מי תכנס לנעליה הגדולות של בר רפאלי?

דוגמנית העל אינה מתכוונת עדיין לפרוש מעולם הדוגמנות ולגור במושב מרוחק אבל החג הוא הזדמנות לבדוק אלו דוגמניות ישראליות צעירות עשו את זה מעבר לים בשנה החולפת

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: צילום: Passionata
צילום: מתוך המגזין אל הספרדי

זו הייתה השנה של בר רפאלי- העזיבה המתוקשרת והדרמטית מפוקס, החבירה להודיס המתחרים, קמפיינים על עמודים לקרולינה למקה, שערים על מגזינים מפורסמים, אבל בעיקר חשיפה אינסופית של הבויפרנד החדש- ישן - עדי עזרא. אז נכון, שבעשר שנים האחרונות, כל שנה היא השנה של בר, אבל בשנתיים האחרונות נראה כאילו הקלישאה "לכל אחד יש תחליף", במקרה הזה נשארה קלישאה.

 

אז נכון שיש לנו את איילת זורר, גל גדות ומורן אטיאס- אבל קיימת רק בלונדינית אחת, שבאמת עשתה את זה. כרגע לא נראה, שיש דוגמנית שתצליח לנעליה המאד מאד גדולות. עם זאת, ישנן כמה דוגמניות ישראליות, שמטפחות שאיפות גדולות והצלחות לא רעות בכלל. על הדרך הן מנסות ששמן יהיה שגור באופן ספונטני אצל הישראלים, אך מטרתן היא בעיקר להגיע לפסגה העולמית ולהשאר בה. על כך שווה לתת להן את הקרדיט.

 

 

 

הלבשה תחתונה סקסית לחג

השמלות הקצרות של לנה דל ריי

השיק האופנתי של מלכת ספרד

נטלי אידלמן

דוגמנית בת 17.5, שמדגמנת כבר מגיל 13, מבית היוצר של כוהנת הדוגמניות בטי רוקוואי. ברזומה שלה רשומה השתתפות בשבוע האופנה בפריז לפני שנה וחצי. היא צעדה על המסלול בתצוגת האופנה של קום דה גרסון. בנוסף, השתתפה בתצוגות של שאנל ובלנסיאגה ודגנמה לקטלוג של קנזו בקיץ האחרון. גם בשבוע האופנה האחרון בלונדון אפשר היה לראות אותה על המסלולים.

 

נטלי
נטלי | צילום: יחצ בלרינה שמלות כלה

נועם פרוסט

דוגמנית בת 21, השייכת לסוכנות עלית מודלס הגדולה, שעובדת בעיקר כדוגמנית מסלול בתצוגות יוקרתיות בחו"ל. בשנת 2012 היא דגמנה בתצוגות של מאלברי, כריסטופר ריבון, אטוסורו טאיאמה, קום דה גרסון, ג'ון גליאנו ואחרים.

 

בשנת 2013 הופיעה בשבוע האופנה של ניו יורק, בתצוגות של ויקטוריה בקהאם, טרייסי ריס ולואיס גולדן ולאחר מכן גם בשבוע האופנה של לונדון.

 

על הדרך הופיעה על השערים של וניטי פייר ואופישיאל. מגזין פורבס כתב עליה שהיא הדוגמנית העשירית הישראלית המרוויחה ביותר.

 

נועם
נועם | צילום: צילום מסך -

שני זגרון

למרות שהיא נחשבת היורשת של תמי בן עמי, בזכות גובה מדהים ויופי אקזוטי, בארץ כמעט ולא מכירים אותה. בחו"ל לעומת זאת היא כבר שם דבר בקרב התעשייה. הכירו את החיילת שני זגרון, רק בת 18.5 וכבר הופיעה על מגזינים נחשבים כדוגמת ווג, עשתה קמפיין לאסוס, האהוב על כולנו וענטזה על המסלולים של גדולי המעצבים- ז'אן פול גוטיה, ולנטינו וויויאן ווסטווד. לאחרונה החליפה את פאולינה אלברשטיין בקמפיין החורף של אינטימה.

 

 

שני
שני | צילום: יחצ אינטימה

יערה בנבנישיתי

הדוגמנית "המבוגרת" ברשימה, אבל רק בת 24, שחיה בקו תל אביב לונדון, הספיקה כבר די הרבה. בתיק העבודות שלה תוכלו למצוא, קמפיינים לנביעות, דיוטי פרי, נטורל פורמולה, פרופיל וזיפ. בחו"ל השתתפה בקמפיינים של גרנייה, לוריאל ודולצ'ה גבאנה.

 

יחצ
יחצ | צילום: יחצ

שלומית מלכה

על פי המגזין פורבס שלומית מלכה היא הדוגמנית השביעית המרוויחה ביותר בישראל, עם כחצי מיליון ש"ח ששלשלה לכיסה בשנה החולפת. היא רק בת 20 וכבר דגמנה לראלף לורן, יוגורט מולר, שוורצקוף ו bebe הנחשקים והופיעה על כמה מהמגזינים הנחשבים ברחבי העולם.

 

שלומית
שלומית | צילום: יחצ