דרושה: דוגמנית הפלאס סייז הבאה של ישראל

מעצב האופנה של הסלבס דרור קונטנטו והמפיק מוטי רייף מחפשים בנרות את הדוגמנית פלאס סייז הבאה של ישראל שתצעד בשבוע האופנה הישראלי. מוכנה לאודישן?

נטע ברזילי בהופעה בשמלה של דרור קונטנטו
נטע ברזילי בהופעה בשמלה של דרור קונטנטו | צילום: יח"צ

שבוע האופנה הישראלי לשנות 2019 יוצא לדרך במרץ בפעם השביעית, וכבר בשבוע האופנה האחרון ראינו את קידום ההעצמה הנשית יותר מתמיד. בשבוע האופנה 2018, שהתקיים במתחם התחנה, נשים עלו על המסלול מכל המידות והגילאים, והוכיח לנו שליופי פנים רבות. גם השנה, יציג מעצב האופנה דרוד קונטנטו, 31, את הקולקציה שלו על המסלול, זה שהלביש את מיטב המפורסמות שלנו כמו מיכל אנסקי, דנה פרידר, ניקול ראידמן, מירי רגב, שמחה גואטה, ריי שגב, נטע ברזילי שלה עיצב את בגד הגמר בכוכב הבא, נועה קירל, לינה מחול, מורן אטיאס ועוד.

המעצב דרור קונטנטו ושמחה גואטה
המעצב דרור קונטנטו ושמחה גואטה | צילום: מאיה זאנה

לקראת האירוע במרץ הקרוב, היזם והמפיק מוטי רייפ בשיתוף פעולה עם קונטנטו, מכריזים על יום אודישנים מיוחד למצוא את הפנים הבאות של עולם הפלאס סייז.

 

יום האודישנים הגדול יתקיים ב 12.2 (יום שלישי) בשעה 18:00 בסטודיו המעצב, בהרצל 158 תל אביב. לצד מוטי ודרור ייקחו חלק בפאנל , ריי שגב דוגמנית למידות גדולות , אקטיביסטית גוף ובעלת סוכנות דוגמניות פלאס בשם Juicy ושמחה גואטה המוזה של המעצב, אשר צעדה בדגמיו על בימת שבוע האופנה ובקרוב תככב על המסך הגדול של התוכנית "הישרדות".

 

ריי שגב לדרור קונטנטו
ריי שגב לדרור קונטנטו | צילום: אבי וולדמן

דרור, למה אתה מחפש דווקא פלאס סייז?

"אני מחפש פלאס , כי זה בעיני הדבר האמיתי, כל בחורה שנייה היא מעל מידה 42 ומידה 44, לא כל דבר שרואים בקטלוג נגיש במציאות, אני רוצה שבנות ייצאו מהמסכים ויגיעו לאודישן. אנחנו רוצים לתת ביטוי לשינויים במודל היופי שמתעורר בארץ ובתור אחד שתמיד הכריז וחרט על דגלו שלכל אחת יש מה ללבוש בסטודיו לי חשוב לי לתת הזמדנות ולמצוא את הדבר הבא".


איך הדוגמנית הבאה צריכה להיראות?

"זה לגמרי לא משנה איך היא תראה, העיקר שהיא תבוא להראות את העוצמה שלה, "ולטרוף את הבמה" ולהקרין ביטחון מול המצלמה".


מה היא צריכה לשדר ?

"היא צריכה לשדר אישה חזקה שבטוחה בעצמה, ובעצם לשדר עוצמה, לא בהכרח ממקום של כוח אלא ממקום של שלווה ונוחות מסוימת".


האם כל אחת יכולה להגיע לאודישן?

"כן, חד משמעית כל אחת יכולה להגיע! כל מי שחושבת שרוצה ויכולה לצעוד מוזמנת להגיע באהבה".

 

את מי אתה חולם להלביש שטרם הלבשת

"החלום שלי הוא להלביש את הזמרת אדל , זאת אישה עם נוכחות ועוצמה נשית שאני מאוד מתחבר אליה".

 

ממוטי רייפ נמסר: " אני מזמין אתכן ליום אודישנים מיוחד, עבור המעצב הכה מוכשר, דרור קונטנטו, שמחפש את הפנים החדשות של עולם הפלאס. אמרתי לא פעם כי בשבילי כל אישה היא אידיאל יופי , מקווה לראות אתכן"