חיטוב מהיר: כל החידושים שיעשו לכם בטן שטוחה בלי ספורט

מכירים את ההבטחות האלו שאתם שוכבים ומרזים תוך מספר דקות? הלכנו לנסות 3 טרנדים רותחים: חבית סאונה, טיפול בקור ומכשיר מהפכני להשמדת הצלוליט. האם נמצא סוד החיטוב?

כמה ארוחות ביום?
כמה ארוחות ביום? | צילום: אינסטגרם

פעמים רבות אנחנו מתפתים להבריז לעוד אימון, לרדת על עוד סופגניה ולהתלהב מטיפול חדש וטרנדי שהכוכבות מפרסמות בטענה שזה הסוד לגופן החטוב. אז הלכנו לנסות 3 טיפולים טרנדיים כדי לגלות מה עובד ומה לא והאם זה יחליף את הספורט ולאשר לנו לתקוע כאילו אין מחר?

 

נתחיל בעובדות: שום מכשיר עדיין לא יבנה עבורכם מסת שריר, ושם מכשיר לא יהפוך אתכם לבריאים יותר אם התפריט שלכם יהיה מורכב בעיקרו מג'אנק פוד, אבל אתם כן יכולים לשפר את מרקם העור, התחושה, המיצוק, קצב חילוף החומרים וזרימת הדם.

 

הטיפול: סאונת החבית

מדובר בסאונה אישית שמגיעה לחום של עד 60 מעלות, בה שוהים כ-15 דק בחום כשהראש נשאר מחוץ לחבית ומזיעים את הרעלים החוצה.

איך זה מרגיש: מי שאוהב חום, יהנה מהתחושה החמימה בהתחלה, שנעשית יותר קשה לקראת הסוף, יוצאים מהחבית מזיעים מכף רגל ועד ראש עם תחושה קלילה ובטן שטוחה, שכמובן לא תישאר שם לאורך זמן ללא תזונה נכונה.

למי מתאים: לחובבי חום, למי שרוצה לצמצם היקיפיו בחופשה.

למי לא: לסובלים מלחץ דם גבוה, לנשים בהריון

כמה עולה: 95 שקלים במלון קראון פלזה בים המלח

 

הטיפול: מכשיר הטכנו ספא של גינו

ישנם מכשירים שונים בשוק שמקפיאים, מחממים, מזרימים או עושים פעולות הפעלת השריר באופן מלאכותי, כאשר המכשיר החדש של גינו בעצם משלב כמה פעולות בבת אחת: חימום, החדרת חומרים פעילים, חיזוק השריר ועיסוי לימפתי. המכשיר נראה כמו מגהץ והוא מגיע אלינו מצרפת, כששם הצרפתיות רגילות לוותר על הלאנץ' שלהם לטובת גיהוץ הצלוליט והצרת ההיקפים. המכשיר מותאם לבעיות שונות כמו שיפור מרקם העור, מיצוק, צלוליט או ניקוי רעלים, וכל מטופלת מקבלת את הטיפול לפי הבעיה שלה.

איך זה מרגיש: כשמגיעים להרמון היופי, סלי דוגמת את היקפי הגוף, מורחת חומרים פעילים דפי דרישת הלקוחה ואז מגהצת את האזור הרצוי עד 20 דקות. התחושה היא של מסאז' חמים ונעים. בתום הטיפול סלי מודדת שוב ומדהים לגלות שההיקף הצטמצם מיד, כמובן שיש לשמר את התוצאה עם מספר טיפולים ולשמור על תזונה נכונה וספורט.

למי מתאים: לכל מי שרוצה לצמצם היקפים, לספורטאים, לסובלים מצלוליט או נפיחויות/בצקות ברגליים.

כמה זה עולה: 240 שקלים (מחיר מבצע) לטיפול בתוך סדרה.

 

הטיפול: קריותרפיה

הטיפול בקור הומצא על ידי יפני בשנות ה-70 למטרת שיקום פציעות ספורט, אך מהר מאוד התחבב על ידי האמריקאים והסלבריטאים ההוליוודיים וכשבראשם קים קרדשיאן, ג'ניפר לופז, ג'ניפר אניסטון ודמי מור, שמגיעים אחת לשבוע לפחות להקפיא את עצמם ל-3 דקות, דבר שגורם לגוף לרפא את עצמו, לשיפור קצב חילוף החומרים, למיצוק העור ועוד שלל יתרונות.

למי מתאים: לספורטאים, שיקום פציעות וכאבים, לאלו שמעוניינות להיפטר מצלוליט ולאנטי אייג'ינג

למי לא: למי שתחושת הקור קשה לו, לנשים בהריון, לחולי סרטן ממאיר, אנשים עם בעיות בבלוטת התריס ומחלות שונות.

איך זה מרגיש: קר מאוד. כל מטופל מקבל נעלי בית חמימות ונכנס עירום כביום היוולדו לתא המקפיא הזה ל-3 דקות בלבד, אבל כואבות מאוד למי שסובל כמוני. את האפקט של הטיפול ניתן להרגיש רק לאחר מספר טיפולים שלא עשינו, אחרי טיפול אחד חוץ מלקפוא מקור, לא הרגשנו שום דבר באותו היום.

כמה זה עולה: 290 שקלים לטיפול בודד, 240 שקלים לטיפול בתוך סדרה, ניתן לעשות ברמת החייל הברזל 11 או בזאוס רשל"צ.