הכירו את התכשיר שמנצח את פטרת הציפורניים

פנגומט, מאושר על ידי משרד הבריאות, מטפל בפטרת ובזיהומים שבציפורני הרגליים והידיים באופן פשוט, חסכוני וללא כאב. הכירו את התכשיר בעל הרכיבים הטבעיים שהפך להצלחה

מנצחים את הפטרת,
מנצחים את הפטרת, | צילום: iStock

אולי תופתעו לגלות שפטרת ציפורניים היא מחלה זיהומית, כזאת שפוגעת ב-25 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת. כפות הרגליים וכפות הידיים שלנו חשופות לזיהומים וחיידקים שונים, והפטרת מופיעה כאשר פטריה חודרת לציפורן. הפטרייה עוברת בקלות בין אנשים ולכן קשה לאתר בדיוק מתי וכיצד נדבקים בה. זה קורה בעיקר במקומות כגון במקלחות ציבוריות בחדר כושר או בקאנטרי קלאב, או בשל חוסר היגיינה או כלים שהקוסמטיקאית לא חיטאה כראוי.

 

הפטרת אינה רק פגם קוסמטי משום שעבור אוכלוסיות שונות דוגמת מטופלים מדוכאי חיסון או חולי סכרת, זיהום פטרייתי עלול להוביל לזיהום חיידקי בגוף. הפטרת לא תיעלם מעצמה אבל הבשורה הטובה היא שאפשר לטפל בבעיה בקלות.

קיימות שיטות שונות, רפואיות וטבעיות, לטיפול בבעיה, חלקן יקרות וחלקן לא יעילות. דבר אחד בטוח: לוקח זמן רב עד שרואים תוצאות, אם בכלל. Fungomat (פנגומט) לעומת זאת, הוא סיפור שונה לחלוטין - סיפור הצלחה.

 

תכשיר למריחה על הציפורן החולה
תכשיר למריחה על הציפורן החולה | צילום: iStock

פנגומט הוא תכשיר למריחה על הציפורן החולה, שמכיל מגוון גדול של רכיבים טבעיים וביניהם שמן אבוקדו, שמן זית, שמן אקליפטוס, מלח ים ורוזמרין. מדובר למעשה בשמן אותו מורחים על הציפורניים כמו לק על הציפורן הנגועה במשך כמה שבועות. השמן מבוסס על שילוב של רכיבים צמחיים טבעיים. מאושר על ידי משרד הבריאות, אין צורך במרשם רופא כדי לרכשו והתכשיר נחשב להצלחה בישראל. לא בכדי הוא נמכר לאחרונה לשיווק בארה"ב על ידי היצרנית CarePlus. ביחס למחיר ולקלות הטיפול, זהו כנראה הטיפול הטוב ביותר הקיים לבעיה.

 

טיפול פשוט, חסכוני ונעים

התכשיר מטפל גם במקרים קשים של פטרת, המתפתחים בעקבות הזנחה ממושכת, ולעתים נצפה שיפור אחרי חודש או יותר, תלוי בחומרת הפטרת. הטיפול פשוט ביותר, קל, אינו פולשני ואינו כואב. אין צורך ללכת לרופא, לעבור בדיקות דם או ללכת למכוני לייזר יקרים, כאשר עלות הטיפול שלכם נמוכה. כל שצריך הוא לרכוש את התכשיר ולמרוח אותו מדי יום על הציפורן החולה. טיפול קל ונעים, ללא תופעות לוואי, ללא כאבים, ללא תרופות רעילות, ללא הוצאות של אלפי שקלים.