בוקר של חמרמורת קשה? הירק שיעביר לכם את ההאנגאובר

מתברר שמלפפון עשוי לעזור לכם להתגבר על תחושת ההאנגאובר הקשה של ההשתכרות של ליל אמש. חוץ מזה יש בו רק 15 קלוריות והוא גם מעולה לעור הפנים

אלכוהול
אלכוהול | צילום: getty iages

התעוררתם עם כאב ראש עצבני? מלפפון ירוק הוא אחד מהירקות הזמינים והבריאים לגוף שלנו, יש בו סיבים תזונתיים ושפע של ויטמינים ומינרלים ויכולות להעביר את ההאנג אובר. הנה עוד כמה דברים שחשוב שתדעו על הירק הפופולארי והאהוב.


15 קלוריות של בריאות

אכילה מתמדת של מלפפון עשויה לעשות פלאים לגוף שלכם, החל מעיכול תקין ועד לעור מושלם. בואו נתחיל בעובדה שב-100 גרם מלפפון יש בסך הכל 15 קלוריות, אז גם אם תוסיפו לתפריט שלכם כל יום 7 מלפפונים זה לא יגרום לעלייה במשקל אלא בדיוק להיפך. המלפפון עשיר בסיבים תזונתיים שיעזרו לכם לחוש תחושת שובע ולמנוע את הרצון הבלתי פוסק לנשנש.

 

תנו לו קרדיט - מניקוי רעלים ועד טיפול בהאנגאובר

אנחנו לא נותנים מספיק קרדיט למלפפון, שהוא מזון על שקיים במטבח שלנו. הוא עשיר בסיבים, מים, ויטמינים ומינרלים כמו סידן ואשלגן. את המלפפון אתם יכולים לאכול של, חתוך או בתוך שייק ירוק. המלפפונים מונעים התייבשות מכיוון שהם מכילים 90% מים. המלפפון ירחיק ריח רע מהפה, קשור להפחתת סרטן, תרופה מצויינת למרבת והאנגאובר, מסייע במצבי עצירות ומזרז תהליכי הרזייה. למלפפון תכונות המפנות את הפסולת מהגוף ולכן מצויין לפני ואחרי החגים, והויטמינים בשילוב כמות המים - יועילו לעור הפנים. חברות קוסמטיקה רבות משתמשות במלפפון כרכיב עיקרי. בנוסף, המלפפון תורם לחיזוק הכליות ומסייע לתפקודם התקין.

 

הכניסו את המלפפון לתפריט שלכם
הכניסו את המלפפון לתפריט שלכם | צילום: getty iages

הכירו את דיאטת המלפפונים

אל תתבלבלו מהשם. בדיאטת המלפפונים אוכלים אוכל רגיל ובריא, רק שאתם נדרשים להוסיף כ-5 מלפפונים לפחות ביום לתפריט בנוסף לארוחת בוקר, צהרים וערב. מומלץ לבחור במלפפונים אורגניים ואל תפסחו על הקליפה שבה נמצאים רכיבים חשובים וסיבים. מומלץ להימנע ממאכלים מעובדים לגמרי, לאכול אוכל נקי ממזיקים כמו סוכר, מטוגן או מלא במלח. בכל ארוחה שאתם אוכלים חשוב שיהיה חלבון, פחמימה ושומן. במקום לנשנש שטויות - מנשנשים מלפפון אחד או שניים, כאשר ניתן להוסיף מלפפון גם לארוחות. ובגדול כמו שהבנתם - כמה שיותר מלפפונים יותר טוב.


כמה זמן עושים?

כמה שיותר. מתחילים בשבוע בוסט מלפפונים וממשיכים להכניס את המלפפון אל התפריט באופן קבוע כדי לשמור על הבריאות והמשקל. נסו להוסיף לפחות חצי שעה של פעילות גופנית ביום כדי לזרז את המטבוליזם וחילוף החומרים. הכי חשוב - אל תוותרו על הקליפה.