נטשה על הכוונת, שיקר מתכנן נקמה: כל מה שצריך לדעת לפני המועצה

אשת הברזל הגיעה לאיחוד כחלק מברית חזקה, אבל בוקר אחד חבריה התהפכו עליה ורקמו תוכניות להדחתה; השורד שחזר מהאי הסודי עדיין זומם להעיף את זו שבגדה בו - אבל אז לא בחרו בו לחגיגת הבשרים והוא הפך את הכול; פסלוני חסינות עדיין לא נשלפו ואבן הגורל טרם נמצאה • אז מי יהיה המודח הבא? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:37

מריחים את המיליון: בשבוע שעבר נודע כי גמר הישרדות ייערך ב-1.4 בהיכלי "הטוטו" שבחולון, מה שאומר שאנחנו נכנסים לישורת הסופית ומתקרבים בצעדי ענק להכרזה על השורד האחרון. זה, ובכן, גורם לשורדים שלנו להפשיל שרוולים, לשחרר את כל המעצורים ולהתחיל לשחק באמת - גם אם זה אומר לבגוד באנשים שהלכו לצידך מתחילת הדרך. אז רגע לפני מועצת השבט (הערב ב-21:15 ברשת 13), עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות בהישרדות:

נפתח עם מי שכפי שזה נראה כרגע, נמצאת על הכוונת של כולם בערך חוץ משל עצמה: נטשה. איך קרה שאשת הברזל של המשחק, השורדת החזקה (והעצבנית, לעיתים), הפכה ביום בהיר אחד ל"זו שצריכים להיפטר ממנה כמה שיותר מהר"? במילה אחת: גל. בשתי מילים: גל רובין.

היא, שהגיעה לאיחוד מטגאלוג ובאופן טבעי חברה לברית עם נטשה ואבירן, הבינה שהשניים לא טובים עבורה מבחינה אסטרטגית. לטענתה של גל, נטשה ואבירן הם שחקנים שלא מלכלכים את הידיים ומעדיפים להישאר ניטרליים: לאורך היום הם מדברים אסטרטגיה ומתכננים מהלכים, אבל אז במועצת השבט הם שומרים על פה חתום ונותנים לאחרים לעשות עבורם את העבודה הלא-נעימה.

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

כך, בעצם, הם מצליחים שלא לפגוע באף אחד ובפועל מעלים את הסיכויים שלהם לזכות בקולות המושבעים, אם וכאשר יגיעו לגמר. אז השבוע, כאמור, נטשה היא זו שגל זוממת להדיח ואם הכול יילך כשורה - אבירן יהיה הבא בתור. לו, נזכיר, יש פסלון חסינות אישית.

הלאה לקייסי, שגם השבוע מככבת בראש רשימת "הנקמות המתוקות" של שיקר (שם שלגמרי המצאנו כאן ועכשיו). הוא עדיין עצבני על הבגידה שלה ורוצה לנקום את נקמתו. הוא הבהיר שהפעם לא יוותר ושקייסי היא המודחת הבאה ולא יעזור פה בית דין. כאילו, זה היה נכון עד לרגע שבו הוא לא נבחר לחגיגת הבשרים ואז הכול התהפך.

לאורך כל משימת הפרס שיקר היה בטוח שלא משנה מה, הוא יזכה להתלוות למנצח לסעודת המלכים המגרה. אלא שאז, כשאבירן ניצח, הוא בחר בכל הטגאלוגים לשעבר ובמקום לצרף את שיקר שמצוי עימם בברית - בחר במאיה קיי. הזעם על המהלך התמוה, וגם ההבנה שהוא לא באמת חלק מהסגולים, גרמו לשיקר לעשות צעד דרמטי - והוא חידש את הברית של הבייבאינים במטרה להדיח את אבירן.

נטשה חליל
על הכוונת. נטשה | צילום: הישרדות, רשת 13

בשיחה שלו עם סהר, קייסי ואלית הוא שכנע אותם לעשות מהפך של ממש במאזן הכוחות בשבט המאוחד, ועל פניו נראה שהצליח לו: קייסי הביעה הסכמה (והרי מה אכפת לה שהאש תופנה למישהו אחר?); אלית לא התנגדה (אבל קצת בלבלה אותנו כי היא בכלל בברית שקטה עם נטשה ואבירן) וסהר אמר שהוא ישקול את הדברים. סמטוחה, בקיצר.

ונסיים בספירת מלאי: לסהר יש שרשרת חסינות, לגל יש פסלון חסינות ולאבירן יש פסלון חסינות וגם יתרון במשימת הווטו (אחרי שניצח את סהר בדו-קרב החיים והמוות). הערב נגלה מי יזכה במשימת הווטו ויוכל למנוע משורד אחר להצביע. וכמובן, שחשוב לזכור שטרם נחשפה אבן הגורל שנמצאת אצל מי מהשורדים.