קח מקל קח תרמיל - רשימת הציוד המושלם לטיולים וקמפינג בחג הכי ישראלי שיש

יום העצמאות הוא ללא ספק החג הכי ישראלי שיש, ואין מתנה גדולה יותר למדינה מאשר לתור את שביליה, לפסוע בין מעינותיה, ובמלים פשוטות – לצאת לטיולים. אז לכבוד יום ההולדת למדינה, הכנו לכם את רשימת הציוד המושלמת לטיולי שטח, קמפינג או פיקניק בארץ

.קמפינג
צאו לקמפינג | צילום: לירון כהן אביב

הצעד הראשון שלנו ביציאה לטיול הוא בחירת הנעלים. בין אם זה נעלי טיולים סגורות או סנדלים שמתאימות גם למים. בעוד שבעבר נעלי הטיולים היו מגושמות וכבדות, שלא לומר מכוערות, הרי שכעת נעלי טיולים יכולות להיות נעליי סופר אופנתיות, בין אם מדובר בנעלים סגורות, גבוהות או נמוכות, ובין בסנדלים.

סניקרס לטיולי שטח – סקצ'רס

חברת סקצ'רס יצאה עם נעלי טיולים חדשות, שאם לא היו אומרים לכם שהן מיועדות לשטח, הייתם בטוחים כי מדובר בסניקרס לכל דבר. מדובר בנעלי שטח לגברים ונשים, עמידים בתנאי שטח ומתאימים גם לאימונים. הסניקרס הספורטיביות מיוצרות מזמש איכותי, בשילוב בד מש סינטתי, הדוחה מים  ומצוידות ברפידת Air Cooled Memory Foam, הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על אוורור לנוחות מקסימלית לאורך כל היום. מניסיון, אכן הנעל סופר נוחה, ושומרת על הרגל לכל אורך הטיול. הנעליים מעוצבות עם סוליית הביצועים בשיתוף פעולה עם חברת הצמיגים  Goodyear®, סוליה בעלת גומי עמיד, הדומה מאד לזה של הצמיגים, מה שהופך אותה ליציבה ועמידה לטמפרטורות קיצון ולתנאי שטח שונים. מחירים: 299.9- 369.9 ₪. ניתן להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובחנויות נבחרות או באתר.

149821 Gypk 269.9
סניקרס לטיולים של סקצ'רס | צילום: יחצ

הנעלים עם הרייטינג – טבע נאות

נעלי דפנה מבית טבע נאות מתגאים בדגם בעל רייטינג , שכן כיכבו בסרט שובר הקופות "משחקי הרעב"  דגם "סקאוט" עשוי קנבס או עור בעל סולייה קלה וגמישה במיוחד עשויה פוליאוריתן עם חריצים לאחיזה מירבית של כף הרגל, והוא נבחר על ידי צה"ל לשמש את יחידותיו המובחרות. הנעל מיוצרת בישראל בעבודת יד, בעלות 299-399.  בנוסף, לטבע נאות קימת קולקציית נעלי הטיולים גברים הכוללת מגוון נעליים וסנדלים איכותיים ונוחים להליכה בשטח, חסינות למים ובעלות אחיזת קרקע מעולה, וכמובן בעלות רפידת הנוחות האנטומית הנשלפת של טבע נאות.

נעלי טיולים דפנה
הנעליים ממשחקי הרעב - נעלי הטיולים של טבע נאות | צילום: עמירם בן ישי

ללכת עם להרגיש בלי - סנדל BAREFOOT דגם סולו של שורש

חברת שורש, אחת החברות הכי מזוהות עם ישראל, מציגה סנדלים בעלי  סוליה שטוחה, גמישה ודקה המדמה הליכה יחפה, ובכך מאפשרת לחוש את תוואי השטח. סוליית סנדלי סולו מיוצרת מתרכובת גומי ייחודית אשר פותחה בשורש, ומעליה שכבת EVA רכה אשר מתאימה את עצמה לצורת כף הרגל. בנוסף, המדרך משלב חומר אנטיבקטריאלי המונע התפתחות בקטריות ועשוי מ-%30 חומרים ממוחזרים. הסנדל החדש אף כולל את הפטנט הייחודי לשורש, STRAP-X – מערכת רצועות עקב אשר נעות בחופשיות זו מזו ומאפשרת התאמה מושלמת לכל כף רגל. הרצועות עשויות פוליאסטר נעים לכף הרגל ומעוצבות בצבעים ודפוסים עדכניים. עקב הסנדל מרופד בכרית מיקרופייבר רכה ונעימה. העיצוב הוא נקי ומינימליסטי, ובכך מאפשר להשתמש בסנדלים לטיולים או לשימוש יומיומי. הסנדל הוא יוניסקס, ומגיע צבעים שחור, כחול, אפור או ירוק, ובמידות  36 - 47.  מחיר- 299 ₪. ניתן להשיג באתר שורש , בריקושט ובחנויות טיולים נבחרות.

