה?

אפשר להגיד שכן. אחרי שכבר ראינו את הניסיון של טל וגל להדיח את בן בריתם גיא רוזן, ניסיון שנכשל עקב פרישתו של דניאל ציוני, השניים עדיין מחזיקים בדעה שגיא חייב לצאת מהמשחק. רק שהפעם, "בת בריתם" ירדן שמעה על כל התכנון מבעד לשיחים. היא אפילו שמעה את התוכנית שלהם להדיח אותה אחריו - וזה לגמרי טרף את הקלפים של הברית החזקה בטגאלוג. ירדן לא יודעת על מי לסמוך ומנסה לקחת את המושכות אליה ולגשש מהו מקומה עם שאר חברי השבט בשביל להוריד את טל – ממש הבא להורגך השכם להורגו.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-06-clips-15-part-01' autoplay='0' credit='' desc='גל וטל שוקלים להדיח את ירדן - ששומעת אותם ופותחת במלחמה' poster='' kid='1_8o8x4t9p' duration='']

לכתבות נוספות בהישרדות:

מה היה במלחמת החיים והמוות?

שבט בייבאין לא מצאו את צמיד החיים במשימת הפרס, ואבירן שכן מצא את הצמיד בטגאלוג בחר בספיר קשתי שתתמודד מולו. כמו שראינו כבר בעבר, קשתי באה לדו קרב בעיקר בשביל לעבוד אסטרטגית. היא הבהירה לאבירן שבמידה והוא מנצח בכוח ההצבעה הכפול – הוא מביא אותו לסהר בלבד. אם יעשה זאת ויעזור להם – הוא יזכה באמונם ותוחזר לו טובה בהמשך הדרך.

מה יהיה עם רצף ההפסדים של בייבאין?

שבט בייבאין הפסיד השבוע גם במשימת הפרס וגם במשימת החסינות וזה מגיע אחרי שהשבט כבר היה במועצת השבט האחרונה, ככה שרמת התסכול גבוהה והמורל נמוך, וזה מאותת לכמה מחברי השבט שההנהגה של סהר במשימות כבר לא כמו שהייתה. לפי דבריה של קייסי, שאף חוזקו ע"י אלית, ההנהגה של סהר דורשת "רענון" והן מרגישות שאפשר לתת לאנשים אחרים להוביל ואולי להביא ראייה חדשה.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-06-clips-16-part-02' autoplay='0' credit='' desc='אחרי ההפסד במשימה - אלית מציעה להדיח את סהר מראשות השבט' poster='' kid='1_ll8u9mb3' duration='']

אז מי באמת בסכנת הדחה?

בייבאין מגיעים למועצת שבט אחרי שקייסי הביאה את המילה שלה לסהר שהיא תחבור לברית שלו עם ספיר ומאיה. אבל כמו שאנחנו יודעים כבר העונה שמילה באה ומילה הולכת – וספיר מקבלת את התחושה שקייסי עדיין עם שיקר ואלית. מנגד, יש את כוח ההצבעה הכפול של אבירן מה שיכול לשנות את הדברים לכאן או לכאן ונותן לטגאלוג כוח רציני במועצת שבט של בייבאין, אז בתכלס אי אפשר לדעת מה יום יוליד. אז מי היה המודח השישי?