זרעי קיץ: רגעי הביקיני הגדולים בסרטים

החום הגדול כבר כאן והסופ"ש הוא בדיוק הזמן שלכן לגלח את הרגליים, למרוח קרם הגנה, לשים עצמכן בגד ים ולצאת להירגע על חוף הים. רוצות השראה? ליקטנו את הכוכבות בקולנוע בביקיני

ג'סיקה
ג'סיקה | צילום: מתוך הסרט
הלנה
הלנה | צילום: יח

ניקולט שריידן: דבר בטוח

בקומדיה הסקסית הזו משנת 1985, תפס ג'ון קיוזאק טרמפים ברחבי אמריקה בסרט "דבר בטוח", רק כדי לשכב עם בלונדינית יפהפייה, שזופה, בביקיני לבן, שחבריו חשבו שהיא הפיתוי האולטמטיבי וצדקו.  

 

ניקולט שריידן
ניקולט שריידן | צילום: מתוך הסרט

ג'סיקה סימפסון: הדיוק'ס קורעים את האזרד

דייזי דיוק נחתה במשרדו של השריף, שמטה את המעיל הגשם שלה, חשפה ביקיני ורוד ולוהט וקיבלה את כל המידע שהיא היתה צריכה להוציא מהשוטר. בנוסף, השתמשה ג'סיקה במבטא הדרומי הסקסי שלה ופיתתה את כל מי שעמד לידה בסרט, שיצא לאקרנים בשנת 2005.

 

צילום: מתוך הסרט

קיייט בוסוורת': בלו קראש

הסרט הראשון בכיכובה משנת 2002, עוטף אותה בהרבה ביקיני. היא שחקה גולשת סקסית, שרוכבת על הגלים כמו מקצוענית ומוכיחה לכולם כולל הבנים, שהיא הבוס. הביקיני והחליפה התואמת שלה, עזרו לעודד דור חדש של גולשים ממין נקבה להכנס למים.

 

ברוקלין דקר: לזרום עם זה

הדוגמנית הלוהטת של מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, עשתה כבוד לעמיתה המבוגרת של בו דרק מהסרט "10", כאשר היא יצאה לאט לאט מהאוקיינוס ​​והלכה לעבר החוף. מדובר במהדורה מחודשת של המראה הקלאסי הכולל ביקיני קטנטן וצהוב.

 

צילום: מתוך הסרט

סלמה הייק: מחשכה ועד עלות השחר

בשנת 1996, 5 שנים לפני שבריטני ספירס הפכה את הביקיני ואקססורייז הנחש לפופולארים, עשתה זו הייק כמלכת הערפדים בסרט בו שחקה לצידו של ג'ורג' קלוני. זהו אחד מהסרטים דוברי האנגלית הראשונים שלה, כאשר השחקנית במלוא תפארתה, פיתתה את הגברים בטקס פולחן קלאסי עם ביקיני חושפני.

 

 

צילום: מתוך הסרט

דניס ריצ'ארדס: יצורי פרא

ישנה מישהי אחת שהפכה את הסרט "יצורי פרא" לבלתי נשכח היא דניס ריצ'רדס. החליפה הכחולה הסקסית של הפאם פאטאל הייתה פיסת ההיסטוריה הידועה לשמצה של הסרט.

   

צילום: מתוך הסרט

גלוריה נדרי: חייה ותן למות

נערת בונד משנת 1973 שברה מחסומים והפכה לנערת הבונד הראשונה האפרו אמריקאית, שהתחברה עם 007. היא הייתה ראויה, קשה, וידעה איך לטלטל מטבע, תוך שהיא אוחזת נשק וכל זה בביקיני. אשת אשכולות.

 

 

צילום: מתוך הסרט

בו דרק: 10

לאחר שהסרט 10 שוחרר בשנת 1979, לא רק שחקן הסרט דדלי מור היה אובססיבי אחרי בו דרק. מיליוני גברים בעולם פנטזו על השחקנית עם ביקיני הזהב החושפני והשיער הבלונדיני והקלוע. הסצנה המפורסמת שלה רצה במורד החוף, ללא ספק הפכה אותה לכוכבת בין לילה והרוויחה ביושר את המועמדות ל"שחקנית החדשה הטובה ביותר", בגלובוס הזהב.

 

צילום: מתוך הסרט