רשת בתי המלון פתאל נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים

המיזם החדש ינוהל על ידי רון יריב, לשעבר מנכ"ל ריג'יס ישראל • חללי העבודה המשותפים יוקמו בקרבת בתי מלון ויציעו ארוחת בוקר ישראלית, שירותי קונסיירג' ועוד

דוד פתאל
דוד פתאל | צילום: יחצ

רשת בתי המלון פתאל, שבשליטת דוד פתאל, נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים, תחום לוהט בימים אלה בשוק הנדל"ן הישראלי וגם העולמי. מדובר במיזם חדש של רשת בתי המלון שיהווה הכלאה של שני תחומים: עבודה ואירוח.

 

המיזם שינוהל על ידי רון יריב, לשעבר מנכ"ל ריג'יס ישראל, יחבר בין פעילות המלונאות של הרשת לבין התחום החדש: חללי העבודה המשותפים של פתאל יוקמו בפריסה עולמית בלוקיישנים שונים, בהם כאלה הנמצאים בקרבת בתי המלון של הרשת בארץ ובחו"ל, כמו גם בקרבת בתי מלונות אחרים.

 

מתחמי מרחבי העבודה המשותפים של פתאל יכללו חדרי ישיבות המצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ויהיו בעלי שפה ושירותים מתחום המלונאות, כדוגמת ארוחת בוקר ישראלית, שירותי קונסיירג', מועדון בריאות, בר משקאות ועוד.

 

נכון להיום מדובר בשלב ראשוני מאוד של המיזם - הוא יעבור תהליך מיתוג ויאותרו לוקיישנים פוטנציאלים. עדיין לא נבחרו מעצבי פנים ואדריכלים לחללים שתקים החברה.

 

יריב (59) כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל חברת מרחבי העבודה המשותפים ריג'ס בישראל, החברה הגדולה בעולם בתחום מרכזי העסקים ומרחבי העבודה המשותפים. בעבר כיהן יריב כמנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל וכמנכ"ל המכירות הבינלאומיות של רשת הילטון העולמית.

 

כתבות קשורות


עסקת ענק: פתאל רוכש מתשובה שני מלונות בכרבע מיליארד שקל | 03.04.18
פתאל פותחת מלון חדש במדריד בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון אירו | 13.05.18
מלונות פתאל רוכשת 13 בתי מלון בהולנד תמורת כ-675 מיליון שקל | 28.06.18
שת"פ של 250 מיליון שקל: פתאל ותשובה פתחו את מלון NYX הרצליה | 24.07.18