מהו הדבר היחיד שישפר לכם את הסקס?

הסוד לרגעים החמים ביותר בין הסדינים מתרחש כאשר אתם ישנים. הנה מה שיש למדע לומר על הקשר בין שינה עמוקה למין מדהים

דיאטה
דיאטה | צילום: פוטוליה

מצב רוח טוב ללא סימני עייפות הם קריטריונים חשובים מאד לשיפור חיי המין שלכם. לפחות לפי מחרים מדעיים. אז נכון שזה הגיוני שהסקס שלכם יהיה טוב, בזמן שאתם לא מותשים ועצבניים, אך יש גם סיבה פיזיולוגית לקשר בין סקס לשינה.

 

מנוחה איכותית משפרת את פעולתם של הורמוני מין מסוימים, כמו אנדרוגנים ואסטרוגנים, שמובילים לעוררות. זה עשוי לעזור להסביר מדוע חוקרים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת מישיגן מצאו כי, מי שישן טוב יותר, משתוקק לסקס ואינטימיות.  אין מספר קסם של שעות מנוחה, אך אם אתם מרגישים עייפים אל תחשבו אפילו על להתפשט ולקיים יחסי מין. מלבד מספר שעות נורמלי של שינה, נסו גם את שני הטיפים הבאים להגברת החשק במיטה:

 

סקס בוקר

רוב הזוגות מקיימים יחסי מין מאוחר בלילה, משום שהם עסוקים במשך שעות היום וזה לא אידיאלי לגמרי. בשעות המאוחרות, רמות המלטונין  (הורמון שגורם לכם להיות מנומנמים), גבוהות בשעות אלו והרמות של ההורמונים המייצרות אנרגיה כמו טסטוסטרון הן נמוכות. כל זה מפחית החשק וההפך הגמור ממה שאתם צריכים כדי שהסקס שלכם יהיה מדהים.

 

הפתרון? לעשות סקס לאחר שאתם מתעוררים בבוקר, כאשר המלטונין הוא נמוך והטסטוסטרון הוא גבוה. שני אלו הם שילוב מושלם עבור זיקוקין במיטה. משולבת מושלמת עבור זיקוקים. מי שעושה סקס לאחר אימון בוקר, מרוויח עוד כמה נקודות אושר.

 

סקס השלמה

אנשים שמרוצים מחיי המין שלהם מדווחים על הפרעות שינה פחות מאחרים, כך עולה ממחקר שפורסם בכתב העת Health. הסיבה: כל סוג של אינטימיות, כולל סקס, מפחית מתח, מה שמאפשר שינה קלה ושקטה יותר. סכסוך בין בני זוג הוא מזיק במיוחד לשינה, אז אם אפשר השלימו לפני השינה ופרגנו לעצמכם בסקס השלמה טוב. זה שווה את המאמץ: כך תתעוררו נלהבים ורעננים יותר.

 

 

 

דיאטה
דיאטה | צילום: פוטוליה