"בטוח שמתחסנים": רשת 13 מתגייסת למען הבריאות והחזרה לשגרה

רשת 13, כגוף שידור מוביל בישראל, רואה חשיבות רבה בחיסון כלל הציבור ויוצא במהלך נרחב במסגרתו רשת 13 תתמוך ותעודד מתן חיסונים נגד מגפת הקורונה לאזרחי ישראל. כל זה תחת הסלוגן "בטוח שמתחסנים"

זמן צפייה: 00:20

בימים הקרובים צפויים להתחיל בתהליך מתן חיסונים לאזרחי ישראל. רשת 13 בחרה לעודד תהליך זה באמצעות מסך הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, מנחים ומובילי דעה. מטרת המהלך היא לרתום את כלל האוכלוסייה להתחסן תוך הבנה שרק חיסון יביא למיגור המגפה וחזרה לשגרת החיים שכל כך התגעגענו  אליה.

במסגרת "בטוח שמתחסנים" יתחסנו טאלנטים ומגישי תוכניות של רשת 13 בשידור חי, כתב שטח ידווח מידי יום על קצב ההתחסנות ומדד קצב החיסונים שכבר ניתנו יופיע גם הוא על מסך רשת 13. לכל אלה יצטרפו מהלכי דיגיטל ומהלכים וויראליים, שמטרתם הנעת האוכלוסייה לקבלת החיסון, זאת כאמור תוך הקפדה מלאה של הוראות משרד הבריאות.

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13: "רשת 13 מובילה מהלכים חברתיים חשובים וזאת כחלק מתפקידה כגוף תקשורת מרכזי. למען הבטחת עתיד בריא וטוב לכולנו וחזרה לשגרה במהירות, אנו קוראים לכלל האוכלוסייה ללכת ולהתחסן תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות. אנו רואים בהגעת החיסון ואישורו את אחת הבשורות המשמעותיות ביותר לשנה זו".