אבל מה ללבוש? חמשת הטרנדים הגדולים לקיץ הקרוב

הקיץ כבר כאן וכך גם הטרנדים שמקיפים אותנו מכל עבר, החל מצבעים ייחודים, אקססוריז, נעליים וכן - גם בתחום האיפור. בואו לעדכן את הארון, רגע לפני החופש הגדול.

הטרנדים של קיץ 2021

בכל שנה, בכל עונה, הטרנדים משתנים. חלקם חוזרים מעונות קודמות וחלקם חדשים לחלוטין, ועכשיו ההחלטה בידיים שלכם, מה תרצו לאמץ למלתחה שלכם ומה לא ייכנס לארון שלכם גם בעוד 100 שנה? אספנו לכם את חמשת הטרנדים הבולטים ביותר- לשיפוטכם.

      • ציורים, קשקושים וצבעי ניאון- הקיץ הזה, המטרה הגדולה ביותר היא: לבלוט! כל החנויות מפוצצות בחולצות מצוירות עם כוכבי הסדרות המצוירות מהילדות שלנו וגם מהילדות של ההורים, צבעי ניאון בולטים במיוחד והרבה תעוזה, היוצרים לוקים שעושים המון רעש - גם מבלי להגיד מילה.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by 🅐 🅛 🅜 🅐 (@alma.zion)

 

    • צבעי פסטל- לצד הבגדים הצעקניים, צבעי הפסטל שהיו כאן גם בעונה הקודמת, זו שהיינו כלואים בה בבית בגלל הקורונה ורוב המלתחה שלנו התמלאה בפיג'מות, נשארים גם בקיץ הנוכחי. תכלת, סגול לבנדר, צהבהב וירקרק עדינים וכמובן, ורוד בייבי, השתלטו לא רק על גזרת הביגוד, אלא גם על תחום האופנה והציפורניים ומעניקים גוון עדין ומרענן ללוק הקיץ שלנו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_)

    • טאי דאי- אם עוד לא הוספתם לארון שלכם חולצת או שמלת 'טאי דאי', זה הזמן להצטייד. המראה שמזוהה דווקא עם פסטיבלי מוזיקה ובעיקר שנות ה-80, נותן תחושה של חופש וצבעוניות, שמתאימה בדיוק לקיץ הישראלי.

  • סנדלים גבוהות ומסיביות- לאחר אופנת הסניקרס הגבוהות ו'הכבדות' במראה, גם בעונה החמה הנעליים שלנו נוטות לאותו הכיוון, עם סנדלים וכפכפים בשילוב רצועות עבות ופלטפורמות המעניקות למראה שלנו גובה וטאצ' קשוח.

 

  • איפור טבעי ועדין- למזלנו, לדעתי כמובן, האיפור בגווני מאט ונטורל כאן בשביל להישאר. מסקרה טובה, ברונזר בגוון שמחמיא לכם וקרם פנים/ מייקאפ או קרם BB עם מקדם הגנה, שגם יגן עלייכם מהשמש - ואתם מוכנים ומוכנות לצאת מהבית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)


אל תשכחו, כיף לאמץ טיפים ולהישאר מעודכן, אבל הכי כיף לשלב את הכול יחד עם הסגנון האישי והייחודי שלכם, איתו אתם מרגישים בנוח. קודם כל, תהיו נאמנים לעצמכם, זה הכי סטייל.