כוכבות הוליווד שצמות כל השנה

ממיילי סיירוס לדניס ריצ'ארדס ועד לניקול ריצ'י- רגע לפני שיום הכיפורים נכנס קבלו את הנשים הזקוקות נואשות לארוחה טובה

מיילי סיירוס
מיילי סיירוס | צילום: מתוך האינסטגרם של מיילי סיירוס
ביקיני
ביקיני | צילום: אימג

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

עוד בערוץ הלייפסטייל:

איך אפשר לעשות חדר כושר בבית?

הטרנדים בעולם הכושר

אלקסה צ'אנג

לדוגמנית אלקסה צ'אנג, ישנן רגליים רזות במיוחד והיא זכתה לביקורת עבור היותה נערת הפוסטר של אלו שסובלים מהפרעות אכילה.  ומה הטענה שלה לרזון? "אני עסוקה לעיתים קרובות מכדי לאכול".

רייצ'ל זואי

רייצ'ל זואי ידועה ברזון שלה ובכפייתיות שלה לשמור עליו. לאחר לידת בנה השני, היא הרעיבה את עצמה, כדי לחזור למשקלה לפני ההריון. היא נעזרת בקפה, אגוזים ופרות וכל זה קשור לדיאטת רעב של 600 קלוריות.

 

צילום: Getty Images

טארה ריד

טארה ריד נראתה אנורקטית בגיחה האחרונה שלה למיאמי. היא אוכלת ארוחה אחת ביום, יחד עם גלוני שתייה של דיאט קולה ומים מוגזים, על מנת להתמלא. לפעמים היא משתוללת בלי חשבון, על פיצה וגלידה ולאחר מכן חוזרת שוב לשיטת ההרעבה.

 

טארה ריד
טארה ריד | צילום: Splashnews/ASAPcreative

ניקול ריצ'י

ניקול ריצ'י נחשבת לאנורקטית כבר מגיל צעיר. התזונה שלה מורכבת מזרעי חמניות, סלרי, מיץ ומסטיק. בטקס פרסי המוסיקה האמריקאי, שהתקיים באוגוסט היא הייתה נראית כמו שלד של עצמות ועם קצת עור.

 

צילום: צילום מסך - justjared.com

דניס ריצ'רדס

דניס ריצ'רדס עובדת קשה, כדי לשמור על גזרתה רזה. היא אוכלת הרבה פירות, ירקות, חלבוני ביצה, שיבולת שועל, עוף קטן, ביצים ואורז. זה בעיקר התזונה שלה. את שאר הקלוריות שלה היא מבזבזת על קצת גלידה ובייגלה. את שרירי הבטן שלה היא מחטבת באמצעות פילאטיס וריצה.

תנור
תנור

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס שוקלת 45 קילו בעיקר בשל אלרגייה לגלוטן. המידות של הזמרת רחוקות מאד מהקימורים הנשיים, שהיו לה לפני כמה שנים.

 

מיילי
מיילי | צילום: מתוך המגזין V