Solo Blue Grey . . 29
סנדל סולו של שורש | צילום: ישראל פורלנדר

סנדלים לשטח או לעיר - Outdoor Revolution

סנדלי הטיולים לגברים דגם Pine ודגם לנשים willow של אאוטדור רבולושן הן קודם כל יפות, ולכן מתאימות בנוסף לטיולים גם ליומיום. הנעלים מתאימות לכניסה למים, מה שהופך אותן לאידיאליות לטיולים במעיינות. הסנדלים נוחות,עמידות לאורך זמן ומונעות מכף הרגל לצאת מהסנדל במהלך ההליכה. מדרס ייחודי המעניק תמיכה לקרסול וסוליית גומי בעלת גמישות מרבית עם מבנה המאפשר אחיזת קרקע בכל תוואי שטח. שכבת ריפוד המותאמת לכף הרגל, בעלת רכות המעניקה לרגל בלימת זעזועים במהלך ההליכה. רצועות מתכוונות לנעילה מהירה של הסנדל על כף הרגל, עם כרית ריפוד ברצועה האחורית למניעת שפשוף בעקב.  מחיר: 179 ₪. להשיג באתר קל גב ובחנויות המטיילים.

43018 Willow Outdoor Revolu
סנדלים לכל מטרה - שטח או עיר מבית outdoor revolution | צילום: סטודיו קל גב

כתבות נוספות במדור הלייפסטייל:

קח מקל, קח תרמיל  – תיק טיולים של NEVO RHINO

עוד לפני שיצאנו לטיול, כל טיול חייב להתחיל בהכנת התיק. כדאי לבדוק את נפח התיק, מספר התאים וחלוקתם, והשמירה על הגב והבריאות. בדקנו את התרמיל של המותגNEVO RHINO . מדובר בתרמיל אשר מתאים לכל סוגי הטיולים, מטיול יומי ארוך עד טיולים רב יומיים וקמפינג, עם אבזם מותן היכול לעמוד בעומס גבוה ותוספת אחסון של 5 ליטר בתא הראשי. התרמיל כולל כיס בחגורת המותניים המותאם לטלפון סטנדרטי, וכיסוי גשם. התרמיל מאיכות גבוהה עשוי מחומרים עמידים במיוחד והוא יכול לספוג מכות ושריטות מענפים וסלעים תוך שמירה על התכולה. מחיר 369 ₪. ניתן להשיג בסניפי טרק מרקט  ( Trek Market) ברחבי הארץ.

תיק טיולים
תיק טיולים של NEVO RHINO | צילום: טרק מרקט

ואיפה נישן? אוהלים בן רגע מבית קל גב

קל גב מציגה אוהלים בגדלים שונים מתוצרת outdoor. ניתן למצוא אוהל משפחתי גבוה ומרווח, המיוחד ל-6 אנשים, בעל פתיחה מהירה ללא צורך בהתעסקות בהשחלת המוטות ובבנייתם. אוהל בעל מוטות פתיחה טלסקופיים בקוטר 12 מ"מ ומוטות גג מפיברגלס בקוטר 7.9 מ"מ. מבחינת נוחות, לאוהל יש דלת כניסה גדולה ושלושה חלונות גדולים לאוורור עם רשת מובנית להגנה מיתושים וחרקים, והוא עשוי מאריג פוליאסטר 190Tהדוחה קרני שמש. כיסוי כיפה לפתח העליון למניעת כניסה של אור ולחות. כולל 8 יתדות למתיחה ותיק נשיאה. מחיר: 1155 ₪. מחפשים אוהל קטן יותר? אוהל הטיולים Compact הוא אוהל זוגי קומפקטי וקל משקל לטיולים תוצרת Outdoor. האוהל עם בד רשת לאיוורור   בימי הקיץ החמים וכיסוי גשם מלא. מחיר: 789 ₪ להשיג באתר קל גב ובחנויות המטיילים.

601 6 Outdoor Revolution
אוהל ל-6 של outdoor, נפתח בן רגע | צילום: סטודיו קל גב

להתמצא במקום ובזמן – שעון חכם של AMAZFIT

השעון חכם של מותג AMAZFIT דגם  T-REX2הוא שעון מותאם לחובבי השטח והאקסטרים. לא מדובר בעוד שעון חכם שרק מודד צעדים ואולי גם דופק, אלא בשעון שמכיל בתוכו שלל פיצ'רים מיוחדים המיועדים במיוחד להרפתקאות בטבע. השעון כולל GPS מובנה, חישן גיאומגנטי, מד גובה ועוד, ולכן מציג  יכולות מיקום מדויקות, תפקוד אופטימלי - אפילו בטמפרטורות אולטרה-נמוכות -  עמידות מקסימלית לפי תקנים צבאיים ואפשרויות ניווט משוכללות. למרות כל הפונקציות והאפשרויות, השעון אינו מגושם, העיצוב שלו יפה וספורטיבי, וניתן לבחור מתוך עשרות לוחות שעונים ותצוגות את התצוגה אשר תופיע על מסך ה HD AMOLED שלו. אפשר אפילו לבחור תמונה מהנייד ודרך האפליקציה החכמה להעלות אל השעון.  רצועת השעון עשויה סיליקון, כך שהיא מנדפת זיעה ושומרת על השעון יבש ונוח בזמן מאמץ. מחיר:849 ש”ח

Trex2 21 1
מנווט, מראה מיקום ועוד - שעון חכם T-rex2 | צילום: אמייזיפיט

תשמרו על עצמכם

כשיוצאים לטיול, צריך להיות מוכנים לכל תרחיש. בין אם זו עקיצה ע"י יתוש או מעופף אחר, נפילה, כויה וכד'. לעתים מעצם המאמץ או החשיפה לשמש, העור הופך אדמומי או יבש. קיימים היום בשוק מספר מוצרים שמטרתם להרגיע את העור במקרים שכאלה.

קודם כל תירגעי – קרם להרגעה של לה רוש-פוזה

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה השיק את הקרם  סיקאפלסט באום B5+ המסייע לשיקום והרגעת העור מעקיצות, עור מגורה או פגוע, חלש ויבש. הקרם מתאים לשימוש לכל הגילאים, מתינוקות וילדים ועד למבוגרים. הקרם מכיל פנתנול בריכוז 5%, הידוע כבעל תכונות הרגעה וריפוי, משלב מי מעיינות טרמליים של לה רוש-פוזה, להרגעה ומניעת גירויים, יחד עם חמאת שיאה המפחיתה את החום ותחושת הגירוי ומקלה באופן מיידי על תחושת האי-נוחות. בנוסף מכיל הקרם  רכיב פעיל בשם Madecassoside שהינו טבעי ומאיץ את תהליך התחדשות העור. עלות – החל מ-59 ₪. ניתן להשיג בביתי מרקחת ורשתות הפארם ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

קרם מרגיע
לה רוש פוזה סיקאפלסט באום B5+ | צילום: יחצ

קרם עזרה ראשונה של קלירנס

באתר דיל קוסמטיקס מצאנו  קרם לעזרה ראשונה המטפל ומאיץ את הליך ההחלמה מבית המותג קלירנס. הקרם מתאים לכל הגילאים ומותר לשימוש בקרב ילדים ותינוקות ללא חשש. הוא מכיל שמנים ומרכיבים ייחודיים להקלה מידית בעור יבש, סדוק, אדמומי ומגורה. אידיאלי לטיפול בכפות ידיים, רגליים ומפרקים הסובלים מעור מחוספס וקשה. בעל מרכיבים סינרגטיים התורמים להפחתה בגירויי עור ושיקום מהיר של מראה העור. לטיפול בכוויות / כוויות שמש, פריחות, תגובות אלרגיות, שריטות, עקיצות חרקים. מכיל: שמן זרעי המפ - מרגיע ומשקם את העור מפחית דלקות, חמאת אבוקדו - מחדש את לחות העור יוצר שכבת מגן, שמן קוקוס - מרכך מגן ומזין, חמאת שיאה - מזין ומגן. תכולה: 100 מ"ל . ניתן להשיג באתר דיל קוסמטיקס.

