ארבעה שורדים, הזדמנות אחת: מי המתמודד הבא שיצלצל בפעמון? הצביעו

ארבעה מתוך תשעה שורדים עדיין לא ניצלו את הזכות שניתנה להם מתחילת המשחק, אלא שנראה כי בקרוב מאוד - לאחד מהם לפחות - לא תהיה ברירה: האם הסכסוך בין ג'קי לדודו יערער לאחד מהם את הביטחון והוא יבחר להגן על עצמו, או שאולי דנדן יבין שאין לו ברית חזקה מספיק ועליו לנקוט בצעדים - ומה יהיה עם אלה?

זמן צפייה: 01:06

אומנם אנחנו רק בחודש אדר א' ואת ליל הסדר נחגוג בעוד כמה שבועות, ובכל זאת נרצה לפתוח עם השאלה: אחד (שיצלצל בפעמון) מי יודע? שישה מסך כל המתמודדים בעונה ניצלו עד כה את ההזדמנות להקנות לעצמם כמה ימים נוספים במשחק, אחד מהם (קובי) הודח - וכל השאר באמת הצליחו להישאר על האי עד לשלב זה. מלבדם, ישנם ארבעה שורדים שעדיין לא צלצלו בפעמון, וזו רק שאלה של זמן עד שאחד מהם יעשה כן. אבל מי?

תחילה, נזכיר מי מחברי שבט פגאסה כבר צלצל בפעמון עד כה ועדיין נותר במשחק: שירה ואודליה (שהיו הראשונות לצלצל בליבולן ואפולאקי, מחשש שיודחו ראשונות), לייה (שהרגיזה את יובל), יהונתן (שצלצל חרף התנגדות חבריו לברית) וזהר (שהאמין, לשווא, לתרגיל של ג'קי). לעומתם, דודו, ג'קי, דנדן ואלה טרם צלצלו - בין אם משום שלא הרגישו מאויימים או בין אם כי לא רצו לבזבז את ההזדמנות. כך או כך, ייתכן שבקרוב לא יהיה מנוס, ועוד אחד יצטרף לרשימת המצלצלים.

בפרקים האחרונים ראינו כיצד הברית הכי חזקה במשחק, בין דודו לג'קי, נסדקת אט-אט. חתול שחור שעבר בין השניים ערער את היסודות בין החברים הכי טובים, עד לכדי כך שג'קי כבר לא מפחדת להצהיר כי קרב היום שבו לא תתנגד להדיח את בן בריתה. דודו, מצידו, מודע למצב ולברית הבנות הנרקמת (בזכות יהונתן ששמע את ג'קי ואודליה מתלחששות), אולם הוא לא נראה מודאג במיוחד - ולא בטוח שישכיל להבין ששמו על המוקד, ושעליו לצלצל כמה שיותר מהר.

יובל מחליט לא לצלצל בפעמון
הפעמון: מי יעניק לעצמו חסינות מפני ההדחה הבאה? | צילום: הישרדות VIP

ומהצד השני, דנדן. מאז שיובל וגדי הודחו, הוא לא עשה מהלכים ממשיים בניסיון להציל את עצמו מהדחה בטוחה. הוא לא חבר לברית חדשה, לא יזם מהלכים - ונראה שהוא סבור כי יצליח לשרוד בזכות העובדה שהוא, ובכן, שורד אמיתי - כזה שדג דגים עבור שאר חברי השבט, בונה להם מחסה מהגשם ומצליח שלא להרגיז אף אחד עם אישיותו הנעימה. האם עכשיו, כשהוא צופה מהצד ביהונתן מתקרב לדודו, הוא יבין שהוא עלול להיות המודח הבא ולצלצל בפעמון?

ומה עם ג'קי ואלה? הראשונה ניצחה במשימת החסינות האישית כך שבמועצת השבט הקרובה היא מוגנת, אבל מי יודע מה יקרה בפרקים הבאים. השנייה, נותרה לבדה מאז שגדי עזב ולמרות שנראה כי היא מעדיפה לתת את כל מבטחה בברית הנשים - יכול להיות שברגע שהיא תרגיש מעט מאויימת, היא תחליט ללכת על בטוח ולהגן על עצמה מפני הדחה. אז מי הבא שיצלצל בפעמון? הצביעו