אתם הצבעתם: יוסי בובליל הוא המודח שצריך לחזור למשחק הערב

בסקר שערכנו כאן בתחילת השבוע שאלנו אתכם את מי הייתם רוצים להחזיר למשחק, אתם הצבעתם: יוסי בובליל הוא המודח שצריך לחזור. מי נמצא במקום השני והצמוד?

חוזרים למשחק

הפרק הבא של הישרדות (שישודר הערב ב-21:00) יהיה גורלי במיוחד עבור בר, מנגיסטו, יוסי וענבר. ארבעת המודחים שעשו הכול כדי לשרוד על אי המתים יגיעו סוף סוף לרגע שבו הם יכולים לחזור למשחק, כשיתחרו אחד בשני במשימה מאתגרת ביותר. שני המודחים שינצחו בה הם אלו שיזכו לחזור, והמודח המהיר מביניהם שינצח ראשון יזכה גם לענוד על צווארו את שרשרת החסינות ולהינצל מההדחה הבאה.

הערב ב-21:00 - מי יחזור למשחק רגע לפני האיחוד? | צילום: צילום: מיכה לובטון

תחרות צמודה

כשביקשנו מכם להצביע בסקר ולבחור במתמודד אותו הייתם רוצים להחזיר למשחק לא תיארנו לעצמנו שהתוצאות יהיו כל כך צמודות:

את המקום הראשון קטף יוסי, עם רוב של 35% מקולות הגולשים, שכזכור הדחתו עוררה תגובות רבות ושיח בוער ברשתות החברתיות. במקום השני והצמוד נמצא המודח ששרד הכי הרבה זמן על אי המתים, מנגיסטו, שזכה ב- 31% מהקולות. את המקום השלישי קטפה המודחת הטריה בר עם 20% מהקולות, ואת המקום הרביעי והמכובד קטפה ענבר עם 14% מקולות הגולשים.

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

בואו להיזכר: עשרת הרגעים הבלתי נשכחים של שני השבטים

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

הצביעו בסקר: עם איזה שורד היית רוצה להיתקע על אי בודד?

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם נמצאים על אי בודד, מוקפים בחול לבן ומי טורקיז צלולים. חופש אמיתי. מעליכם שמיים בהירים, השמש הנעימה מלטפת אתכם, הלב מוצף מתחושות של אושר ושמחה, אבל אתם מרגישים קצת בודדים בעולם. אתם חושבים לעצמכם: "הלוואי והיה כאן מישהו שיודע למצוא אוכל על האי, להקים מחסה ולדאוג לנו. הלוואי ואחד השורדים של הישרדות היה כאן איתי".

אם הייתם יכולים לבחור שורד אחד איתו תבלו זמן איכות על אי בודד, במי הייתם בוחרים? האם זה מנגיסטו שישדרג את המחנה שלכם למלון חמישה כוכבים? האם זו ורד שתלמד אתכם סודות מחדר האיפור? או אולי בכלל טניטה שתדאג לכושר הגופני שלכם?

הצביעו עכשיו בסקר וגלו האם שאר הגולשים חושבים כמוכם: