איים מלאכותיים והבריכה של ורסאצ'ה: המלונות המפוארים בעולם

בזמן שאתם על הקו עם המוקדנית של הקלאב באילת, תרשו לנו להוציא לכם את העיניים: אלה המלונות הכי מטורפים שאפשר למצוא באינסטגרם

מלונות פאר
מלונות פאר | צילום: צילום מסך

אמצע אוגוסט, ואם עוד לא הזמנתם את חופשת ההכל כלול שלכם לקיץ או לחגים, סביר להניח שיקרעו לכם את הכיס. בזמן שאתם מנסים לחסוך, או בזמן שאתם ממתינים למוקדנית בית המלון באילת, תוכלו להתפנק על כמה מלונות שיוציאו לכם את העיניים - באינסטגרם.

 

נתחיל באבו דאבי, שם תמצאו את ארמון האמירויות שמחזיק ב-44 אלף עוקבים. עם שיש שיובא משלוש עשרה מדינות שונות, אלף נברשות ומרינה פרטית, תוכלו להתפנק בכל היוקרה הזו דווקא במחירים סבירים שמתחילים ב-1,200 שקל לחדר. סוויטת חליג' המפוארת תעלה לכם כבר כמעט 5,000 שקל ללילה. לא רחוק משם, בדובאי, תוכלו לטבול בבריכה של פלאזו ורסאצ'ה. כן, לא טעיתם - בין הבעלים של המקום תמצאו את דונטלה ורסאצ'ה. הפלאזו שאוחז בחשבון אינסטגרם מרשים בן 88 אלף עוקבים, מעוצב בסגנון מזרח תיכוני ומארח את אצולת העולם הערבי. כמה זה עולה? גם כן, לא בשמיים - החל מאלף ומאה שקלים לחדר סטנדרטי ועד 6,000 שקל לסוויטת ורסאצ'ה עם כל הפינוקים שתחלמו עליהם.

 

כתבות קשורות


מיטה, בריכה וסושי: השירות המפתיע החדש במלון כובש את ישראל |09.08.18
מדוע בתי המלון גובים הון עבור תוספת ילד בחדר? |15.08.18
זהירות! מכת גניבות מכספות בתי המלון בארץ |19.08.18

 

מדינה אליה דווקא כן תוכלו לטוס עם דרכון ישראלי היא טורקיה. בין הקלאבים באנטליה תמצאו את ארמון מרדאן, שהקים לפני כעשור איל הון רוסי בעלות של יותר ממיליארד וחצי דולר. המלון שמחזיק בכמעט 20 אלף עוקבים באינסטגרם, אוחז גם בשיא הבריכות הגדולות ביותר במזרח התיכון. הוא מוקף שיש איטלקי, מדשאות ואיך אפשר בלי אוכל יוקרה ואלכוהול כיד המלך. כדי להקים את החוף המרהיב שלמרגלות המלון הובאו 9,000 טון של חול ממצרים. כאן אל תצפו למחירי רצפה בלירה טורקית, אלא לאלפי שקלים ללילה. יוקרה מפנקת תוכלו למצוא גם אצל השכנים מדרום. בקהיר נמצאות מרבית רשתות בתי המלון היוקרתיות. אם תשפטו על פי אינסטגרם, המוצלחים שבבתי המלון הם אלה של רשת פור סיזנס סניף הנילוס בקהיר וזה בשארם א-שיח'. גם שם למרות היוקרה, תוכלו לנפוש באלף ומאתיים שקלים ללילה לחדר סטנדרטי, ועד 4,500 שקלים לסוויטה מפוארת, עם נוף לים האדום או לפירמידות.

 

מלונות פאר
מלונות פאר | צילום: צילום מסך

ולסיום נחזור למפרץ הפרסי ולדובאי, שם נמצא את מלונות קבוצת ג'ומריה, כוכבת האינסטגרם שמחזיקה בחשבון עם יותר ממאה וחמישים אלף עוקבים, ובמלונות המפוארים ביותר באמירויות, בין היתר על האיים המלאכותיים המדהימים של הנסיכות. תתפלאו לשמוע שאת כל הפאר הזה תוכלו להשיג במחיר שמתחיל ב-800 שקלים ללילה בלבד. עכשיו רק תשיגו דרכון זר.