הדיאטה של מור ממן: "עליתי 30 קילו בהריון"

מלכת היופי לשעבר מור ממן, לא מתביישת להודות שעלתה 30 קילוגרמים במהלך ההריון שלה ועכשיו היא התחילה את דיאטת הזון. מה בדיוק היא אוכלת?

הורגלנו לראות דוגמניות שנכנסות להריון ויוצאות ממנו בג'ינס כאילו כלום לא קרה, ומדי זמן מה - כשהאמת מגיעה אלינו לתוך האינסטגרם, זה מעורר מחלוקות ברשת. אנחנו שמחנו לראות את מור ממן גאה בעצמה כפי שהיא, מודה שהעלתה במשקל וגם עונה לכל הגולשים בסטורי. "אוקיי, אז קיבלתי בערך 70 שאלות על כמה עליתי בהריון, אז בנות, העליתי 30 קילו וכרגע אני התחלתי דיאטת זון".

 

 

אז מה זה בעצם דיאטת הזון?

דיאטת הזון שאומצה על ידי מפורסמים רבים בארץ ובעולם וביניהם ג'ניפר אניסטון, לירון וייצמן, בר רפאלי וניבר מדר, בעצם מדברת על איזון של כל אבות המון ונספרת על פי בלוקים במקום קלוריות או תפריטים נוקשים.

 

בדיאטה זו, שפותחה על ידי ברי סירס, שכתב יותר מ-12 רבי מכר, אוכלים כמעט כל מה שרוצים ומתייחסים את המזון במספרים, משיגים איזון הורמונלי וכתוצאה מכך יורדים במשקל. כל מטופל מקבל את מספר הבלוקים שהוא זקוק להם כדי לרדת במשקל והוא יכול לשחק איתם להנאתו דרך אכילת מאכלים מאוזנים כמו למשל בייגלה עם גבינה, פרוסת לחם עם סלמון וגבינה או אפילו סטייק עם כוס יין או דג עם תפוח אדמה.

 

עוף של בר רפאלי מדיאטת הזון
עוף של בר רפאלי מדיאטת הזון | צילום: אינסטגרם

בדיאטת הזון יש כמה כללים שחשוב לשמור עליהם: שליש מהצלחת תכיל חלבון רזה ואיכותי, בעדיפות על דגים על פני בשרים מעובדים או בכלל מזון מעובד, את שאר הצלחת יש למלא בירקות, גנים מלאים וקטניות. בדיאטת הזון יש לאכול 5 ארוחות מאוזנות ביום, לא לפסוח על ארוחת בוקר, ולדאוג שלא יעברו יותר מ-4-5 שעות בהם לא אכלתם שום דבר.

 

יתרונות הדיאטה: היא מתאימה לכולם, אפשר לאכול כמעט הכל ולא יוצאים משם רעבים.

 

חסרונות הדיאטה: העיסוק בחישובים. אז אולי אין לנו כאן ספירת קלוריות, אבל כן יש לנו כל הזמן ספירות של בלוקים וכמויות.

 

בשורה התחתונה: אל תנסו את זה לבד, אם בחרתם בשיטה זו, היוועצו באיש מקצוע.