8 מאכלים שישדרגו לכם את הסקס

איזה מאכלים יתבלו לכם את הקשר המיני? נסו כוס יין לצד אדממה ופסיפלורה ונשנשו שוקולד בלי רגשות אשם

תוסיפו בננה לתפריט
תוסיפו בננה לתפריט | צילום: אינסטגרם @cinnamonsnail

מזג האוויר החורפי מזמין יותר מתמיד להישאר בין הסדינים. מרגישים שחסר לכם משהו בסקס? מתברר שמזונות שונים יכולים לעורר בכם קונוטציות מיניות כמו צדפות, בננות, וגזרים, ומזונות אחרים בעלי השפעות על התפקוד המיני כמו שקדים, שוקולד מריר או יין אדום. קבלו את הרשימה המלאה שתעשה לכם שמח במיטה.

 

1. פסיפלורה

הפסיפלורה מתאימה בעיקר לנשים, יש לה יכולות לטפל בדרכי השתן ולהגביר תחושות באיבר המין הנשי. יש אומרים שהאורגזמה מתחזקת לאחר צריכה מתמשכת של פסיפלורה.

 

2. שוקולד מריר

מעבר לכך ששוקולד מריר הוא נוגד חמצון מעולה וחיוני לתפקוד הלב (הכוונה למריר אמיתי מעל 80% קקאו), הוא מגביר את רמות הטסטוסטרון במוח. אז במקום כדור - תיהנו מקוביית שוקולד.

 

עוגת שוקולד
עוגת שוקולד | צילום: אינסטגרם @cinnamonsnail

3. שקדים

בשקדים חומצות שומן חיוניות, סידן, חלבונים וויטמין E. הריח של שקדים ידוע כמעורר נשים וניתן לשלב אותם על ידי הדלקת קטורת בריח שקדים ולתת לגבר לאכול כמה מהם. אל תשכחו שמנת הבריאות הזו (חופן שקדים), תעלה לכם 250 קלוריות.


4. יין אדום

כוס יין אדום מצויינת לתפקוד הלב, אבל גם בשביל לשפר את תפקוד האיבר הגברי, שתיית יין אדום לפני המגע המיני, עשויה לשפר את החשק. לא מומלץ לשתות יותר מ-2-3 כוסות שעשויות לעשות את הפעולה ההפוכה, ולהרוס את הסקס.


5. אדממה

האדממה הוא נשנוש קליל שאפשר להכניס לחדר המיטות והוא יעורר את החשק המיני. בסויה יש פיטואסטרוגנים, שבין היתר עוזרים להשאיר את האיבר מין של האישה מסוכך יותר. סויה גם מטיבה לגברים, אך שוב - במידה.

 

נשנוש אדממה
נשנוש אדממה | צילום: אינסטגרם @cinnamonsnail

6. דגים

לדגים אומנם אין ריח שמזמין סקס, אבל אם תאכלו מהם באופן קבוע, זה עשוי להעצים לכם את הסקס. דגים עשירים באומגה 3, המשפרת את תפקודה של מערכת העצבים ועוזרת לזרימת דם תקינה, מה שיעזור להעצים את התחושה בסקס.


7. סטייק

מי שעוד לא צמחוני-טבעוני, ומעוניין לשפר פלאים את הסקס, כדאי שיאכל סטייק פילה בקר. סטייק הוא עשיר בחלבונים וחלבונים מגבירים את ההפרשה במוח של דופמין ונוראפינפרין. החומרים האלה מופרשים בעקביות שאנחנו מאוהבים והם מגרים איזור במוח שאחראי על הנאה.נאכילת סטייק מעלה את רמת הטסטוסטרון וגם בעקיפין מגביר את זרימת הדם לאיבר מין הגברי.

 

8. גת

לכו תמצאו עכשיו גת, אבל אם אתם מצליחים - יהיה לכם סקס טוב בהבטחה. הצמח המשמש ללעיסה, מכיל חומרים פעילים בשם קאתין וקאתינון. חומרים אלה אחראים לתחושת עירנות מוגברת והתרגשות לפני הסקס עצמו ובמהלכו.