הגזמתם עם הסופגניות? 5 דרכים קלות לשוב לגזרה

תמו להם 8 ימי זלילות של סופגניות ולביבות, ואם גם אתם השתגעתם השנה, יש לנו 5 דרכים פשוטות לחזור לגזרה וזה ממש לא כולל צום או דיאטות מיותרות

מעכשיו מתאמנים בחוץ ובחינם
מעכשיו מתאמנים בחוץ ובחינם | צילום: אינסטגרם

רק מלחשוב על דיאטה מרבית מהאנשים הופכים להיות רעבים בלי שום קשר למנגנון הטבעי של הרעב והשובע בגוף. אז איך הכל זאת חוזרים לגזרה אחרי שתקענו סופגניות ולביבות ללא רגשות אשם? ראשית, ללא לחץ. חזרו בהדרגה לאורח חיים בריא שכולל כמה שיותר תנועה ואכילה בריאה ומאוזנת. הנה כמה דרכים לחזור לתחושה קלילה:

 

1. יוצאים לרוץ - אם אתם רצים בקביעות, זה הזמן לצאת לריצה ארוכה. ריצה של מעל 45 דקות בקצב בינוני תעזור לגוף להיפטר מעודפי השומן. נסו להאריך את זמן הריצה שאתם רצים בדרך כלל לשעה ומעלה.

 

2. יוצאים להליכה - אם מעולם לא רצתם, זה הזמן לצאת להליכה ארוכה ללא עצירות. נסו לשלב בתוך ההליכה שלכם מקטעי ריצה קצרים של חצי דקה-2 דקות במידה ואתם יכולים ומסוגלים. חוץ מזה, נסו שכל התכניות שלכם יעשו בהליכה בזמן הקרוב במידת האפשר כלומר: לותר על הרכב גם אם זה אומר להגיע כמה קילומטרים בהליכה, לוותר על תחנה באוטובוס או לחנות רחוק. השתמשו באפליקציית צעדים ועקבו אחרי מספר הצעדים שלכם ביום, נסו להגיע ל-10.000 צעדים מדי יום.

 

3. אוכלים ירוק - לעלים ירוקים וירקות ירוקים יש מספר יתרונות בריאותיים שווים כמו תחושת שובע בזכות הסיבים התזונתיים, וגם הגברת סילוק פסולת מהגוף כמו סופגניות. הגבירו את צריכת הירוקים בתפריט שלכם בימים הקרובים אם זה דרך שתיית שייקים ירוקים, סלטים או מוקפצים שונים.

 

4. איזון - תשכחו מצום או דיאטה. אכלו מאוזן הגבירו את צריכת הירקות והפירות שלכם בימים אלו, שיעניקו לכם שפע של ויטמינים ומינרלים, לא יכבידו על הגוף ויתרמו לתחושת שובע. צום אחרי אכילה מוגזמת עלול לעיתים לעשות את ההיפך ולגרום לגוף לאגור שומן ולהיכנס לבולמוסים של רעב.

 

5. אימונים קצרים ועצימים - אימונים בדופק גבוהה כמו היט, תורמים לשריפה מוגברת של קלוריות והעלאת קצב חילוף החומרים בגוף. צפו בראש הכתבה באימון היט קשוח. להלן רשימת התרגילים המפורטת שכל אחד יכול לבצע בבית:

 

 

1. סקווט - שמרו על גב ישר, בטן אסופה ומשקל גוף אל העקבים. תרגיל לחיזוק הישבן והרגליים.

 

2. ברפיז - שילוב של סקווט עם שכיבות שמיכה. תרגיל שמעלה את הדופק, עובד על כל שרירי הגוף ובעיקר רגליים, חזה, כתפיים ובטן.

 

3. אלכסונים בפלאנק - תרגיל שעובד על הבטן והאלכסונים. אספו את הבטן.

 

4. שילוב של אלכסונים עם כפיפת מרפקים צרה - עבודה על הבטן, שרירי הקור, אלכסונים, כתפיים ויד אחורית. תרגיל מתקדם. יש לאסוף את הבטן היטב ולא "לשקוע" אל הגב התחתון.

 

5. ריצה בפלאנק - כמה שיותר מהר ולאסוף את הבטן. תרגיל שמעלה את הדופק ועובד על כל שרירי הגוף.

 

6. לאנג'ים לאחור - פעם רגל ימין ופעם שמאל. עובד על שיווי משקל, רגליים וישבן.

 

7. סקווט והרחקת ירך, פעם ימין ופעם שמאל. תרגיל לישבן, רגליים ושרירי מרחיקי הירך.

 

8. סקווט קפיצה, ניתן לשלב גם סקווט קפיצה עם רבע סיבוב. שמרו על משקל גוף אל העקבים וגב ישר.

 

9. הליכה בלאנג'ים לפנים - עבודה על השריר הקדמי של הירך, ישבן וירך אחורית.

 

10. עליות בטן - שלבו בכל פעם קירוב רגל אחרת או שתי רגליים יחד, לפי היכולת שלכם.