ברית נשים זה פאסה: הגיע הזמן להתקדם לבריתות החשובות באמת

הרעיון של דנדן לברית מזרחית גרם לנו לחשוב: למה שלא תהיה ברית שכל כולה מבוססת על מספר העוקבים באינסטגרם או על מקום המגורים של החברים בה? • גיבשנו רשימה של חמש בריתות שבאמת היינו רוצים לראות בהישרדות - והרי היא לפניכם

זמן צפייה: 09:55

"למה ברית נשים היא הגיונית ולגיטימית - וברית של מזרחים לא?", שאל דנדן בפרק האחרון של הישרדות, וטען כי "בריתות לא צריכות להיות לפי מגדר, עדה או גובה - אלא לפי חיבור בין אנשים". "למה? כי עדיין אין שוויון בין נשים לגברים", השיבה לו ג'קי, "המשחק הזה משקף את החיים שלנו, אנחנו מביאים דוגמה במעשים ובערכים שלנו, אנשים יראו איך אנחנו משחקים".

ובכן, את הדיון החשוב על אי-השוויון בין גברים לנשים נשאיר ברשותכם לכתבה אחרת. הפעם, נתמקד ברעיון של דנדן לברית המזרחית ונציע כמה בריתות אלטרנטיביות שלא מבוססות על מגדר או עדה אלא על קריטריונים אחרים, שאם תשאלו אותנו - חשובים לא פחות. השורדים של העונה הבאה, כדאי לכם לקרוא את זה (ואל תקחו ללב - הכול בהומור).

ברית בריתות הישרדות

יש לכם יותר מ-100 אלף (להלן: k) עוקבים באינסטגרם? אז קודם כל, אנחנו מקנאים בכם מאוד. דבר שני, ברכות! אתם יכולים להצטרף לברית שמבוססת כל כולה על מספר העוקבים שלכם ברשת (וממש לא אכפת לנו אם קניתם את חלקם). אז מי מבין המתמודדים יקח חלק? אלה (138k), ג'קי (164k) ואודליה - שניצבת בראש השורדים הנעקבים ובפער גדול מכולם עם 209k. והנה, מבלי שהתכוונו, נוצרה לה ברית בנות. כבר עשיתם פולו?

ברית בריתות הישרדות

כשדנדן לכד סרטנים, הם נותרו חזקים והמשיכו לאכול אורז. כשהוא הגיע עם צדפות, הם הסיתו מבט והתמקדו בקוקוסים. אין מה לעשות, כששומרים על כשרות - קשה מאוד להתנהל על האי, במיוחד עם שורד כמו דנדן שמצליח לגוון במעט את התפריט הקולינרי, אבל היי - לפחות יש לכם זכויות בשמיים. אז מי הם הצדיקים? ג'קי, אודליה ודודו. תזכו למצוות, אמן כן יהי רצון.

ברית בריתות הישרדות

הם לא "פליטים" - הם בסך הכול השתתפו בכמה תוכניות ריאליטי כמו כל בן אדם שלישי במדינה הזאת. ממעיין וגדי שבאו מ"האח הגדול" כבר הספקנו להיפרד, אבל בינתיים נותרנו עם אלה - הפעם בלי וובה - מ"המירוץ למיליון", ג'קי - שהמתכונים שלה מ"מאסטר שף" עדיין שמורים לנו במחברת, ואודליה - שעוד בסצנה הראשונה שלה ב"בואו לאכול איתי" התפללנו שנראה אותה שוב - והתפילות נענו עם כניסתה לבית "האח הגדול". אז יאללה, מי הבאה שמצטרפת ל"גולסטאר"?

ברית בריתות הישרדות

לא שיש לנו בעיה עם הפריפריה ואנחנו ממש אוהבים את דימונה, אבל רצינו לאגוד את כל התל-אביבים העילאיים ומתנשאים לכדי ברית אחת, אלא שמלבד שירה ודודו - אף אחד מהשורדים שנותרו לא גר בעיר היקרה בעולם ומרובת הפקקים. בשל כך, הרחבנו את הקריטריונים לכל מי שגר במרכז והכנסנו למועדון את זהר, השכן מרמת גן, וכן את אלה שמגיעה מבני ברק וג'קי מראש העין. אז יאללה, נפגשים בשוק הכרמל ב-14:00 ומשם ממשיכים לעזריאלי.

ברית בריתות הישרדות

אומרים שהעולם שייך לצעירים, אבל בואו - הם היו פה לפנינו ומניסיון החיים שלהם אנחנו רק יכולים ללמוד: בני ה-40+. אז סורי, ג'קי, אודליה ואלה - תישארו בברית האינסטגרם, אנחנו נמשיך מכאן עם דנדן, שירה, דודו וזהר, שמוכיחים שגיל זה רק מספר, ואין שום דבר שעומד בפני הרצון לנצח במשימות ולזכות בפרסים ובשרשראות חסינות.