הדוגמנית טס הולידיי:"נשים שמנות נהנות מסקס"

דוגמנית המידות הגדולות שהוציאה לאחרונה ספר על שומן רוצה שכל העולם יידע שגם נשים שמנות אוהבות לקיים יחסי מין

טס הוידיי
טס הוידיי | צילום: צילום מסך

They hate you cuz they ain't you ✌?#nationalnudeday #effyourbeautystandards

A post shared by Plus Model?Wife?Mom?Feminist? (@tessholliday) on

בימים אלו יוצא לאור ספרה של דוגמנית המידות הגדולות, טס הולידיי, "האמנות הכה לא מתוחכמת של ילדה שמנה". לפי המכירות עד עכשיו מדובר ברב מכר הסטרי. בספר היא מנסה לתת מושג חדש למילה שמן או שומן.

 

"אמנם אני שמנה ואין שום הלם בכך, אמרה בראיונות לקידום הספר ולכן שמתי את בכותרת הספר. אם שמנים אחרים יודו שהם שמנים, השיח יהיה חיובי יותר" ככה אני מעדיפה לתאר את עצמי ואת הגוף שלי. זו הסיבה שבגללה חשבתי להשתעשע ולא לזעזע. אני מקווה שאנשים מצחיקים כמוני יעזרו לאנשים עצובים".

 

בספר, שהוא חלק אוטוביוגרפי, הולידיי כתבה על איך העבר הסוער שלה עזר להפוך אותה למי שהיא היום. כאשר הייתה ילדה, אמה נורתה ונפצעה בתקרית אלימות במשפחה. הולידיי עזבה את בית הספר התיכון לאחר שנאבקה ללא הרף וילדה את בנה הראשון בגיל 20. היא עבדה שנים כאמנית איפור, פקידת קבלה, וסטייליסטית שיער לפני שהתחילה לדוגמנות במשרה מלאה. בסופו של דבר מצאה את הפלטפורמה שלה, לעודד אנשים לאהוב את עצמם ולא משנה מהן התפיסות המוטעות על אנשים בגודל פלוס פלוס.

 

נשים שמנות אוהבות לעשות סקס

קחו, למשל, את ההנחה המוטעית לגמרי, כי אנשים שמנים חוששים לקיים יחסי מין. הולידיי התמודדה עם ההנחה הזו היטב באינסטגרם וכתבה בספר:" אנשים שמנים מקיימים יחסי מין, הרבה מאוד, וזה ממש טוב". זוהי תזכורת עדינה לעצמי שאמא, מגיע לי להרגיש סקסית ורצויה, נשים שמנות ואמהות נשדדות ממיניותן, אז אני כאן כדי לספר לכן כיצד לא לעצור זאת".

 

הולידיי מודה בגלוי כי היא לא תמיד היתה בטוחה בכך, וכי נדרשו לה שנים רבות לאהוב את עצמה. ולכן, היא לא מצפה שאנשים אחרים שנאבקים עם ההערכה העצמית ישתנו לגמרי בן לילה - היא רק רוצה להראות להם שכל דבר אפשרי.

 

"כאשר כאדם שחי בגוף פלוס, היו לי הרבה תקלות, בעיות ומאבקים ואז הבנתי שזה נושא שכולם עוסקים בו. שומן הוא לא עלבון, וכשנעלבים מהאמירה הזו, נחשפים יותר ומגיעים למצב של חשש".