היריבות הסתיימה: מה חשבתם על הדחתו של יוסי בובליל?

המהלך הנקמני והמפתיע של מיכל הוביל להדחה מפתיעה נוספת העונה ולשיח בוער ברשתות החברתיות. הנה כל מה שחשבתם על ההדחה של יוסי

זמן צפייה: 04:17

המהלך של מיכל

"לא מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן" אמרה מיכל פוקס באחד מרגעי השיא של העונה עד כה. מיכל, שהתנדנדה רבות בבחירתה בין בריתם של יוסי ובר לבין בריתם של נתי וורד בפרקים האחרונים, דחתה את החלטתה אל הדקה ה-99 של פרק ההדחה ששודר אמש, בה הכריזה על תמיכתה בנתי כשהעבירה אליו את שרשרת החסינות בה זכתה כדי להצילו מהדחה ובזאת הדיחה מהמשחק את יוסי.

צילום: צילום: מיכה לובטון

אמנם הפרומואים שקידמו את פרק ההדחה בישרו על כך שהיריבות הגדולה בין נתי ליוסי תסתיים עם הדחה של אחד מהם, אבל למעשה לא היה ניתן לנחש במי מיכל תבחר והרשתות החברתיות הוצפו בשלל דעות ומחשבות לקראת הפרק. חלקכם חשבתם כי נתי יודח, אחרים מכם חשבו כי יוסי יודח ומעטים מכם חשבו כי ההדחה תהיה בסימן נשי כשבר, ורד או מיכל יודחו, אבל מה שבטוח - אף אחד לא צפה את המהלך הנקמני של מיכל שנוצר בגלל הדחתו של אלון.

 

תגובות אל תוך הלילה

הדחתו של יוסי בערה בכם והביאה לשיח בלתי פוסק שהחל להציף את הרשתות החברתיות רגע לאחר שיוסי עזב את המועצה בסוף הפרק. הרשת הוצפה בתגובות רבות ופוסטים שונים שתומכים הן במיכל והן ביוסי. מה חשבתם על הדחת אחד השורדים האסטרטגיים, המדוברים והחזקים של העונה? אספנו את מיטב התגובות שלכם מעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו:

חלקכם הבנתם את המניע של מיכל ופרגנתם לה על המהלך:

אבל רובכם כעסתם על מיכל, כאבתם ונדהמתם מהדחתו של יוסי ואף כתבתם כי אתם מקווים שישוב למשחק מאי המתים:

 

"החלטתי לא לשקר למיכל ולכן הודחתי"

בפוסט כנה שנכתב מהמקומות העמוקים שבלב החליט יוסי לכתוב על כל מה שהרגיש באי, על הרגשות שהציפו אותו אתמול לאחר שצפה בהדחתו מהספה בסלון בבית ולמה בעצם בחר לומר למיכל את האמת ולא לשקר לה, למרות שיכול היה לעשות זאת, וכנראה להינצל מהדחה. כך כתב יוסי בפוסט שהועלה בעמוד הפייסבוק האישי שלו:

 

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מתמודדי הישרדות מאחלים: חופש גדול שמח!

הצביעו בסקר: מי השבט המועדף עליכם?

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים