מור ממן מתעטפת בניילון כדי לשרוף שומן

מורן ממן חשפה בסטורי שלה כי לפני אימון היא עוטפת את עצמה בניילון נצמד כדי לשרוף שומן. אילו עוד טריקים משונים עושים המפורסמים?

מור ממן
מור ממן | צילום: instagram

View this post on Instagram

Birthday tzachi&rotem hagag ❤️

A post shared by Mor Maman amsellem (@mor.maman3007) on

 

מייקל לואיס הוא אחד מהגברברים המרשימים, הספורטאים והלא אנושיים שיש לנו פה ולפי הסטורי שלו, הוא אוהב לאכול ולא מוותר לעצמו על המבורגר כשמתחשק לו, אבל - גם לו יש כמה חוקים משלו כדי לתחזק את הקוביות בבטן שלו. בסטורי שלא לפני זמן מה הוא גילה שכדי לשמור על עצמו הוא מרבה באכילת ירוקים או שתיית שייקים ירוקים והוא לא עושה דיאטות, אלא משתדל לאכול בריא ונקי ללא מעובדים.

 

 

מייקל לואיס
מייקל לואיס | צילום: instagram

עוד חשף מייקל כי אין לו תכנית אימונים מסודרת אבל הוא פשוט לא מפסיק לזוז כמה שיותר. רוכב על אופניים, ובכל יום עושה משהו שמזיז אותו. רק מלעקוב אחריו באינסטוש קצת נתפסים לנו השרירים.

 

 

מייקל לואיס
מייקל לואיס | צילום: instagram

בשנת 2012 נחתה עלינו מגפת מיץ הגת שהגיעה לכל מועדון, אירועי שמחות וחתונות ולאחר שנאסר לשימוש ויצאו אזהרות בריאותיות נגדו, הוא ירד מעין הציבור. בשנה האחרונה, נודע לנו שדוגמניות ונשים מפורסמות רבות שיולדות ולא מוכנות לעשות דיאטה, שותות את מיץ הגת שתורם לתחושת שובע מוגברת ועירנות גבוהה. מדובר בתופעה לא מדוברת ומאוד נפוצה בתקופה האחרונה. הדיאטנית הקלינית שירי נקש טוענת שהחומרים הפעילים בצמח הגת הם קטינון וקטאין, הנחשבים לסמים פסיכואקטיביים שמשפיעים על מצב הרוח ואסורים על פי פקודת הסמים.

 

"מדובר בקרובי משפחה של האמפטמינים.

הקטינון משפיע על מערכת כלי הדם והלב ועל מערכת העצבים. אחת מהשפעותיו היא כיווץ כלי דם. לפיכך גורם לעליית לחץ הדם ודופק מהיר. עלול לגרום להזיות, קשיי נשימה ואף להתקף לב. ישנן מדינות בעולם שבהן השימוש בצמח הגת הוצא מחוץ לחוק כמו ארהב וגרמניה. לצמח יש השפעה על דיכוי התיאבון. השימוש בו לצרכי ירידה במשקל עלול להיות מסוכן גם לאנשחם בריאים. על מנת לרדת במשרל הדרך הטובה והבריאה ביותר היא אכילה בריאה ואימוץ אורח חיים בריא והרגלי אכילה נכונה ופעילות גופנית.

 

מקורבים של הדוגמנית נטלי דדון, מספרים לנו שדדון לא סובלת ספורט ומאוד אוהבת לאכול הכל מהכל. אז איך זה מסתדר עם הגזרה הדקיקה שלה לאחר שנאבקה במשקל לאחר הלידה? בזכות המכשירים אותם היא משווקת שדואגים להפעיל את השרירים במקום ספורט והיא פשוט שוכבת ומתחטבת. מדובר בטיפולים לא זולים ובשביל לראות תוצאות צריך לעשות לא מעט וגם לאורך זמן אז תעשו את השיקול שלכם אם לא עדיף פשוט לאכול בריא ולעשות ספורט.