10 טעויות שנשים עושות כשהן מתאהבות מהר מדי

התאהבתן מעל הראש בבחור החדש שפגשתן? אל תמהרו לחשוב שהוא הבעל העתידי ולעשות על הדרך טעויות שיובילו לפרידה

מגזין הורים וילדים
מגזין הורים וילדים | צילום: פוטוליה

חיפזון הוא מהשטן וזו לא קלישאה כאשר מדובר באהבה. כאשר אתן לוקחות דברים מהר מדי, זה עלול לגרום למערכת היחסים שאתן ממש רוצות לקדם, להתפוגג. הנה 10 טעויות שנשים עושות כאשר הן מתאהבות מהר מדי:

שוכחות איך להיות לבד
ברגע שאתן מתאהבות, כל מה שבא אחרי לא צריך להיות "אנחנו". לעולם אל תשכחו את העצמאות שלכן והתפקיד שהיא משחקת על מנת שתהיו מאושרות.


ממהרות עם הסקס
הגוף שלכן הולך עם הקצב שלכן. אהבה אינה דורשת אינטימיות מינית ביום אחד, שניים או שלושה. חיפזון לתוך המיטה כי הוא חתיך הורס או סקסי בטירוף, היא טעות שיכולה לעלות לכן באהבה.

 

מנסות לאכול את כל העולם בבת אחת

תמיד חלמתן על שיט בספינה רומנטית או טיולי סקי באיזה הר מרוחק. זה בסדר גמור, כל עוד אתן לא כופות את החלומות שלכן על הבחור החדש וממהרות כבר בשבוע הראשון להזמין שני כרטיסי טיסה לקריביים.

לשכוח את החברים שלכן
כמובן שהחברות שלכן יבינו אם תעלמו בזמן הקרוב לזמן קצר, כאשר אהבה גדולה נכנסת לחיים שלכן, אבל אם אתן בוחרות ללכת לאיבוד באהבה ולוותר לגמרי על חברויות, זו החלטה שהן לא ישכחו או יסלחו עליה. ובצדק.

 

דיאטה
דיאטה | צילום: פוטוליה

להתפשר כאשר אתן לא באמת צריכות

לתת לדברים שמטריפים אתכן אצלו, לעבור לסדר היום, כי אתן מטורפות עליו, לא יגרמו לבניית קשר בלתי שביר.  הסטנדרטים שלכן חשובים מלכתחילה - אהבה אמיתית לא תבקש מכן להתפשר עליהם.

 

לתכנן את כל החיים ביחד
לחלום בהקיץ על החתונה שלכן, לפני שאתן חוגגות את יום השנה הראשון להיכרות, הוא לעיתים סימן שרחוק מלהיות טוב. אם אתן מתמקדות בטיפוח האהבה היום, מחר יביא עימו בשורות טובות של מיסוד הקשר.


מעבר היחסים למדיה החברתית
היו בטוחות שהוא מוכן להיות גבר שלכן, לפני שהתמונה שלו מתנוססת על גבי כל האינסטגרם שלכן. ברגע שאתן משתפות את הקשר בציבור, אין דרך לחזור אחרוה לכן חשבו פעמיים.


שמות את החלומות שלו לפני שלכן
כן, תקוותיו וחלומותיו חשובים, אבל לא יותר משלכן. זכרו שאתן צריכות להיות מאושרות, לפני שאתן יכולות להיות חצי של זוג מאושר.

ממהרות להכיר את ההורים
מפגש עם ההורים קורה באופן אורגני, כאשר אתן נרגעות. בלו זמן איכות עם הגבר, לפני שאתן מתכוונות ללכת עם אמא שלו למניקור או שופינג.

מסלקות מחייכן את הבנים שהיו שם קודם
למרות שאנחנו לא ממליצים על היכרויות מקבילות, סילוק כל אדם אחר שהכרתן מתוך החיים שלכן, עלול לגרום להתנצלויות מביכרות מאוחר יותר. במיוחד אם מדובר בבחורים שיכולים להשאר ידידים.

חוף ים
חוף ים