139 Www.dealcosmetics.co.i
קרם עזרה ראשונה של קלרינס | צילום: דיל קוסמטיקס

דברים שרואים מפה לא רואים משם – משקפת של TASCO

בעבר, כשיצאנו לטיולים, משקפת היתה אביזר יקר להחריד, ואם התמזל מזלנו, המדריך נשא עמו משקפת אחת, יקרה מפז, וכולנו עמדנו בתור כדי להביט דרכה. כיום, ניתן להשיג משקפות במחירים נוחים, וגם בטיולים משפחתיים ליהנות מצפיה בעצמים רחוקים, לראות בבירור את צמרות העצים או את הציפורים בחגות מעל לראשינו. מותג משקפות האיכות TASCO המתמחה במשקפות וטלסקופים, הציג את סדרת Essentials החדשה, הכוללת משקפות קומפקטיות בעלות עדשות בקוטר 25 מ"מ  ומגדילות כל פרט פי 10, הן מצופות גומי המיועד להגן מפני חבטות שונות וחבלות בגוף המשקפת, מה שהופך אותן מתאימות במיוחד לתנאי שטח. בנוסף, בנויות בצורה חכמה הנוחה לאחיזה, הן למבוגרים והן לילדים. כמו כן, זמינות בשלל צבעים מדליקים לבחירה, כדוגמת אדום, ירוק, שחור, כחול וקומופלאז'. עלות – 219 ₪. ניתן להשיג בחנויות הטיולים המובחרות.

Tasco 10 219 1
משקפת קומפקטית של tasco | צילום: יחצ

אל תשכחו לשתות – שלוקרים של חברת שורש

מכירים את זה שבאמצע הטיול אתם צמאים, אבל לא רוצים לעצור, להוריד את התרמיל מהגב ולפתוח אותו כדי להוציא את בקבוק המים? לחברת שורש יש מספר פתרון שהופך את שתית המים לזמינה בכל עת. פתרון אחד הוא מערכת ה קונברטיוב Convertube. מדובר בצינורית ושסתום, המתחברים לכל בקבוק רגיל, והופכים אותם למערכת שתיה. הבקבוק נשאר בתיק על הגב, והצינור צמוד לפה במהלך הטיול. עלות - 79 ₪ . בנוסף מציעים בשורש שלוקרים שהם למעשה שקית שתיה בגדלים שונים, חלקן בעלות חלוקת תאים, חלקן בעלות פתח רחב (ניתן להכניס קרח). בשורש פיתחו את טכנולוגית   GLASS LIKE  אשר דואגת כי  טעם המים וטריותם ישמרו לאורך כל חיי שקית השתיה, ולכן כל עוד השקית מלאה במים, אין צורך לנקות אותה. אפשר להשאיר את השקיות במקפיא כל הלילה עלות – החל מ-139 ₪. ניתן להשיג באתר שורש , בריקושט ובחנויות טיולים נבחרות.

שלוקר עם חלוקה ל-2 תאים
שלוקר עם חלוקה ל-2 תאים | צילום: שורש

אוכל, קדימה אוכל – כירות נידות וגזיות מבית אמישראגז

אני זוכרת שבתור ילדה תמיד קינאתי באלו שהכינו בבוקר בקמפינג חביתה בתוך דקה על הכירה הניידת, בזמן שלנו לקח שעה על המדורה. לישראגז יש כירה מושלמת להכנת ארוחות בשטח, משקשוקות מושקעות ועד לקפה של אחרי האוכל. כירה בטיחותית מאוד - בעלת מספר מנגנוני אבטחה, מתחברת למיכל גז 220 גרם שניתן לפירוק בקלות בסיום השימוש (מספיק לשעה וחצי בעירה), ומגיעה עם תיק נשיאה שמשמש גם כמגן רוח כשמנסים לבשל בשטח פתוח. מחיר: 119 שקלים. אפשרות נוספת היא גריל קומפקטי ונייד  מתחבר לאותם מכלי הגז החד פעמיים, קל ונוח לתפעול. הגריל והמבער שלו עשויים נירוסטה איכותית והוא מוכן לשימוש בתוך דקה מרגע ההפעלה. לגריל עוצמת בעירה גבוהה במיוחד, מערכת הצתה אלקטרונית ולהבה מתכווננת והוא אף מגיע עם מגש תחתון נשלף. מחיר: 219 ₪  ניתן לרכוש באתר.

כירת גז נידת
כירת גז נידת של אמישראגז | צילום: יחצ

רעבים ממש – גריל גז נייד של weber

אם אתם רוצים לערוך ארוחה שלמה, או שיצאתם לטיול עם הרבה אנשים, חברת weber מציעה את גריל הגז הנייד,  Q1200. מדובר בגריל שמחד הוא קומפקטי וקטן, אך מאידך בעל מספיק מקום לצלות ארוחה שלמה. הוא מגיע עם רשתות צלייה מברזל יצוק מצופות אמייל פורצלן המספקות פיזור חום אחיד על פני שטח הגריל ושימור חום מקסימלי, ועם  מגש איסוף שומנים נשלף לניקוי קל. לגריל מדפי צד מתקפים ומכסה, ועליו מד למדידת הטמפ' הפנימית. מחיר החל מ- 1,290 שקלים. ניתן להשיג אצל המשווים המורשים.

Weber Q1200
גריל גז נייד weber | צילום: יחצ