הבריתות, התרחישים - וניסיון ההפיכה: כל מה שצריך לדעת לקראת המועצה

קייסי ושיקר רוצים להמשיך את המהפך שהתחיל במועצה הקודמת ומתכננים להדיח את סהר - בעוד הוא בכלל זומם להדיח את אלית (כן, שוב). מאיה וקייסי שומרות אחת על השנייה ולגל מטגאלוג יש יתרון להעניק לפני משימת החסינות; שבט בייבאין המסכן שוב יפגוש את גיא זו-ארץ במועצת השבט, ואפילו לנו נמאס מהמנחוס; אז מי יהיה המודח הבא? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:38

מה נאמר ומה נגיד? שוב בייבאין הפסידו במשימת החסינות, שוב הם יגיעו השבוע למועצת השבט וייפרדו משורד נוסף, וכן - שוב אלית על המוקד. מישהו ספר כמה משימות ברציפות - כולל משימות פרס או משימות על צמיד החיים - הפסידו השורדים הצהובים? אפילו המעבר של גיא רוזן הבלתי מנוצח לא ממש עוזר להם. וואלה, אנחנו מבואסים בשבילם. בכל מקרה, רגע לפני המועצה הבאה עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

נתחיל מהמהפך שאירע בשבט עם הדחתה של ספיר קשתי: הברית של אלית ושיקר הייתה במיעוט מספרי מתחילת המשחק, אבל השניים הצליחו, איכשהו, בתושייה רבה ועם המון מזל, להינצל מהדחה פעם אחרי פעם כך שכעת, יחד עם קייסי, הם נהנים מיתרון מספרי קל. אבל רגע, האם באמת אפשר לסמוך על קייסי? כמעט בכל מועצה מחדש היא מצהירה שהיא לא מחוייבת לאף ברית ושהיא מצביעה על פי רצונה באותו הרגע. אז לכו תדעו מה היא תעשה הפעם.

הישרדות, 31.1
הישרדות | צילום: רשת 13

הברית הנ"ל העלתה השבוע על הגריל את שמו של סהר, מי שנכנס בטבעיות לתפקיד מנהיג השבט, וחרף רצף ההפסדים המשיך לעמוד בראש ולהוביל את כולם. בערך. הוא אומנם הכוח הפיזי הכי חזק בשבט, אבל נראה שהעובדה הזאת לא כל כך מעניינת את קייסי ושיקר, שכבר תכננו כיצד להמשיך את המהפך מהמועצה הקודמת ולהדיח את סהר. רגע, איך מאיה קיי מוגנת הפעם? ובכן, זה בגלל שקייסי שומרת על מאיה ומאיה שומרת על קייסי, לפחות עד שלא תהיה להן ברירה.

ובל נשכח את צמיד החיים והמוות: גל מטגאלוג ניצחה את אלית במשימה, וכעת יש בכוחה להעניק למישהו מהשורדים הצהובים יתרון במשימת החסינות האישית. לפי מה שאמרה בפרק האחרון, בכוונתה "לדאוג לאלית", אבל שמעו - אחרי שאבירן הבטיח לתת לספיר את היתרון של צמיד החיים ובסוף כולנו ראינו איך זה נגמר - אנחנו כבר לא סוכמים על אף אחד. גם לא על גיא רוזן.

קייסי, גיא שיקר וגיא רוזן בים
מה הם מתכננים? | צילום: הישרדות

במחילה, גיא, אוהבים אותך - אבל אנחנו לא קונים את החיבור שלך לשיקר וקייסי. השורד האסטרטג שהגיע מהשבט השני לא בזבז זמן וכבר שוחח עם כל שורד, נמלה או עץ מבייבאין. הוא, נזכיר, חסין מהדחה בשלב זה שכן הוא רק עבר לשבט החדש וזו המתנה שקיבל מגיא זו-ארץ בשביל שיסתגל.

אז למי גל תעניק את היתרון? מי יזכה בשרשרת החסינות? האם גיא רוזן יחבור לסהר ומאיה ואז נראה שיוויון בכד ההצבעות? האם גם הפעם אלית תצליח להציל את עצמה? כל כך הרבה שאלות, כל כך מעט תשובות, אבל נסיים במשאלה אחת: הלוואי שבייבאין ישברו את הנאחס.