ג'יזל בונדשן בלי איפור בפרסומת לשאנל

וגם: הנכדה של הנסיכה גרייס קלי המנוחה בקמפיין החדש של גוצ'י והפרסומת הויראלית שנאסרה לשידור בגלל חשיפת יתר של חזה נשי- כל הקמפיינים החדשים והאופנתיים של השבוע

ג'יזל
ג'יזל | צילום: יחצ

שאנל

מי: ג'יזל בונדשן האחת והיחידה.

למי: הבושם הנצחי- שאנל 5.

העלילה: גיזל היא דוגמנית מפורסמת וגולשת חובבנית, הנשואה לבחור צרפתי חתיך והורס כמובן. היא חוזרת הביתה והוא משאיר לה פתק שהיא היחידה שהוא רוצה, אבל נעלם. רק בסוף היא מוצאת אותו באיזה מועדון ומתנפלת עליו בתאוורה. על הדרך ג'יזל מפזרת גם מהארומה של הבושם שגם הוא למרבה הפלא "האחד והיחיד שהיא רוצה".

מה חשבנו מצד אחד היינו רוצים להגיד שמדובר בשוק, כיכ ככה זה כאשר מותחים סרטון ל 3 דקות והוא נוטף שמאלץ וקיטשיות. מצד שני דוגמנית העל מספר אחת בעולם, מדגמנת למותג מספר אחד בעולם ורק עבור זה נעניק ציון עשר לפרסומת החושנית.

 

רוצות להישאר תמיד מעודכנות? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

קולקציות חדשות של חורף 2015

הנעליים שתנעלו בחורף הקרוב

גוצי

מי: שרלוט קשירג'י, הנכדה של גרייס קלי.

למי: ליין הקוסמטיקה החדש של גוצ'י.

הסלוגן: stolen moment.

העלילה: שוב הדוגמנית משחקת דוגמנית באור הזרקורים, בתצוגות אופנה יוקרתיות והולכת לה סתם ברחוב, תוך כדי שמדי פעם היא מורחת לה ליפסטיק אדום ולוהט, שעושה לה כיף בחיים.

מה חשבנו: משעמם, בנאלי, מיושן, אבל מקבל ארבע מתוך חמש נקודות, בזכות הליהוק של הנסיחכה האיטלקייה, שיפה בדיוק כמו סבתה.

טום טום

מי: אלסנדרה מורגן

למי: שעוני ריצה של טום טום.

העלילה: הדוגמנית היפה והחטובה רצה כל הסרטון, כאשר היא לובשת סטרפלס סקסי, שלמרות הריצה לא נופל וחושף חזה מוצק ויפה. על הדרך מביטים בה בשקיקה ילד ובחור צעיר.

מה חשבנו: למרות הרגשה של פדופיליה ולמרות שהפרסומת נאסרה לשידור בכמה מדינות באירופה, היא הצליחה להפו ללהיט ויראלי וזה כל מה שחברה רצתה לעשות, כדי לפרסם את השעונים הקרדיולוגיים. שאפו.

 

 

הוגו בוס

מי: סווי קופונן

למי: קולקציית הקיץ של בוס.

העלילה: הדוגמנית היא פייה, שמגיעה ליער חשוך עם שמלה לבנה ומסביב עוד פיות. הן מסתובבות סביב עצמן ומגבירות מהירות לארוך הסרטון.

מה חשבנו: הסרטון אמנם מתיימר להיות אומנותי, אבל ביננו מדובר בשעמום מחץ. מזל שהבגדים אטרקטיביים.