למה כדאי לכן לרכוש קרמים רק אצל הקוסמטיקאית ואיפה?

רובינו מתפתות לקרמים בפירסומות או נופלות בפח המלצות הסלבס באינסטגרם, אבל קרמים טובים ומועילים הכי טוב לרכוש אצל הקוסמטיקאית שמכירה אותך

שני הפסלים שנחשפו סמוך לעיר העתיקה בבית שאן ()
שני הפסלים שנחשפו סמוך לעיר העתיקה בבית שאן () | צילום: אינסטגרם

מכירה את זה שאת נכנסת לאינסטגרם, נתקלת בידוענית עם עור מדהים שמפרסמת קרם בהתלהבות יתרה, את מאמינה לה ורצה לקנות? אז תפסיקי. קובי ברוך, מומחה לקוסמוצבטיקה, מייסד ומפתח תכשירים חברת KB PURE טוען שקרמים יש לרכוש רק אצל הקוסמטיקאית שלך שמכירה אותך ואת העור שלך. קרמים שטובים למישהי אחת, לא בהכרח טובים ויעילים לאחרת ולעיתים גם עלולים לגרום לנזקים כמו כוויות ופיגמנטציה.

 

ומה ההבדל בין קרמים שרוכשים בפארמים או באינטרנט לקרמים אצל הקוסמטיקאית?

הקרמים שנמכרים אצל הקוסמטיקאית מכילים לרוב חומרים פעילים בריכוזים גבוהים יותר מאשר באלו המאושרים לשימוש ונמכרים בפארמים ולכן אלו גם קרמים שיעילים יותר למטרה ועשויים לגרום לשינוי חיובי בעור.

 

איפה קונים?

ישנן חברות ישראליות ובינלאומיות שנמכרות אצל הקוסמטיקאיות, יש לוודא שהקרמים מאושרים ע"י משרד הבריאות, הנה כמה חברות שאותן תוכלו לרכוש בארץ, את הקרמים תוכלו לרכוש כמובן רק אצל הקוסמטיקאים. הנה כמה מוצרים מאושרים שניתן להשיג אצל אנשי המקצוע לאחר טיפול ואבחון:

 

1. קייבי פיור

 

 

2. HL

 

 

שני הפסלים שנחשפו סמוך לעיר העתיקה בבית שאן ()
שני הפסלים שנחשפו סמוך לעיר העתיקה בבית שאן () | צילום: יחצ

3. ביופור

 

View this post on Instagram

תכשירים טיפוליים הינם תכשירים מרוכזים יותר מתכשירי מדף הניתנים בהישג יד לכל (נמכרים בחנויות, פארמים ובאתרי אינטרנט). תכשירים טיפוליים מקצועיים נמכרים אך ורק על ידי #קוסמטיקאיות מוסמכות ורופאים. מטרת האיבחון שלי כקוסמטיקאית מוסמכת הינה להתאים לך א-י-ש-י-ת את התכשירים הייעודיים אך ורק למצב בו עורך נמצא ברגע זה. התאמה עצמית על ידיך או ע"י מוכרת בחנות/פארם אינה מדוייקת ומוצרי המדף אין ביכולתם לשפר/לטפל/לתקן דרמטולוגית ולמקסם תוצאות בבעיות עור. אם את/ה כבר משקיע/ה מזמנך וכיסך ומעוניין/ת בטיפול נכון, מדוייק, עם ליווי אישי מקצועי - פני/ה אליי . ויקי חיים קליניקה לבריאות העור, עיצוב גבות ואיפור קבוע מתקדם. #הרצליה #קוסמטיקאיתרפואית #קוסמטיקהטיפולפנים #טיפולפניםמפנק #קוסמטיקאיתבהרצליה #ויקי_חיים_קליניקהלקוסמטיקה_איפורקבוע_עיצובגבות #ביופור #חווהזינגבוים #havazingboim #biofor #biotek_italy #presice

A post shared by ויקי חיים קוסמטיקה רפואית (@vikihaim) on

4. GIGI

 

5. חווה זינגבוים

 

View this post on Instagram

The way to glow 3 פעולות לעור זוהר, מתוח ומלא גלאם: 1. מרחי את מסכת הזהב המחממת על כל אזור הפנים למעט העיניים. המתיני כ-15 דקות, עסי את המסכה בתנועות סיבוביות אל תוך העור. הסירי את שאריות המסכה באמצעות מגבת נקיה. 2. לאחר שהעור יבש, מרחי פרופיסי 2 באזור המצח, עצמות הלחיים, קמטי חיוך ועל השפתיים. המתיני בין 2-5 דקות. עסי את הקרם לתוך העור עד לספיגה. 3. טפטפי על אזור הפנים מספר טיפות של הסרום Moisture and Glow עסי עד לספיגה מלאה. עור זוהר מתחיל מטיפול בשכבות העמוקות של העור. זו בדיוק הפעולה אותה מבצעים שלושת התכשירים. לפרטים ורכישה פני אל קוסמטיקאית ה- PME שלך.

A post shared by חוה זינגבוים (@hava_zingboim_official) on