קוביות בבטן בלי ספורט: המכשיר שמעיף צלוליט לדוגמניות

האם אפשר להגיע לקוביות בבטן בלי לעשות ספורט? סלי מזרחי טוענת שכן, ובזכות המכשיר היא השילה 12 ק"ג ממשקלה. הגענו לבדוק האם זה באמת עובד ויצאנו עם מסקנות

בטן
בטן | צילום: אינסטגרם

חורף אנחנו מחבקות את הצלוליט שלנו עם חפיסת שוקולד וחיות איתו בשלום, בחורף רובינו נעדיף לחמם, להקפיא, להחליק ולמרוח כל דבר שיבטיח לנו עור חלק נטול גבשושיות בים ובבריכה.

 

אז צלוליט הוא בעצם שומן תת עורי שנלכד בגופנו וגורם לעור להיראות מחוספס כקליפת התפוז ולא אחיד, והוא מופיע בכל מיני אזורים בגוף כמו בטן, ישבן, וירכיים. הצלוליט לא פוסח על אף אחת ואין לו העדפות של דת גזע ומין, אם כי הוא אוהב להשתלט בעיקר על נשים ובגילאים המאוחרים שלנו.

 

אז נכון, הצלוליט הוא עניין גנטי, אך יש לא מעט גורמים שמשפיעים עליו ויכולים לצמצם אותו אם הוא מופיע. כדי להקטין את הסיכוי לחיות לצידו, כדאי להתאמן באופן קבוע, לאכול נכון, להימנע מעישון, ולעשות כמה שפחות דיאטות שכתוצאה מכך ישנן תנודות קיצוניות במשקל.

 

לראשונה בחיי, ולמרות שאני מגיעה מתחום הכושר והתזונה, וסקפטית לכל מכשיר שמבטיח לחטב אותנו בלי להזיע, החלטתי לנסות את אחד מהטיפולים הללו למען עבודתי ולמענכן.

 

שנים שאני מנהלת אורח חיים בריא, עושה ספורט על בסיס יומי, כולל ריצת מרתון שעשיתי לאחרונה, ומשתדלת לאכול בריא למעט חטאים סדירים בסופי שבוע. מדדי ה-BMI שלי תקינים לחלוטין ואני לא סובלת מעודפי משקל או צלוליט, אבל כמו לרוב הנשים שעברו 3 לידות, גם הירכיים והבטן שלי לא חזרו להיות הדוקות כמו שהיו למרות הספורט.

 

הגעתי סקפטית לגמרי ל'הרמון היופי' כי שמעתי שסלי היא אשפית הצלוליט, ושיש לה מכשיר ייחודי שבזכותו היא השילה 12 קילוגרמים בעצמה. חוץ מזה, יש לה רשימה ארוכה של מפורסמות ודוגמניות, שמגיעות עד אליה לראשון לציון מכל הארץ על בסיס קבוע להתחטב תחת המכשיר שלה לפני ימי צילום.

 

אז המכשיר שסלי עובדת איתו של חברת גינו הצרפתית פועל על 4 טכנולוגיות שונות במקביל: טכנולוגיית שריר המחזקת את השרירים ומפעילה אותם בשבילכן, ככה שאפשר לטענת סלי לשכב ולהשיג קוביות בבטן בלי להזיע, טכנולוגיית וואקום שעושה לישה של הגוף ומפרקת את מצבורי השומן והצלוליט בגוף, טכנולוגיה המפעילה את מערכת הלימפה שמגבירה את המטבוליזם, וחומר פעיל בסינרגיה עם המכשיר.

 

הרמון היופי
הרמון היופי | צילום: יח"צ

מה עושים: ראשית, סלי תיתן לכם הסבר מעמיק על המכשיר ומיד לאחר מכן מתפשטים. כל מי שמגיעה להרמונה של סלי לצורך טיפולי הגוף נשקלת ונמדדת ללא בגדים למעט תחתונים. סלי עוקבת אחרי המשקל וההיקפים כדי לראות את ההתקדמות מפעם לפעם וגם לפני ואחרי כל טיפול. לאחר מכן מורחת פילינג שמכין את הגוף לטיפול, מעליו עוד קרם ג'ל שהוא בעצם החומר הפעיל ואז היא מפעילה את המכשיר ומתחילה לנוע על הגוף עם המכשיר בתנועות סיבוביות באזור הנבחר. בחרתי להקריב את הבטן, הישבן והירכיים שלי ל-3 טיפולים כדי לבדוק האם יש באמת שינוי מהותי בטיפול שכזה.

 

איך מרגישים: כאילו שהשרירים יוצאים מהמקום, נשאבים וחוזרים חלילה. זה תחושה משולבת שבין מסאז' אינטנסיבי לעבודה שרירית, כאשר ככל שהמטופלת יותר שרירית היא תרגיש את זה יותר. הטיפול אורך כרבע שעה לכל אזור. לאחר הטיפול, הגוף מרגיש מעט תשוש בדומה לתחושה שאחרי אימון כושר או שחייה ארוכה בבריכה ואם לא תתקלחו כמו שסלי מבקשת כדי שהחומר הפעיל ימשיך לעבוד, תרגישו מעט עקצוצים בהמשך היום.

 

התוצאה: תראו, אני חייבת להיות כנה - לא הפכתי לדוגמנית על, לא הצטמקתי פלאים, לא השגתי קוביות בבטן ולא זכיתי בישבן של ג'יי לו, אבל כן ראיתי שינוי קל במרקם העור ובהיקף הבטן. יכול להיות, כמו שסלי מבטיחה, שאחרי מספר טיפולים ובהתמדה, יש שינויים מהותיים יותר, אבל זה לוקח זמן, סבלנות, ולא מעט כסף.

 

בשורה התחתונה: אל תחשבו שמצאתן תרופת קסם שתציל אתכן מספורט או שתגרום לכן לאכול כל מה שאתן רוצות ואז המכשיר ישלוק לכן את השומנים. אם תאכלו בריא לאורך זמן, ותתאמנו בהתמדה אתן תרגישו חזקות ובריאות יותר. אין ספק שהמכשור החדשני תומך בתהליך החיטוב וההרזיה, אבל הוא חייב להגיע עם אורח חיים בריא ומאוזן. היתרון במכשיר של סלי הוא הקומבינציה המשולבת של הטכנולוגיות, הזמן הקצר של הטיפול, והתוצאות היחסית מהירות, בתנאי שאתן מתאמנות כמובן במקביל. החיסרון: ברגע שמתחילים עם זה - אין דרך חזרה וזה מורגש בכיס.

 

כמה עולה: 220 שקלים לטיפול בסדרה של 10 טיפולים.

 

איפה: הרמון היופי, בגין