מתחילות שנה מטופחות וזוהרות: המוצרים המבטיחים של 2019

הטיפול לאפקט 'וואו' לפני אירוע, מסכת זהב שלא משאירה לכלוך, הבשמים המבטיחים, ערכה לעיבוי שפתיים וסכין גילוח שלא דורש ממך כלום. אלו המוצרים שאת צריכה להכיר השנה

המדריך לזוהר לסילבסטר
המדריך לזוהר לסילבסטר | צילום: יח"צ

מה אנחנו בסך הכל רוצות השנה? להיראות צעירות, חלקות, טרנדיות, מטופחות, נקיות וטבעיות למרות שבשביל הטבע צריך לעבוד. ניסינו את הטיפול החדש שגורם למפורסמות לנצוץ לפני אירועי השקה, את האיפורים, הבשמים והמסכות שיעשו לנו את השנה. מוכנות?

 

הטיפול: ביוטי דיימונד לעור זוהר לפני אירוע

 

למה: לרונית רפאל יש טיפול מושלם לכל מי שרוצה להיראות מעולה לפני אירוע, מסוג הטיפולים שגלית גוטמן ומיטב המפורסמות שלנו עושות לפני ההשקות כשהן חייבות להיראות מתוחות וזוהרות במיידי. בטיפול יעניקו לכן בוסט של חמצן, מסכות, החדרות לחות ושאר פינוקים שווים. אל תשכחו להפעיל את הסדין החשמלי ולשקוע בשינה לשעה מרגיעה ומפנקת. אפקט הטיפול אכן נראה מיד בסיומו, אך לאחר יומיים מתפוגג הזוהר והעור חוזר לקדמותו, כנראה שיש לקיים סדרת טיפולים כדי לראות אפקט מתמשך.

כמה: 790 שקלים לטיפול בודד

טיפ שלנו: לנתק את הטלפון ולהתמסר. טיפ 2: לא להתאפר אחר כך כבד כי העור יראה זוהר וכל המוסיף במקרה הזה גורע.

 

טיפול ביוטי דיימונד לסילבסטר
טיפול ביוטי דיימונד לסילבסטר | צילום: יח"צ

השפתונים שאהבנו

 

תראו, דגמנו לאחרונה מספר לא מבוטל של שפתונים שכנראה יעשו לנו את השנה, כשמה שאנחנו רוצות השנה מהשפתון שלנו זה שיבליט לנו את השפתיים במקסימום, יעניק מספיק לחות, שיטפח את השפתיים, יעניק ויטמינים, תהיה לו אריזה מושלמת שנתלהב לקחת בתיק וכמובן את הגוונים הכי שווים. הנה כמה שלא תוכלו לפספס השנה:

 

1. המאפרת והיוטיוברית יאנה פרוביז משיקה את מותג האיפור YANA PROVIZ‏, ובו תוכלו למצוא אייליינר, ריסיפ מלאכותיים, ליפגלוסים ושפתונים, כשאנחנו התלהבנו בעיקר מהליפגלוסים עם הפיגמנטים החזקים שנשארים לאורך זמן ולא דביקים להחריד. כמה: 80 שקלים

 

Yana Proviz VERY AWESOME Bundle (צילום אורי גרון)
Yana Proviz VERY AWESOME Bundle (צילום אורי גרון) | צילום: יח"צ

2. סיסלי משיקה סדרת שפתונים עמידים ועשירים בלחות באריזה דרמטית שהיא תכשיט בפני עצמו בתיק. ישנם 20 גוונים לבחירה - 219 שקלים.

 

 

LE PHYTO ROUGE סיסלי
LE PHYTO ROUGE סיסלי | צילום: יח"צ

3. לורד אנד ברי עם שני מוצרי טיפוח לשפתיים שמרככים את השפתיים, מעניקים להם שפע של לחות ועשירים בויטמינים ושמנים. האחד, דמוי שפתון ומתאים כבסיס לאיפור ועשיר בחמאת שיאה והשני, ליפ אויל דמוי ליפגלוס שמושלם לטיפול בלילה בזכות השמנים המטפחים שבו וביניהם שמן חוחובה. מעולה למי שסובל בחורף מיובש וסדקים. מחיר: 99 שקלים ליחידה.

 

 

לורד אנד ברי אקטיב ספא בלאם מחיר 99 שח
לורד אנד ברי אקטיב ספא בלאם מחיר 99 שח | צילום: יח"צ

4. MAELYS‏ משיקה ערכה לעיבוי שפתיים המעניקה נפח לשפתיים כמו של קיילי ג'נר בלי צורך בזריקות. טוב, אז לא מדובר בניפוח מאסיבי מוגזם ולא טבעי, אבל כן נותנת תחושה ומראה חושני ובשרני יותר. הערכה מכילה פילינג ושפתון. ראשית, מורחים את הפילינג למשך דקה, לאחר מכן מורחים את השפתון המעקצץ ולאחר זמן קצר תוכלי להרגיש בשינוי. לפי דברי היצרן: "התוצאות הטובות ביותר נראות לעין בשימוש קובע של כמה שבועות", לא ניסינו לאורך זמן. מחיר לערכת עיבוי שפתיים : 269 שקלים, להשיג באתר החברה.

