שוברים שרב: המלצות של סתיו

לינה במלון המשלב אותנטיות ומודרניות בירושלים, טיפול פנים באווירה צרפתית בנווה צדק ואוכל אסיאתי טעים במחירים שווים כל כיס

חדר
חדר | צילום: יחצ

דן פנורמה ירושלים

ירושלים היא אחד מהמקומות הכמעט יחידים בארץ, שמרגישים בבה בחוץ לארץ כאשר מבקרים בה. אולי זה המילייה הרחב של האנשים שבה, בתי האבן היפים, הנופים המקסימים, אוויר ההרים הצלול כיין או הכל יחד, אבל בשורה התחתונה או שאוהבים אותה או שלא. הדרך כלל, התשובה היא הראשונה, גם אם אתם לא דתיי, חרדים, ערבים או נזירים מסתוריים.

 

אז אם כבר מתחשק לכם לעלות לעיר הבירה, ההמלצה שלנו היא להשאר לפחות יומיים, כדי להנות מכל האווירה, היופי והאתרים ההסטוריים והחדשים מסביב. לצד צימרים מסביב לירושלים, תוכלו למצוא כמובן מלונות ישנים יותר וכאלו חדשניים.

 

אחד מהם הוא מלון דן פנורמה. השם עושה אולי אסוציאציות של פעם, אך גם כאשר מטפלים בעבר במסירות הופכים אותו למשהו חדשני ורבלנטי, מבלי לאבד את התחושה של הסטוריה ושורשים.

 

ראשית, המלון נמצא במקום מעולה, במרכז העיר, מרחק הליכה קצרה מחומות העיר העתיקה, שדרות ממילא היוקרתיות, נחלת שבעה, שכונת רחביה היוקרתית. מכאן אפשר לצאת ולגלות את מסתרי ירושלים.

 

130 חדרים שופצו, מתוכם 30 חדרי משפחה, במיטב הטרנדים המודרניים- טלויזייה גדולה, אינטרנט Wi-Fi חינם בחדרים ובשטחים הציבוריים, אמבטיות מפוארות ורבות, סלון אירוח חמים, תאורה טובה ונוף מדהים אל כל העיר. כמובן שהחדרים בנויים מהאבן הירושלמית המפורסמת, מה שמחזיר אותנו לאותנטיות של המקום. במלון בריכה מדהימה על הגג- בריכה קטנה ולא עמוסה, אך מספיקה עם נוף פסטורלי.

 

ולא פחות חשוב השירות- עובדי המלון החל מאנשי הקבלה, עד לשומרים, למלצרים בחדר האוכל ועד לחדרנים-  אדיבים, סובלניים וסבלניים והופכים את חווית הארוח לנעימה ולא חד פעמית.

 

 

 

 

 

חדר
חדר | צילום: יחצ
חדר
חדר | צילום: יחצ

להתאהב בצפון איטליה

קמפינג בטנזניה

חופשה מדהימה באיביזה

בורגר
בורגר | צילום: יחצ

טיפול פנים בורסאי הקטנה

מי שמחפש אותנטיות וחזרה לשורשים גם בתל אביב, יכול למצוא את כמובן באזור נווה צדק. סמטאות צרות, מרפסות של פעם, בתים מתחילת המאה. ההרגשה היא להיות כאן ולהרגיש אז. על מנת לצאת מהמולת העיר, מצאנו את עצמינו בספא מקסים שנקרא ,ורסאי הקטנה" ואכן ההרגשה היא, גם למי שלא היה בצרפת שהגעתם לשם.

 

הבעלים של סלון היופי וספא, היא אווה ים, שקיבלה השראה מארמונות וורסאי לעיצוב המקום וכל רהיט נבחר בקפידה ומתאים לכל מלך ומלכה גם בשכונה. המקום קטן, שקט ואינטימי למי שמחפש גם להתבודד, אבל תוך כדי קבלת איכות ואמינות בטפולי פנים, פדקור ומניקור ומסג'ים מרגיעים.  

 

הקוסמטיקאיות המקצועיות מטפלות במוצרים של חברת גינו היוקרתית, כאשר ברקע מושמעים שאנסונים צרפתיים בסגנון חדשני ולא מנגינות השאנטי המאוסות קצת, שאנו רגילים אליהם מבתי ספא רבים.

 

שבזי 67 נווה צדק תל אביב

להזמנת תור: 03-676-7811

עיצוב
עיצוב | צילום: יחצ
עיצוב
עיצוב | צילום: יחצ