האזינו עכשיו: הפלייליסט של השורדת ורד ספיבק

ורד בחרה בשירים האהובים עליה והרכיבה פלייליסט מגוון ומיוחד. רוצים לדעת מה השורדת שלנו אוהבת לשמוע? האזינו עכשיו לפלייליסט שלה

מוזיקה בשבילה היא...

החיים. ורד לא יכולה לדמיין את העולם ללא מוזיקה. היא מאזינה לה כשהיא רוכבת על האופניים, כשהיא מתאמנת, כשהיא מבשלת. מוזיקה מלווה את הבית שלה כל הזמן. היא נוהגת להאזין למוזיקה ישראלית, לועזית ואלקטרונית ואוהבת את כל סגנונות המוזיקה, אבל מעדיפה מוזיקה מלאת קצב שמזיזה את הגוף והנשמה.

 

הרפרטואר שלה מורכב מ...

הרבה רוק כבד ואלקטרוני, אבל יש בו הכול מהכול. בין האמנים שמככבים בו תוכלו למצוא את בוב מארלי, הביטלס, קווין, דיוויד בואי, פרינס ולני קרביץ. בזכות בעלה אלי, שעוסק בתחום המוזיקה בתור דיג'יי ויוצר מוזיקה אלקטרונית, האוס וטכנו, יוצא מצב שגם ורד וגם הילדים נחשפים להרבה סגנונות והרפרטואר בבית עשיר מאוד.

 

ורד ובעלה אלי, מתוך חשבון האינסטגרם של ורד

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

ילדים של החיים: כך השורדים והשורדות נראו כשהיו ילדים תמימים ומתוקים

אחד על אחד: עם איזה שורד היית רוצה להיתקע על אי בודד?

 

לאחרונה היא שומעת...

בעיקר את עילי בוטנר וילדי החוץ, דודו טסה ואמיר דדון. חוץ מבעלה אלי, שהמוזיקה האלקטרונית המשובחת שהוא יוצר מככבת בראש הרשימה, הם היוצרים הישראלים שהיא הכי מחוברת לעשייה שלהם.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-articles-nafal-09' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_v9eoyzde' duration='48'']

האזינו לפלייליסט

ורד חיברה את השירים האהובים עליה ויצרה פלייליסט מגוון ומיוחד שמורכב ממוזיקה עברית וממוזיקה לועזית. האזינו עכשיו וגלו מה השורדת שלנו אוהבת לשמוע:

צילום: צילום: מיכה לובטון


לבחור נכון - אמיר דדון

בא לי לדבר - גיא ויהל

נמשים - אמילי קרפל

Jain - Makeba  

15 דקות - אסף אמדורסקי

תרגיל בהתעוררות - שלומי שבן וחווה אלברשטיין

One republic - Counting stars

Balkan Beat Box - I Trusted U

כמה את יפה - פורטרט

על קצות האצבעות - עילי בוטנר וילדי החוץ

Duke Dumont - Ocean Drive

דברי איתי יותר - נתן גושן

כל יום כמו נס - אמיר דדון