 

 

ערכת עיבוי שפתיים FLIRT מחיר- 249 שח 2 ערכות376 שח 3 ערכות 484 שח
ערכת עיבוי שפתיים FLIRT מחיר- 249 שח 2 ערכות376 שח 3 ערכות 484 שח | צילום: יח"צ

השתפ שאסור לפספס

 

מאק משיקה שיתוף פעולה נוסף ואחרון לקראת עונת ה-HOLIDAYS עם הביוטר המוביל PATRICK STARRR

למה: כי מעבר לזה שלמאק מוצרים מעולים, העיצובים מפילי לסתות.

כמה: 99 שקלים לשפתונים ב-3 גוונים שונים, 125 לגלוס מנצנץ, 235 שקלים לפלטה של 6 צלליות.

טיפ שלנו: להעמיס כי לא יהיה שוב.

 

 

ליפסטיק מקולקציית מאק ופטרק סטאררר 99 שח
ליפסטיק מקולקציית מאק ופטרק סטאררר 99 שח | צילום: יח"צ

הקרמים שיעשו לכם את השנה

 

1. KB PURE - התמזל מזלנו וגילינו את המותג קיי בי פיור של קובי ברוך, מומחה לקוסמוצבטיקה, מייסד ומפתח התכשירים שסילקו מפנינו את הפיגמנטציה והשיבו לו את הנעורים שהלכו לכמה שנים לאנשהו. לא האמנו שיש קרמים שאשכרה מסוגלים לעשות פלאים ואחרי פרוצדורה של מריחת קרמים שונים העור נגלה אלינו בחזרה. חשוב לציין שאת הקרמים הנ"ל תוכלו להשיג אך ורק אצל קוסמטיקאיות מנוסות במהלך טיפול או אבחון. ישנם קרמים למצבי אקנה, פיגמנטציה, קמטוטים ועוד. החיסרון היחיד שמצאנו הוא השכבות אבל מי שלא עצלנית תהיה מאוד מופתעת מהתוצאות.

 

קיי בי פיור
קיי בי פיור | צילום: יח"צ

השנה מוסיפים זוהר לעור - כל המוצרים הכי שווים

 

נגיעה אחת מהמוצרים החדשים של מותג היוקרה ג'יבנשי כדי ליצור מראה גלאמי ברגע. המותג משיק קולקציית היילייטרים מנצנצת וזוהרת הכוללת שני מוצרים: טיפות היילייטר ופודרה היילייטר, המגיעים בגוון זהוב או ורדרד. חשוב לדעת להשתמש במתינות כדי לא להיראות מוגזמת ומוכתמת מנצנוצים, אבל אם משתמשים בעדינות אפשר להיראות מושלם בלי מאמץ. 280 שקלים לפודרה מנצנצת, 250 שקלים לטיפות.

 

 

גיבנשי פודרה היילייטר TEINT COUT SHIMMER POWDER 10G PINK N01 מחר 280 שח
גיבנשי פודרה היילייטר TEINT COUT SHIMMER POWDER 10G PINK N01 מחר 280 שח | צילום: יח"צ

שום תמונה לא תכין אתכן למוצר המושלם הזה (טרקוטה) של גרלן שיאיר את העור בנגיעה וננסה להסביר זאת במילים ומספרים: 1. האריזה הכי יפה ומקורית שראינו לפודרה עם מראה. כל כך יפה מבחוץ וכל כך יפה מבפנים עד שבקושי רצינו לנסות ולהרוס. 2. יש לה ניחוח יוקרתי שמתחשק לשים עוד ועוד רק בשביל להשיג עוד קצת ממנו. זהירות עם זה. 3. גורם למראה שזוף וזוהר בו זמנית ועם זאת טבעי וכיפי. מפנק מפנק מפנק ולא זול. 306 שקלים.

 

 

Guerlain After Summer Terracotta
Guerlain After Summer Terracotta | צילום: יח"צ

מסכת זהב להזנה וחידוש העור של המותג קירינס

למה: יש לך אירוע ואין לך זמן לביקור אצל הקוסמיקאית? קירינס משיק מסכות בד המכילות זהב, חומצה הילאורונית, וקוקטייל חומצות אמינו. מסכות הבד קלות לשימוש, מעניקות לחות, ממצקת וגורמות לעור להיראות זוהר. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, אתר Adika וניו פארם.

כמה: 22 שקלים

טיפ שלנו: אחרי שכבר הנחת את המסכה מרחי את השאריות על הפנים והספיגי לספיגה מלאה.

