היי 2019: העיצובים החדשים של כיסאות בר

הם מיוצרים מחומרי אלומיניום דמוי עץ, פלסטיק, רטן, עץ אלון או אורן, מתכת מוזהבת או שחורה והרשימה עוד ארוכה. בואו גלו מה הטרנדים הלוהטים של כיסאות בר לשנה הקרובה

כיסאות בר

שנים רבות שהכיסאות הגבוהים שכולנו מכירים כבר לא משמשים אותנו רק לישיבה בפאבים, מסעדות ואולמות אירועים, אלא גם במטבח ביתנו. אם דלפק או "אי" באמצע המטבח היה נראה מוזר בעבר, כיום כבר כמעט ולא תראו מטבחים חדשים בלעדיהם.

אם פעם היה ניתן למצוא כיסאות בר רק בחנויות רהיטים כעוד פריט משלים בנוסף לפינות אוכל, סלונים ורהיטים נוספים , כיום שכבר הם כל כך פופולאריים שתוכלו למצוא חנויות שלמות שמתעסקות רק בהם. לפני שבוחרים את הדגם המעוצב המושלם עבורנו, נצטרך לבדוק שהכיסא נוח לנו, מתאים לגובה הדלפק שלנו, קל לניקוי ופרקטי עבור ילדנו ובני משפחתנו. כל כך הרבה עיצובים ודגמים מיוחדים קיימים כיום, באנו לעשות לכם סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם את העיצובים המדליקים והמובילים לשנת 2019 ממיטב התערוכות המובילות בעולם, בואו נתחיל.

הטרנד החם ביותר - כיסאות בר בצבעי פסטל

מדובר על כיסאות שעשויים מעץ בצבעים מדליקים של צהוב, כחול, ירוק וכל צבע מגניב שתוכלו לחשוב עליו. יש הנוהגים לשלב מספר צבעים ביחד מסביב לדלפק אחד ומנגד יש כאלה שיעדיפו לשמור על סולידיות ולשמור על צבע אחיד. אין ספק ששילוב של צבעים יהיה הרבה יותר מעניין ומיוחד, אך מנגד יש הטוענים ששילוב מספר גוונים במטבח אחד יוצר "בלגן" בעיניים ויעדיפו את הצבע האחיד שמשדר יותר אחידות וקלאסה. זכרו שריהוט הוא בעל משמעות בחלל, ולכן חשוב להקפיד לבחור נכון את הרהיטים והכיסאות בפרט בהתאם לסגנון ביתנו. כיסאות בר מהסוג הזה מתאימים באופן מושלם למטבח כפרי, אז אם המטבח שלכם הוא כפרי, לכו על זה.

כיסאות בר בצבעי פסטל
צילום: קרדיט: פזית בורוכוב

המודרניות במיטבה - ריפוד עם רגלי מתכת שחורות

כאשר אנו יושבים לאכול, הדבר החשוב לנו ביותר בישיבה שלנו הוא קודם כל שיהיה לנו נוח, אבל אם נקבל נוחות וגם עיצוב מרשים, מה טוב. כיסאות בר מרופדים נותנים לנו את המענה הזה, אין ספק שהכי כיף בעולם לשבת על ריפוד. הלהיט החזק היום בהיבט של כיסאות מרופדים הם השילוב עם רגלי מתכת שחורות עדינות באלכסון או ישרות, עם קושרות צדדיות או בלי. הם משדרים אלגנטיות ויוקרה ולכן כל כך פופולאריים כיום בבתים. גם אותם ניתן למצוא בגוונים רבים, אך הנפוצים ביותר הם שחור או כחול כהה. טרנד שנראה לאחרונה הוא שמושב הכיסא הוא מעוגל עם קימור, גם מספק נוחות מעולה וגם הזוויות המעוגלות יוצרות עיצוב מרשים ועדין לכיסא. גם אם לאחר שנים רבות הריפוד מתבלה או נקרע, אין לכם מה לחשוש, תמיד יהיה ניתן לחדש את הריפוד ולרענן את הכיסאות .  יש לכם מטבח מודרני וחדיש? זה הפתרון המושלם לבר שלכם.

כיסאות בר עם רגלי מתכת
צילום: קרדיט: לירן אנגולץ

הזהב - כבר מזמן לא רק בתכשיטים

מלבד העשור האחרון, בוודאי נתקלתם בצבע הזה רק בשעונים, שרשראות ובתכשיטים נוספים. כולנו יודעים שהזהב משדר עוצמה, סטייל ויוקרה, אז מעצבי הפנים אמרו לעצמם למה לא לשלבם גם ברהיטים? בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר רהיטים בצבע זהב או ברהיטי מתכת מוזהבים. כיסאות בר עם רגלי זהב יכולים לשדרג את המטבח שלכם ולהפוך אותו למרשים, יוקרתי ומיוחד. אם עד עכשיו חשבנו שרהיטים בצבע זהב מיועדים רק לאחוזה של משפחת אצולה, היום שכבר ניתן לראות את זה בהמון בתים סטנדרטיים. בשנתיים האחרונות כאן בארץ, הצבע הזה נכנס ליותר ויותר בתים, והשנה צפויה להיות עלייה חזקה עוד יותר. אם המטבח שלכם יוקרתי ואלגנטי, הזהב מתאים לכם בול.

פלסטיק - לא עוד פריט פשוט

כאשר אנו שומעים את המילה "פלסטיק", בדרך כלל תעלה בראשנו קונוטציה של זול או פשוט. תרשו לנו לחדש לכם, היום זה כבר ממש לא ככה. חנויות רהיטי יוקרה רבות מחזיקות המון רהיטי פלסטיק. כיום ניתן למצוא עיצובים מרשימים ומדליקים מחומר הגלם פלסטיק, החומר הזה מאפשר ליצרנים לייצר כל מיני רהיטים בעיצובים מיוחדים שיהיה קשה מאוד ליצרם מחומר גלם אחר. כיסאות בר מפלסטיק בדרך כלל ישולבו עם רגלי אלומיניום שחורות או עץ אלון. יש המון יתרונות רבות לפלסטיק מלבד העיצוב המיוחד, ביניהם העמידות לאורך שנים, קלות הניקוי, חזק (כיום קיימים פלסטיקים קשיחים מאוד) ופרקטיות.

כיסאות בר פלסטיק
צילום: קרדיט: ורד פולקמן

הכול מסתכם בטעם ותקציב

כיסאות בר מעוצבים הם לא ריהוט זול, במיוחד כאשר מדובר בדגמים המיוצרים מחומרי הגלם שתיארנו למעלה. תמיד ניתן לצמצם את ההוצאות ולהתפשר. לדוגמה, לבחור בריהוט מעץ פשוט ולא להשקיע בעץ יקר כמו אלון. השאלה הראשונית שעולה היא האם קנייה בזול לא תתגלה בהמשך כיקרה, מכיוון שהבלאי ימהר להגיע ונצטרך להחליף, לעומת כיסא איכותי ויקר יותר שיכול לשמש לאורך שנים רבות. לפני הרכישה, בדקו היטב שבחרתם בדגם איכותי, חזק עם עיצוב מדליק (עם כל החידושים של 2019, איך לא?).

 

  • נכתב בשיתוף עם חברת טיב העץ