פנקי את עצמך במתנה לחג

תיק שיקצור מחמאות, בקבוק יין איכותי, תכשיט שאין לאף אחת אחרת וליפסטיק צבעוני. בואו לבחור מתנה למישהי ממש חשובה - את

תיק
תיק | צילום: יחצ

אז שוב פעם יש חג ושוב פעם אנחנו מוצאות את עצמינו מתרוצצות במטרה למצוא מתנות שישמחו את הילדים, הבעל, האמא, הדודה או החמה. ומה איתנו? מה עם קצת שמחה בשבילנו? מה עם פריט אחד קטן (או גדול) שבחרנו באופן חגיגי ומיוחד רק לעצמינו? מתלבטות מה לקנות? מצאנו עשרה פריטים שכל אחת תשמח להעניק לעצמה לכבוד החג. הנה זה בא:

אחת המתנות שכל אישה רוצה לקנות לעצמה הוא כמובן תיק של מייקל קורס ואל תכחישו. דגם חדש שמצטרף העונה  הוא תיק ה- Sadie. תיק עור איכותי לשימוש יום יומי בעל ידית נשיאה ורצועה ארוכה לנשיאה בקרוס או על הצד. ה- Sadie משלב מראה קז'ואלי עם שרשראות מתכתיות להוספת אדג'יות למראה היום יומי של האישה של מייקל קורס.

 

מחיר: 1450 ש"ח

 

תיק
תיק | צילום: יחצ

 

מותג תכשיטים חדש היישר מדנמרק בשם Trollbeads נחת בישראל וזה הזמן להתחדש במחרוזת זכוכית או צמיד הורס עם עיטורים וקישוטים וצבעים קיציים וסתוויים. ניתן להשיג בחנויות רשת Brandly.

המחיר: צמידים: 150-550 ש"ח צמידי עור: 120-160 ש"ח

 

צמידים
צמידים | צילום: יחצ

'יקב 1848'' משיק לקראת ראש השנה דור 5 קברנה פרנק-2014

 

יין  בגוון אדום סגול כהה עם רמזים של פלפל שחור, טבק, ליקריץ, אגוז קלוי ושוקולד מריר.היין בעל גוף מלא וקטיפתי עם סיומת תיבולית ארוכה.הענבים, שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות, הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה של שלושה ימים  למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים התירוש הותסס בטמפרטורה של 23-25 מע"צ על מנת לשמר את אופי הקברנה פרנק.

 

מחיר: 80 ש"ח

יין
יין | צילום: יחצ

רשת בוטיק השוקולד ROY CHOCOLATE משיקה מגוון רחב של מארזים לראש השנה. כיף להתפנק ולהתחיל את השנה בשוקולד שיסמל שנה מתוקה.

מחיר המארז: 125 ש"ח

 

יין
יין | צילום: יחצ

אפסטר

 

 

השנה בחר המותג, illy, לראשונה במעצב הישראלי רון ארד לעיצוב קולקציית ה art collection שנמכרת ברחבי העולם. ארד עיצב קולקציית ספלי קפוצ'ינו ואספרסו המגיעות עם תחתיות תואמות, ב- 3 הדפסים שונים.

 

מחיר: בין 155 ל 643 ש"ח

יין
יין | צילום: יחצ

אין כמו להתחדש בתיק אופנתי. קבלו תיק ערב שיקי של גליתה, שישדרג כל הופעה עם הטרנד המאטלי שהולך להיות הטרנד החם של העונה הקרה.

 

מחיר: 180 ש"ח

יין
יין | צילום: יחצ

קלרינס, משיקה גוונים חדשים של שפתוני ה Lip comfort oil.  הגוונים החדשים המצטרפים למשפחה: Candy,  Tangarine,  Mint, Honey glam.

מחיר: 133 ש"ח

 

יין
יין | צילום: יחצ

אמנם בחוץ עדיין חם אבל עוד כמה ימים ייכנס לכאן רשמית הסתיו וקרוב בערבים יהיה אפילו קצת קריר. נעלי הבית המפנקות והמחממות של H&M הן המחמם האולטימטיבי של העונה הקרה.

 

מחיר: 59.90 ש"ח

 

נעלי בית
נעלי בית | צילום: יחצ

על רקע שנות ה-70 יצרו WRANGLER קולקציית קפסולה עם נגיעות פופ-אפ מודרניות בשיתוף פעולה עם האמן הפסיכדלי פיטר מקס. בעיקר בולט סגנון ה"מערב הפרוע" של הקאובוי הקלאסי במראה מהוקצע אך צבעוני.

 

מחיר: חולצה מודפסת ב 169 ש"ח

 

נעלי בית
נעלי בית | צילום: יחצ

מארז ג'ין לבנטיני של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני". - המארז כולל בקבוק ג'ין לבנטיני מתובל 500 מ"ל, כוס lowball.

 

מחיר: מחיר מומלץ לצרכן 189 ₪. לרגל החגים מעניקה המזקקה 10 אחוזי הנחה. מחיר מיוחד 170 ₪ בלבד.

 

צ=מארז
צ=מארז | צילום: יחצ