 

 

Guerlain After Summer Terracotta
Guerlain After Summer Terracotta | צילום: יח"צ

הבשמים החדשים שנהננו לרחרח

 

1. MOSCHINO משיק את TOY 2

למה: אם את אוהבת דובונים, בלונים, ניחוחות פרחוניים, ומנדרינות, את עשויה לחבב את החדש של מוסקינו שגם אם לא תשתמשי בו כל יום - מדובר בקישוט דובי מזכוכית מושלם לחדר האמבטיה שלך.

כמה: 219 שקלים.

טיפ שלנו: למרוח קרם גוף תחתיו כדי להבטיח שהריח יישאר לאורך זמן.

 

MOSCHINO Toy
MOSCHINO Toy | צילום: יח"צ

2. GIORGIO ARMANI משיק את הבושם החדש לאישה Sì Nacre במהדורה מוגבלת

למה: יתאים לחובבות הניחוחות המוסקיים והענברי, מאוד נשי, מסתורי, עמוק ואלגנטי.

כמה: 349 שקלים.

טיפ שלנו: לקנות במתנה לאישה אהובה.

 

בושם חדש לאישה מבית גורגיו ארמאני מחיר 349שח ל100
בושם חדש לאישה מבית גורגיו ארמאני מחיר 349שח ל100 | צילום: יח"צ

3. בושם מוגלר - Angel Fruity Fair

למה: רק אם את חובבת ניחוחות מתוקים מאוד, ואת אונהת להתרפק על זכרונות ילדות שכוללים רכבת הרים, שערות סבתא וממתקי גומי.

כמה: 350 שקלים

טיפ שלנו: להתיז מעט במקומות אסטרטגיים נחבאים אל הכלים שיפיצו את הבשורה בעדינות.

 

MUGLER ANGEL FRUITY FAIR EDT 50ML 350שח להשיג ברשתות הפארם
MUGLER ANGEL FRUITY FAIR EDT 50ML 350שח להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ

מוצרי הגוף המבטיחים

 

אם עדיין לא יצא לך להכיר את המוצרים הטבעיים של אלונה שכטר, לפחות כדאי שתחשפי לקרם פילינג החדש לגוף של החברה, שמתבסס על אבקת גלעיני משמש שיעיל לניקוי יסודי של העור אבל גם לזרימה של הדם והשבת הלחות והגמישות של העור. הקרמים של שכטר מבוססים על פי תורת רפואת הרמב"ם ולכן טבעי ובריאותי. מחיר הקרם: 120 שקלים.

 

פילינג גוף
פילינג גוף | צילום: יח"צ

המוצרים שיעשו לנו ימי שיער טובים

 

1. ביי פריז - AMIKA משיקה בימים אלו שמפו ומרכך velveteen dream‏, סדרת שמפואים חדשה המתאימה בדיוק לחורף, למי שסובלת מיובש בשיער (מי לא?), שיער נפוח ופריז. אהבנו את העובדה שהמוצרים אינם מכילים מלחים/סולפטים ושאר מזיקים. הפורמולה מועשרת בשמן דובדבן האובליפיחה העשיר בויטמין C ו-A, ונוגדי חמצון וחומצות שומן בריאות. מחיר: 99 שקלים ליחידה.

 

AMIKA שמפו ומרכך וולווטינג
AMIKA שמפו ומרכך וולווטינג | צילום: יח"צ

ומה עם הרגליים?

 

הכירו את קרם הרגליים Double Defense במרקם מוס של מותג הפדיקור החדש שנחת בארץ - פוטלוג'יקס, שיעיל לכל מי שסובלת מיובש בכפות ויבלות. המוס החדש נוח לשימוש, עשיר באצות נוגדי דלקת ומסלק מזוהמים. אינו מכיל שמנים סינטטיים ונספג במהירות. 130 שקלים, להשיג ברשת נייל סטודיו.

 

DD דאבל דיפנס מוס עתיר לחות לרגליים 125 מל של Footlogix מחיר 130 שח ניתן להשיג בנייל סטודיו
DD דאבל דיפנס מוס עתיר לחות לרגליים 125 מל של Footlogix מחיר 130 שח ניתן להשיג בנייל סטודיו | צילום: יח"צ

סכין עם אלוורה של שיק - פעם היינו צריכות למרוח קצף, ואז לגלח ואז לקנח בקרם מטפח. היום אין צורך כי שיק ייצרה עבורינו מוצר שעונה על כל זה עם סכין שיש ראש מועשר באלוורה שעושה את פעולת ההקצפה, מגלח כמובן ומטפח. באלוורה ויטמין E שמותיר את העור חלק ונעים והיתרון העיקרי שלו מבחינתנו זה החיסכון בזמן. כמה: 34.90 שקלים.

 

 

שיק אינטואישן אלוורה
שיק אינטואישן אלוורה | צילום: יח"צ